späť

Novinky v mobilnej aplikácii a internet bankingu

 

Aj keď je momentálne sezóna dovoleniek a prázdninového leňošenia, my aj počas leta makáme na tom, aby sme vám čo najviac uľahčili život a ušetrili čas. Preto pre vás máme niekoľko ďalších vychytávok.

 

 

 

Mobilná aplikácia
Najnovšie môžete v aplikácii požiadať o pôžičku alebo finančnú rezervu. Môžete v nej zmazať budúce platby, ktoré ste sa rozhodli neuskutočniť a taktiež pribudla kolónka Osobné údaje, vďaka ktorej si môžete vždy skontrolovať (napríklad pri objednávaní novej platobnej karty), že sú vaše údaje v systéme aktuálne a správne.

 

Supermarket
Vďaka tejto novinke môžete priamo v aplikácii požiadať o nový účet, platobnú kartu, pôžičku alebo rezervu a nemusíte sa kvôli tomu už prihlasovať do IB. Supermarket nájdete v sekcii financie pri položkách:

  • Účty - Otvoriť nový účet
  • Karty - Požiadať o kartu
  • Úvery - Vziať si nový úver

 

Zrušenie plánovanej platby
Pokiaľ chcete z nejakého dôvodu zrušiť plánovanú platbu (vrátane budúcej platby z trvalého príkazu), môžete ju jednoducho zmazať v aplikácii. V položke Platby v sekcii Budúce stačí kliknúť na tri bodky a zvoliť možnosť Odstrániť. V prípade trvalej platby ale pamätajte, že sa zmaže celý trvalý príkaz.

 

Osobné údaje
V mobilnej aplikácii pribudla kolónka Osobné údaje, vďaka ktorej si môžete jednoducho skontrolovať, či sú vaše údaje (trvalá a korešpondenčná adresa, číslo dokladu totožnosti atď.) aktuálne.

 

 

 

Internet banking
Pokiaľ sa vám stane, že vám je zamietnutá platba kartou, v IB si môžete dohľadať dôvod jej zamietnutia. Taktiež tam nájdete riešenie situácie, aby už k zamietnutiu platby nedošlo.

 

Ako na to?
V IB choďte do sekcie Moje Financie – Karty – detaily karty. V stĺpčeku Dátum a čas platby si nájdite deň a čas, kedy k zamietnutiu platby kartou došlo. V popise platby bude názov obchodníka, u ktorého platba neprešla. A hneď pod tým nájdete dôvod zamietnutia a návrh riešenia situácie.

 

Aké dôvody zamietnutia sa tu môžu objaviť?
Nedostatok prostriedkov na účte, nízky limity, chybný PIN, chybný CVV, nesprávne zadaný dátum exspirácie, platba exspirovanou kartou, platba neaktívnou kartou, platba zrušenou kartou, zablokovaný určitý typ transakcie: Zahraničné platby, bezkontaktná platba, platby na internete, platby u obchodníkov, výbery hotovosti, dočasne zablokovaná karta a rôzne technické zamietnutia platby, v prípade ktorých vás systém odkáže na mLinku. Pokiaľ je karta zablokovaná trvalo, potom sa tento dôvod zamietnutia platby v systéme neobjaví.



 

tím mBank