Najčastejšie otázky o sporiacom účte eMax Plus

V prípade, že som občanom cudzieho štátu a nemám na Slovensku štatút rezidenta, môžem si otvoriť účet v mBank?

V súčasnosti to nie je možné.

 

Kedy môžem poslať prvý krát peniaze na svoj účet?

Váš nový účet je pripravený prijať peniaze prvý krát v ten deň, keď mBank obdrží vami podpísané dokumenty, tzn. zmluvu o založení účtu. O prijatí dokumentov a aktivovaní účtu vás budeme informovať e-mailom.

 

Ako si môžem vložiť peniaze na môj sporiaci účet eMax Plus?

Vklady je najlepšie vykonávať bezhotovostným prevodom priamo v prospech účtu eMax. Hotovostné vklady v prospech Vášho sporiaceho účtu eMax Plus môžete vykonať niekoľkými spôsobmi:

  • vkladom hotovosti na Váš účet v inej banke a následne prevod v prospech účtu eMax Plus,
  • vkladom hotovosti na pobočke ktorejkoľvek banky priamo v prospech eMax Plus,
  • vkladom na ktorejkoľvek pošte formou Poštového poukazu na účet.

Za vykonanie vkladu hradí zákazník poplatok podľa Cenníka tej organizácie, ktorej služby pre vykonanie vkladu využije.

 

Môžem si zadať automatické prevody peňazí na účet eMax Plus?

Áno. Trvalým príkazom na úhradu môžete prevádzať peniaze na účet eMax Plus z účtu mKonto alebo z ktoréhokoľvek iného svojho účtu.

 

Koľko účtov eMax Plus môžem mať otvorených?

K svojmu bežnému účtu mKonto môžete používať  4 eMax Plus účty. Každý eMax účet môže mať svoj vlastný názov podľa toho, na aký účel plánujete použiť uložené peniaze - napríklad Práčka, Dovolenka, Vianoce, Železná rezerva.

 

Ako previesť peniaze z eMax Plus na iný účet?

Ak chcete poslať peniaze na váš iný účet v mBank, môžete jednoducho urobiť prevod medzi vlastnými účtami. Prevody môžu byť spoplatnené v zmysle aktuálne platného sadzobníka



Ako si môžem založiť ďalší účet eMax Pkus, keď už jeden mám?
Pre založenie ďalšieho účtu eMax Plus je potrebné mať aktivovaný prístup k účtom cez internet banking alebo aj cez call centrum mLinka. Pred podaním novej žiadosti je dôležité vedieť, že predchádzajúca žiadosť o produkt mBank bola ukončená. To, že Vaša žiadosť o účet bola ukončená poznáte podľa e-mailovej správy, ktorá potvrdzuje aktivovanie účtu.

Pokiaľ si zvolíte volanie na call centrum, potom po spojení sa s hlasovou službou zvoľte voľbu 1 ako existujúci zákazník. Na výzvu hlasovej služby sa identifikujete svojim identifikátorom a telekódom. Po úspešnej identifikácii zvolíte voľbu 0 pre spojenie s operátorom. Ďalej postupujete podľa pokynov operátora.

Pokiaľ si zvolíte otvorenie ďalšieho účtu cez internet banking, postupujte nasledovne:
1. Po prihlásení sa do internet bankingu kliknite na tlačítko Supermarket.
2. Kliknite na tlačítko Žiadosti, v zobrazenom menu zvoľte Účty.
3. Posuňte kurzor myši nad sporiaci účet, o ktorý máte záujem.
4. Kliknite na tlačítko "Chcem to".
5. Chcem účet eMax Plus.
6. Následne budete presmerovaný na štandardnú žiadosť o produkt.