Potrebujete s niečím pomôcť?

Pozrite sa na najčastejšie problémy a zistite, ako ich rýchlo a jednoducho vyriešiť

Nenašli ste odpoveď na to, čo vás páli?

Spojte sa s nami, pomôžeme vám.

o

Volanie cez apku

Najrýchlejší spôsob pre priame spojenie s operátorom.

o
o

Chat v aplikácii
a internet bankingu

Spojte sa s nami 1 kliknutím.

o
o

0850 60 60 50

Zavolajte na našu mLinku.

o
o

E-mail

Radi odpovieme na vaše všeobecné otázky.

o
o

Facebook

Radi vám odpovieme aj cez Messenger.

o
o

Pobočky

Zastavte sa u nás, radi vás privítame.

o

Volanie cez aplikáciu

Ste naším klientom a máte mobilnú aplikáciu mBank? Potom je volanie cez apku najrýchlejší spôsob, ako sa s nami spojiť telefonicky. Po prihlásení sa do aplikácie a kliknutí na ikonu slúchadla v pravom hornom rohu vás spojíme rovno s operátorom a vy sa môžete pýtať na všetko, čo sa týka vášho účtu alebo služieb, aj na všeobecné informácie. Podmienkou je inštalácia mobilnej aplikácie mBank a jej prepojenie s účtom.

 

Chat v mobilnej aplikácii a internet bankingu

Neradi telefonujete? Nevadí! Radi vám pomôžeme vyriešiť vaše požiadavky prostredníctvom chatu s našimi operátormi. Nájdete ho v mobilnej aplikácii alebo na každej stránke vo svojom internet bankingu.

 

mLinka

Voľba "1" je určená pre našich klientov

  • Po zadaní Vášho klientskeho identifikátora (čísla, s ktorým sa prihlasujete do internet bankingu) a telekódu vás spojíme s operátorom, ktorý bude mať úplný náhľad na Váš účet. Odpovie Vám na konkrétne otázky k Vašim produktom a pomôže Vám s ich nastavením či kontrolou.

    Naši operátori sú Vám k dispozícii nasledovne: Po-Pia: 8:00-20:00, víkendy a sviatky: 8:00-18:00.

     

Voľbu „2“ si vyberte, ak máte záujem o produkty mBank

  • Radi odpovieme na vaše otázky o produktoch mBank a poradíme vám aj s podaním žiadosti o nové mKonto alebo akýkoľvek iný produkt z našej ponuky.

    Naši operátori sú vám k dispozícii v Po-Pia: 8:00-20:00, víkendy a sviatky: 8:00-18:00.

Pre všeobecné otázky (bez detailného náhľadu na váš účet) sú vám naši operátori k dispozícii pod voľbu „0“

  • Radi vám odpovieme na všeobecné otázky týkajúce sa obsluhy vášho mKonta – poradíme pri aktivácii prístupu do internet bankingu, pri spárovaní mobilnej aplikácie s účtom, pri práci s mobilnou aplikáciou alebo s internet bankingom. Kontaktovať nás môžete od pondelka do nedele, v čase Po-Pia: 8:00-20:00, víkendy a sviatky: 8:00-18:00.

    Ak potrebujete konkrétne podrobnosti, ktoré vyžadujú náhľad operátora na váš účet, v hlasovom automate si vyberte voľbu č. „1“ (viď informácie uvedené vyššie) alebo zavolajte priamo z mobilnej aplikácie. Tiež nám môžete napísať cez chat.

Potrebujete zablokovať platobnú kartu?

    • Rýchle zablokovanie Vašej platobnej karty mBank môžete vykonať kedykoľvek priamo v mobilnej aplikácii alebo v internet bankingu.
    • Ak nemôžete kartu zablokovať v aplikácii alebo internet bankingu, pomôžeme Vám nonstop aj na mLinke pod voľbou číslo 3.

E-mail

Facebook

Adresy

 

Sídlo spoločnosti

mBank S.A., pobočka zahraničnej banky
Pribinova 10, 811 09 Bratislava
(nie je obchodné miesto)

 

Fakturačné údaje

mBank S.A., pobočka zahraničnej banky
Pribinova 10, 811 09 Bratislava
IČO: 36 819 638, DIČ: 2022429156

Obchodná sieť

Zobraziť výsledky vyhľadávania
Vytlačiť mapu

Najčastejšie otázky

Ďalšie užitočné kontakty

  • V prípade, že budete v omeškaní so splátkami, neváhajte kontaktovať pohladavky@mbank.sk.

  • Žiadosti o sponzorské dary, prosíme, zasielajte na sponzoring@mbank.sk. Vašu žiadosť posúdime a v prípade, že bude vybraná, vás budeme kontaktovať.

Keď vám volá mBank

Môže sa stať, že sa na vás obrátime telefonicky priamo z mBank, z niektorej z našich pobočiek, alebo prostredníctvom našich partnerov s ponukou produktov mBank. Vzhľadom na rastúci počet podvodných telefonátov sa musíme uistiť, že hovoríme naozaj s vami. Existujú dve možnosti overenia:

 

1. Spýtame sa vás na meno, priezvisko a dátum narodenia. Po potvrdení správnosti údajov môžeme v hovore pokračovať

 

2. Overíte sa v mobilnej aplikácii mBank. Ako to funguje?

  • Vo väčšine prípadov, kedy vám budeme volať, vám pošleme notifikáciu, ktorú si otvoríte v apke mBank.
  • Zobrazia sa vám informácie, s ktorým zamestnancom mBank práve hovoríte.
  • Po potvrdení notifikácie môžeme bezpečne pokračovať v hovore.

Kedy nie je možné potvrdenie do mobilnej aplikácie zaslať?

 

  • Overenie v apke nemožno bohužiaľ zaslať pri všetkých prichádzajúcich hovoroch. Nižšie nájdete zoznam situácií, kedy bude potrebné overenie totožnosti prostredníctvom otázky týkajúcej sa dátumu narodenia.

    • keď vám voláme s ponukou poistenia Uniqa,
    • v prípade podozrenia zneužitia vašich prostriedkov (dôjde k blokácii transakcie, vášho účtu alebo karty).

 

Aktuálne vám môže byť ponuka mBank ponúkaná z týchto telefónnych čísel:

Ak vám zavoláme priamo z mBank

  • +421 232 331 700 - 799

Ak vám zavolá niektorý z našich partnerov

  • +421 220 912 327
    +421 220 912 387
    +421 220 918 105
    +421 222 115 607
    +421 222 115 641
    +421 222 115 664
    +421 222 118 127
    +421 232 337 587
    +420 232 780 287
    +421 412 901 447
    +421 902 056 983
    +421 904 052 369
    +421 940 505 176
    +421 940 605 121
    +421 940 605 123
    +421 940 605 135
    0800 221 110