späť

Vydraž si svoj kúsok mBank

 

 

Štartujeme charitatívnu akciu. Preklikni sa buď cez našu stránku alebo priamo cez stránku Aukra, vyber si darčekový predmet mBank a navrhni svoju kúpnu cenu. Stačí byť registrovaným užívateľom Aukra a môžeš sa aj s ostatnými pretekať v prihadzovaní. A ak budeš šťastným dražiteľom, navrhneš najvyššiu cenu, staneš sa majiteľom mBank „darčeku“ aj s certifikátom pravosti.

 

Vydražením darčekového predmetu mBank môžeš dobrovoľne prispieť ľubovoľnou čiastkou tým, ktorí to veľmi potrebujú.

 

Celý výťažok získaný dražbou predmetov poputuje na účet F84 – fondu na pomoc autizmu v SR, ktorý bol zriadený na podporu zariadení, organizácií a rodín starajúcich sa o autistické deti ako aj s cieľom zvyšovať informovanosť o autizme na Slovensku. Bližšie informácie a konkrétne aktivity fondu nájdeš na stránke fondu F84

Podeľte sa s nami o vaše pripomienky a nápady na našom fóre.

 

 

 

Matej Kubinec

PR Specialist

matej.kubinec-zavinac- sk.mbank.eu 

Kategórie:

Súťaže

Komentár (8)

Pridať komentár

mBank sama nevie do kedy bude na slovensku este fungovat. preto nema dovod vam ani odpovedat konkretne.

Zdravím všetkých,
súhlasím s Agronom, charitatívna akcia je dobrá vec. Súhlasím s Agronom aj v reakcii, že mBANK sa prezentuje ako nízkonákladová banka a preto takáto akcia nie je vhodná pre klientov mBANK. Moja kolegyňa má syna chorého na rakovinu. Ako zamestnanci a kolegovia prispievame na onkológiu. Nezaťažujeme však s tým naších zákazníkov. Minimálne z dôvodu, že máme pochopenie pre ľudí a vieme že ktokoľvek môže mať svoje starosti, ktoré sú pre neho závažné.
Dúfam, že príspevky klientov v rámci charitatívnej akcie nebudú zneužité na reklamu mBANK.
Matej, k poplatkom ste sa vyjadril po prvýkrát 24.06., argumentujete že ste bol do 08.06. 2010 na dovolenke a preto ste sa nemohol vyjadriť skôr. Prikladám link: http://www.mbank.sk/blog/...
v príspevku 2 Vás o reakciu žiadala už Magda. Vy ste neodpovedal a v tomto období ste už na dovolenke nebol. Honza Horák taktiež neodpovedal ani pre eTReND, ani pre klientov. Snáď pre Vás klienti nie sú dôležitý?
Mimochodom Vaše vyjadrenie z 24.06. je presne také aké si klienti, viď vyššie spomenutá Magda neželali.

mBank a jej blbe akcie ktore tu nikoho netrapia! skor by nas zaujimalo kolko dni este zostava mBank kym vyhlasi bankrot! do konca roka este budete fungovat?

Dobrý deň Agron
Ďakujem za pozitívnu reakciu na mAukciu. Zmyslom charitatívnej aukcie nie je dražba konkrétnych predmetov, ale skôr pomoc ľuďom, ktorí to skutočne potrebujú. Nejde o jednorazovú akciu, predmety v dražbe budeme postupne obmieňať a dopĺňať podľa záujmu tak, aby mAukcia ostala dlhodobo atraktívnou. Dúfam, že tiež prispejeme k propagácii činnosti fondu F84 a problematiky autizmu. Ja na každom z nás, či sa do akcie zapojí, alebo nie.
Spomínate aj tému nového sadzobníka mBank v ČR. Zmena sadzobníka poplatkov v českej mBank nemá žiaden vplyv na mBank na Slovensku. Každá finančná spoločnosť analyzuje trh a to isté robí aj mBank, v súčasnosti však mBank na Slovensku nemá v pláne poplatky zavádzať. Zmeny v českej mBank platia od 1.augusta a dotknú sa iba minimálneho počtu klientov. Nový sadzobník je nastavený tak, že pre väčšinu klientov ostáva mBank naďalej bez poplatku.
Článok, z ktorého citujete vyšiel v čase mojej dovolenky, preto v ňom chýba moja reakcia.
Prajem pekný deň.

Ako ticho pred bankrotom :-)

a mBank je opäť ticho - je to ticho pred búrkou?

No, myslim, ze by sa patrilo reagovat na prispevok od Agrona, co vy na to, pan Kubinec? Resp. niekto iny kompetentny :-)

Myslím si, že charitatívna akcia pre Fond na pomoc autizmu je dobrá vec.
Len nerozumiem, čo s tým majú spoločné klienti mBANK. Ponúkli ste reklamné predmety, z predchádzajúcich akcií, jednogigový USB, nafukovaciu loptu, resp.trápny prívesok. Klienti mBANK sú rozumní ľudia, majú možnosť prispieť denne niekoľkokrát na rôzne účely. Takáto marketingová akcia neosloví snáď nikoho. Celkovo prispejeme sumou cca 5O EUR.
Ak mBANK vyznáva filozofiu nízkonákladovej banky, takéto akcie by si mohla odpustiť. Akurát Vám možno ide o jediné: hráte na citlivú strunu. Snažíte sa odpútať pozornosť od skutočných problémov v ktorých sa banka nachádza?
Keď Vás kontaktuje niekto s otázkami súvisiacimi s mBANK nie ste dostupní, ani emailami, ani telefonicky, poprípade prisľúbite zaslať email s odpoveďami a nereagujete.
Za všetko preposielam iba jeden dôkaz z mnohých: http://financie.etrend.sk...
Konkrétne:
Či podobné kroky pripravuje aj slovenská mBank, sa TRENDU nepodarilo zistiť. Hovorca Matej Kubinec je do 8. júna mimo kancelárie a riaditeľ marketingu Jan Horák na otázky zaslané emailom zatiať nereagoval a nezdvihol ani mobilný telefón. Na internetovej stránke slovenskej mBank už vzniklo diskusné fórum, v ktorom klienti rozoberajú zavedenie poplatkov. Nikto z mBank sa však k možnosti zavedenia poplatkov ani tu nevyjadril.

Ďakujeme za možnosť prispieť na dobrú vec, každý kto chce ju využije.