Potrebujete s niečím pomôcť?
Pozrite sa na najčastejšie problémy a zistite, ako ich rýchlo a jednoducho vyriešiť
Nenašli ste odpoveď na to, čo vás páli?
Spojte sa s nami, pomôžeme vám.
Ste naším klientom a máte mobilnú aplikáciu mBank? Potom je volanie cez apku najrýchlejší spôsob, ako sa s nami spojiť telefonicky. Po prihlásení sa do aplikácie a kliknutí na ikonu slúchadla v pravom hornom rohu vás spojíme rovno s operátorom a vy sa môžete pýtať na všetko, čo sa týka vášho účtu alebo služieb, aj na všeobecné informácie. Podmienkou je inštalácia mobilnej aplikácie mBank a jej prepojenie s účtom.
Chat v mobilnej aplikácii a internet bankingu
Neradi telefonujete? Nevadí! Radi vám pomôžeme vyriešiť vaše požiadavky prostredníctvom chatu s našimi operátormi. Nájdete ho v mobilnej aplikácii alebo na každej stránke vo svojom internet bankingu.
Na čísle 0850 60 60 50 si vyberte voľbu, ktorá najviac vyhovuje Vašim potrebám.
Zo zahraničia je potrebné volať +421 2 32 101 080, preto odporúčame uložiť si aj toto číslo na mLinku.
Voľba "1" je určená pre našich klientov
-
Po zadaní Vášho klientskeho identifikátora (čísla, s ktorým sa prihlasujete do internet bankingu) a telekódu vás spojíme s operátorom, ktorý bude mať úplný náhľad na Váš účet. Odpovie Vám na konkrétne otázky k Vašim produktom a pomôže Vám s ich nastavením či kontrolou.
Naši operátori sú Vám k dispozícii nasledovne: Po-Pia: 8:00-20:00, víkendy a sviatky: 8:00-18:00.
- Ak svoj telekód nepoznáte, môžete si ho nastaviť vo svojom internet bankingu (v sekcii Nastavenia).
- Telekód nepotrebujete, ak nám zavoláte pomocou mobilnej aplikácie.
- Potrebujete odblokovať prístup do svojho internet bankingu? Pozrite sa ako na to.
Voľbu „2“ si vyberte, ak máte záujem o produkty mBank
-
Radi odpovieme na vaše otázky o produktoch mBank a poradíme vám aj s podaním žiadosti o nové mKonto alebo akýkoľvek iný produkt z našej ponuky.
Naši operátori sú vám k dispozícii v Po-Pia: 8:00-20:00, víkendy a sviatky: 8:00-18:00.
Pre všeobecné otázky (bez detailného náhľadu na váš účet) sú vám naši operátori k dispozícii pod voľbu „0“
-
Radi vám odpovieme na všeobecné otázky týkajúce sa obsluhy vášho mKonta – poradíme pri aktivácii prístupu do internet bankingu, pri spárovaní mobilnej aplikácie s účtom, pri práci s mobilnou aplikáciou alebo s internet bankingom. Kontaktovať nás môžete od pondelka do nedele, v čase Po-Pia: 8:00-20:00, víkendy a sviatky: 8:00-18:00.
Ak potrebujete konkrétne podrobnosti, ktoré vyžadujú náhľad operátora na váš účet, v hlasovom automate si vyberte voľbu č. „1“ (viď informácie uvedené vyššie) alebo zavolajte priamo z mobilnej aplikácie. Tiež nám môžete napísať cez chat.
Potrebujete zablokovať platobnú kartu?
-
- Rýchle zablokovanie Vašej platobnej karty mBank môžete vykonať kedykoľvek priamo v mobilnej aplikácii alebo v internet bankingu.
- Ak nemôžete kartu zablokovať v aplikácii alebo internet bankingu, pomôžeme Vám nonstop aj na mLinke pod voľbou číslo 3.
Prosím, počítajte s tým, že s ohľadom na ochranu osobných údajov a bezpečnosť vám cez e-mail nemôžeme poskytovať konkrétne informácie o vašom účte. Na adrese kontakt@mbank.sk vám odpovieme iba na všeobecné otázky o produktoch a službách.
V prípade informácií, ktoré vyžadujú náhľad operátora na váš účet, odporúčame využiť náš chat, volanie prostredníctvom mobilnej aplikácie alebo na mLinku (voľba č. 1 v hlasovom automate). V týchto prípadoch sa vašim požiadavkám naši operátori venujú okamžite.
Ste na Messengeri? Napíšte nám! Radi vám poskytneme všeobecné informácie o mBank a našich službách. Pre informácie o vašom účte a produktoch, prosím, využite volanie z apky, alebo nám zavolajte na mLinku.
Obchodná sieť
Najčastejšie otázky
/pomoc/info/sluzby/ako-odblokovat-pristup-do-internet-bankingu.html
/pomoc/info/sluzby/ako-sparovat-mobilnu-aplikaciu-s-uctom.html
Ďalšie užitočné kontakty
- V prípade, že budete v omeškaní so splátkami, neváhajte kontaktovať pohladavky@mbank.sk.
- Žiadosti o sponzorské dary, prosíme, zasielajte na sponzoring@mbank.sk. Vašu žiadosť posúdime a v prípade, že bude vybraná, vás budeme kontaktovať.
Môže sa stať, že sa na vás obrátime telefonicky priamo z mBank, z niektorej z našich pobočiek, alebo prostredníctvom našich partnerov s ponukou produktov mBank. Vzhľadom na rastúci počet podvodných telefonátov sa musíme uistiť, že hovoríme naozaj s vami. Existujú dve možnosti overenia:
1. Spýtame sa vás na meno, priezvisko a dátum narodenia. Po potvrdení správnosti údajov môžeme v hovore pokračovať
2. Overíte sa v mobilnej aplikácii mBank. Ako to funguje?
- Vo väčšine prípadov, kedy vám budeme volať, vám pošleme notifikáciu, ktorú si otvoríte v apke mBank.
- Zobrazia sa vám informácie, s ktorým zamestnancom mBank práve hovoríte.
- Po potvrdení notifikácie môžeme bezpečne pokračovať v hovore.
Kedy nie je možné potvrdenie do mobilnej aplikácie zaslať?
-
Overenie v apke nemožno bohužiaľ zaslať pri všetkých prichádzajúcich hovoroch. Nižšie nájdete zoznam situácií, kedy bude potrebné overenie totožnosti prostredníctvom otázky týkajúcej sa dátumu narodenia.
- keď vám voláme s ponukou poistenia Uniqa,
- v prípade podozrenia zneužitia vašich prostriedkov (dôjde k blokácii transakcie, vášho účtu alebo karty).

Aktuálne vám môže byť ponuka mBank ponúkaná z týchto telefónnych čísel:
Ak vám zavoláme priamo z mBank
-
+421 232 331 700 - 799
Ak vám zavolá niektorý z našich partnerov
-
+421 220 912 327
+421 220 912 387
+421 222 115 605
+421 222 115 607
+421 222 115 641
+421 222 115 664
+421 222 118 127
+421 232 337 587
+420 232 780 287
+421 412 901 447
+421 902 056 983
+421 904 052 369
+421 940 505 176
+421 940 605 121
+421 940 605 123
+421 940 605 135
0800 221 110