späť

Plánovaná odstávka 17.-19.10. - Integrujeme 5 miliónov klientov skupiny mBank do jednotného transakčného systému

Od 17. do 19. októbra 2015 nebude možné vykonávať platby, ale kartové operácie budú väčšinu času k dispozícii.

V dňoch 17. až 19. októbra budeme zjednocovať transakčný systém skupiny mBank. Všetkých zhruba 5 miliónov klientov tak bude môcť používať jednotný systém. Týmto krokom sa dokončí integrácia všetkých súčastí skupiny mBank pod jednotnú značku mBank.

Od 00:00 dňa 17. októbra (polnoc z piatka 16. 10. na 17. 10.) do 06:00 v pondelok 19. októbra preto, žiaľ, nebudú plne dostupné všetky služby mBank. Počas uvedenej doby nebudú fungovať transakčné služby prostredníctvom internetového bankovníctva, ani prostredníctvom mobilnej aplikácie. Rovnako nebudú k dispozícii SMS notifikácie. Nebude teda možné vykonávať prevody ani platby. mLinka bude cez víkend k dispozícii len v informačnom režime. Radi Vám teda poskytneme informácie o produktoch a službách mBank, ale vykonávať transakcie a otvárať nové produkty bude možné až po tom, keď bude systém znova spustený.

S maximálnym nasadením sme sa snažili o to, aby táto integrácia mala čo najmenší vplyv na používanie platobných kariet mBank. Takmer počas celého víkendu tak budete môcť platiť kartou a tiež vyberať z bankomatov. Počas prestávky bude autorizácia kartových platieb vypnutá na krátku dobu v sobotu od 05:00 do 8:30 a v nedeľu od 01:00 do 04:00.

Veľmi sa ospravedlňujeme za prípadné spôsobené nepríjemnosti a prosíme o pochopenie. Ak ste plánovali vykonávať platby alebo iné transakcie, prosíme, zadajte ich s predstihom. Z rovnakého dôvodu doporučujeme vykonať zmenu limitov na platobnej karte v predstihu.

Tu nájdete zhrnutie toho, ktoré služby budú v dňoch 17. až 19. 10. k dispozícii a ktoré nie:

• Platenie kartami a výbery z bankomatov – k dispozícii (s výnimkou soboty 05:00 - 08:30 a nedele 01:00 - 04:00)
• mLinka - k dispozícii v režime poskytovania informácií o produktoch a službách
• Obchodné miesta - k dispozícii v režime poskytovania informácií o produktoch a službách
• Transakčné služby – nedostupné
• Mobilná aplikácia – nedostupná
• SMS notifikácie - nedostupné
 

Poznámka: Ak máte po ukončení odstávky problém s prihlásením do internet bankingu, vyčistite vyrovnávaciu pamäť prehliadača (tzv. cache) stlačením klávesy F5, resp. kombináciou kláves CTRL+F5, alebo vymažte cookies vo vašom prehliadači.

tím mBank

Kategórie:

Aktuality