Ako odblokovať prístup do internet bankingu?

Ak bol váš prístup do internet bankingu zablokovaný, môžete ho odblokovať cez internet, v mobilnej aplikácii mBank alebo zavolaním na mLinku.

 

 

 

1. Otvorte prihlasovaciu stránku do internet bankingu. Pod tlačidlom "Prihlásiť sa" nájdete odkaz "Odblokovať prístup". Kliknite naň

 

2. V ďalšom kroku zvoľte možnosť "Cez internet"

 

3. Do príslušných polí zadajte svoje údaje a kliknite na "Odoslať".

 

4. Zobrazí sa informácia o ďalšom postupe.

 

5. O chvíľu vám na e-mailovú adresu, ktorú máte zaregistrovanú v mBank, príde správa s priloženým dokumentom v PDF formáte.

 

6. Súbor je chránený heslom. Z bezpečnostných dôvodov je heslo zasielané samostatne vo forme SMS správy.

 

7. Po otvorení dokumentu sa zobrazia vaše údaje, okrem iného aj:

  • identifikátor
  • dočasné heslo do internet bankingu
  • dočasné heslo pre mLinku

UPOZORNENIE: Dočasné heslá sú platné 48 hodín. Po ich uplynutí nebudete môcť účet odblokovať sami. V takom prípade zavolajte na mLinku na číslo 0850 60 60 50. Naši operátori vám pomôžu.

 

8. Otvorte prihlasovaciu stránku do internet bankingu. Do príslušných polí zadajte váš klientsky identifikátor a dočasné heslo do internet bankingu, ktoré ste našli v PDF dokumente.

 

9. Nastavte si nové heslo. Kliknite na "Ďalej"

 

10. Na vaše telefónne číslo vám pošleme dodatočný overovací kód. Zadajte ho do príslušného poľa a kliknite na "Ďalej". V prípade, že máte aktivovanú mobilnú autorizáciu, na displeji vášho mobilného telefónu sa vám zobrazí požiadavka na potvrdenie.

 

11. Hotovo. Prístup do internet bankingu máte opäť aktívny.

Pre odblokovanie prístupu do internet bankingu pomocou mobilnej aplikácie je potrebné, aby aplikácia už bola spárovaná s účtom (postup pre spárovanie aplikácie)

 

 

1. Prihláste sa do mobilnej aplikácie a kliknite na ikonu hlavného menu v ľavom hornom rohu.

2. Rozbalí sa menu aplikácie, v ktorom zvolíte položku "Nastavenia".

 

3. Zvoľte možnosť "Prístupy do banky".

4. Pre kanál "Internet" kliknete na "Aktivovať".

5. Zvoľte možnosť "Generovať ID a heslo".

6. Na váš telefón bude doručená SMS správa s dočasným identifikátorom.

7. O chvíľu vám zavolá automat a nadiktuje vám 10-miestne dočasné heslo do internet bankingu.

 

 

8. Dočasný identifikátor aj dočasné heslo použite pre prihlásenie sa do internet bankingu.

UPOZORNENIE: Dočasný identifikátor aj heslo sú platné iba hodinu. Pokiaľ nestihnete odblokovať prístup v stanovenej dobe, bude potrebné prejsť celým postupom odznova.

 

 

9. Dokončite aktiváciu účtu.

 

1. Ak bol váš prístup do internet bankingu zablokovaný, môžete ho odblokovať zavolaním na mLinku na číslo 0850 60 60 50. Pri volaní zo zahraničia volajte +421 232 101 080

 

2. Po automatickej identifikácii pomocou telekódu (heslo pre mLinku) vyberte voľbu 1 (Prístupové heslá a autorizácia operácií) a 2 (Zmena / Odblokovanie hesla do internet bankingu). Potom postupujte podľa ďalších pokynov.

 

3. Po dodržaní tohto postupu budete vyzvaní na zadanie nového hesla (8 až 20 znakov), ktoré bude slúžiť pre prvé prihlásenie sa do internet bankingu.

 

4. Po prvom úspešnom prihlásení po odblokovaní vás systém z bezpečnostných dôvodov vyzve na zmenu hesla.