Nová mobilná aplikácia mBank dokáže viac

Stiahnite si mobilnú aplikáciu mBank

 

Ako spárovať aplikáciu s účtom?

1. Napíšte svoje rodné číslo a rodné priezvisko matky. Kliknite "Ďalej".

2. Na váš telefón zavolá automat, ktorý vám nadiktuje číslo. To prepíšte do telefónu.
DÔLEŽITÉ: Automat sa ozve až potom, ako deteguje váš hlas. Je preto potrebné ohlásiť sa do slúchadla, napr. krátkym „Haló“.

3. Zvoľte si PIN, ktorý slúži na prihlásenie a potvrdzovanie transakcií. V nasledujúcom kroku PIN zopakujte.

Spustiť video

Toto sú 3 najčastejšie operácie našich klientov

Pozrite sa, aké je to s novou mobilnou aplikáciou jednoduché

Odoslanie platby

1. V spodnom menu mobilnej aplikácie vyberte "Platby".

2. Zvoľte typ platby.

3. V zozname nájdite prijímateľa alebo vyplňte detaily novej platby

4. Skontrolujte platbu a potvrďte ju svojím PIN kódom.

 

Spustiť video

Zostatok na účte

1. V ľavom hornom rohu kliknite na ikonu "menu" (tri vodorovné čiarky). Potom rozkliknite ikonu "nastavenia" (ozubené koliesko).

2. Ak chcete zobraziť zostatok ešte pred prihlásením sa do aplikácie, zo zoznamu zvoľte "Môj zostatok na účte".

3. Vyberiete si, či chcete zostatok zobraziť ako čiastku alebo v percentách.

Spustiť video

História transakcií

1. Po prihlásení do aplikácie vidíte na úvodnej obrazovke 7 posledných transakcií.

2. Prejdite na spodok obrazovky a označte "Celá história".

3. Kliknite na ikonu lupy v pravom hornom rohu displeja. Napíšte prvé tri písmena hľadanej transakcie (meno príjemcu alebo názov platby).

Spustiť video


Ak hľadáte informácie o predchádzajúcej verzii našej mobilnej aplikácie pre operačné systémy Android, iOS alebo Windows Phone,
kliknite prosím sem.