Ste naším klientom a máte mobilnú aplikáciu mBank? Potom je volanie cez apku najrýchlejší spôsob, ako sa s nami spojiť telefonicky. Po prihlásení sa do aplikácie a kliknutí na ikonu červeného slúchadla v pravom hornom rohu vás spojíme rovno s operátorom a vy sa môžete pýtať na všetko, čo sa týka vášho účtu alebo služieb, aj na všeobecné informácie. Podmienkou je inštalácia mobilnej aplikácie mBank a jej prepojenie s účtom.
Na čísle 0850 60 60 50 si vyberte voľbu, ktorá najviac vyhovuje Vašim potrebám.
Zo zahraničia je potrebné volať +421 2 32 101 080, preto odporúčame uložiť si aj toto číslo na mLinku.
Voľba "1" je určená pre našich klientov
-
Po zadaní Vášho klientskeho identifikátora (čísla, s ktorým sa prihlasujete do internet bankingu) a telekódu vás spojíme s operátorom, ktorý bude mať úplný náhľad na Váš účet. Odpovie Vám na konkrétne otázky k Vašim produktom a pomôže Vám s ich nastavením či kontrolou.
Naši operátori sú Vám k dispozícii nasledovne: Po-Pia: 8: 00-20: 00, víkendy a sviatky: 9: 00-17: 30.
- Ak svoj telekód nepoznáte, môžete si ho nastaviť vo svojom internet bankingu (v sekcii Nastavenia).
- Telekód nepotrebujete, ak nám zavoláte pomocou mobilnej aplikácie.
- Potrebujete odblokovať prístup do svojho internet bankingu? Pozrite sa ako na to.
Voľba "2" slúži pre všeobecné otázky o našich službách a produktoch
-
Radi vám odpovieme na všeobecné otázky o našich službách a produktoch. Tiež vám poradíme pri aktivácii prístupu do internet bankingu, pri spárovaní mobilnej aplikácie s účtom, pri práci s aplikáciou mBank či internet bankingom alebo s podaním žiadosti o Konto, mPôžičku Plus alebo mKreditku.
Kontaktovať nás môžete 24 hodín denne, 7 dní v týždni.
Potrebujete zablokovať platobnú kartu?
-
- Rýchle zablokovanie Vašej platobnej karty mBank môžete vykonať kedykoľvek priamo v mobilnej aplikácii alebo v internet bankingu.
- Ak nemôžete kartu zablokovať v aplikácii alebo internet bankingu, pomôžeme Vám nonstop aj na mLinke pod voľbou číslo 3.
Všeobecné otázky nám posielajte na kontakt@mbank.sk. Počítajte, prosím, s tým, že vám s ohľadom na ochranu osobných údajov aj na bezpečnosť nemôžeme cez e-mail poskytovať konkrétne informácie o vašom účte. Keď potrebujete odpoveď čo najrýchlejšie, nebojte sa nám napísať cez chat v internetovom bankovníctve alebo využite volanie z appky či na mLinku. Naši operátori sa budú vašim požiadavkám venovať okamžite.
Ste na Messengeri? Napíšte nám! Radi vám poskytneme všeobecné informácie o mBank a našich službách. Pre informácie o vašom účte a produktoch, prosím, využite volanie z apky, alebo nám zavolajte na mLinku.
Obchodná sieť
Najčastejšie otázky
/pomoc/info/sluzby/ako-odblokovat-pristup-do-internet-bankingu.html
/pomoc/info/sluzby/ako-sparovat-mobilnu-aplikaciu-s-uctom.html
Ďalšie užitočné kontakty
V prípade, že budete v omeškaní so splátkami, neváhajte kontaktovať pohladavky@mbank.sk .
Žiadosti o sponzorské dary, prosíme, zasielajte na sponzoring@mbank.sk. Vašu žiadosť posúdime a v prípade, že bude vybraná, vás budeme kontaktovať.
Keď vám volá mBank
Názor našich zákazníkov je pre nás dôležitý. Klienti mBank majú niekoľko spôsobov ako poskytnúť spätnú väzbu, napríklad prostredníctvom mLinky alebo sociálnych sietí. Ak ste telefonovali na mLinku, nasledujúci deň sa vám ozveme prostredníctvom automatickej hlasovej služby z čísla +421 232 331 714 a položíme vám niekoľko otázok ohľadom vašej spokojnosti so službami mBank. Za vaše odpovede vám vopred ďakujeme.
Môže sa stať, že sa na vás obrátime telefonicky priamo z mBank, alebo prostredníctvom niektorého z našich partnerov s ponukou produktov mBank. Aktuálne vám môže byť ponuka mBank ponúkaná z týchto telefónnych čísel:
Ak vám zavoláme priamo z mBank
-
+421 232 331 701
Ak vám zavolá niektorý z našich partnerov
-
+421 220 912 327
+421 220 912 387
+421 222 115 607
+421 222 115 641
+421 222 115 664
+421 222 118 127
+421 232 337 587
+421 412 901 447
+421 940 505 176
+421 940 605 121
+421 940 605 123
+421 940 605 135
+420 232 780 287