Chat v internet bankingu
Neradi telefonujete? Nevadí! Radi vám pomôžeme vyriešiť vaše požiadavky prostredníctvom chatu s našimi operátormi. Nájdete ho na každej stránke vo svojom internet bankingu.
Operátori call centra mLinka sú vám k dispozícii 7 dní v týždni:
Informačný servis, blokovanie kariet a predaj produktov funguje nonstop.
Okrem telefonického kontaktu sa môžete s operátorom spojiť aj napísaním e-mailu na adresu kontakt@mBank.sk.
Ak ste používateľom našej mobilnej aplikácie, môžete sa vďaka funkcii Click2Call spojiť s operátorom infolinky priamo bez dodatočného overovania. Stačí v aplikácii kliknúť na ikonu zeleného slúchadla.
Názor našich zákazníkov je pre nás veľmi dôležitý. Preto máme niekoľko spôsobov ako poskytnúť spätnú väzbu. Pokiaľ ste telefonovali na mLinku, nasledujúci deň sa vám prostredníctvom automatickej hlasovej služby ozveme z čísla +421 232 331 714 a položíme vám niekoľko otázok ohľadne spokojnosti s našimi službami. Za vaše odpovede vám vopred ďakujeme.