Máte problémy s používaním internet bankingu?

Na túto stránku som sa dostal po kliknutí na tlačítko "Prihlásenie". Čo sa stalo?

Používate internetový prehliadač, ktorý nepodporuje technológiu HTML 5.

UPOZORNENIE: Dôrazne odporúčame aktualizovať internetový prehliadač nielen pre bezproblémové používanie nášho internet bankingu, ale predovšetkým kvôli zvýšeniu bezpečnosti vášho počítača a osobných údajov.

 

Podporované prehliadače

Pre nový internet banking využívame najmodernejšiu technológiu HTML 5, ktorá funguje vo väčšine moderných internetových prehliadačoch. Nový internet banking sme testovali pre Google Chrome, Mozilla Firefox a Internet Explorer od verzie 9.

Odporúčame aktualizovať internetový prehliadač nielen pre bezproblémové používanie nášho nového IB, ale predovšetkým kvôli zvýšeniu bezpečnosti vášho počítača a osobných údajov.

 

Heslá a prístupové kódy

Heslá a prístupové kódy sú potrebné pre bezpečnú a bezproblémovú online správu vášho účtu v mBank. Nižšie nájdete otázky a odpovede týkajúce sa možných problémov s prihlásením a spôsoby ako ich odstrániť.

Ak ste zmenili telefónne číslo alebo adresu trvalého pobytu, prosím, vytlačte zodpovedajúce vyhlásenie a nechajte si ho potvrdiť notárom. Potvrdené vyhlásenie pošlite na našu adresu. Zmenu je možné nahlásiť aj osobne v niektorom z našich mKioskov alebo Finančných centier.

 

Prihlásenie sa do nového internet bankingu

Pre prihlásenie sa do nového internet bankingu si môžete ako prihlasovacie meno vybrať jednu z nasledujúcich možností:

Identifikátor: ide o kombináciu ôsmich čísel. Identifikátor je pre každého zákazníka jedinečný a vygeneruje sa pri aktivácii. Vy, čo už ste našimi zákazníkmi, ste sa s identifikátorom pri prihlasovaní sa do IB už určite stretli.

Užívateľské meno – môžete si vybrať jedinečné užívateľské meno, ktoré musí obsahovať minimálne 8 znakov. Užívateľské meno by malo z bezpečnostných dôvodov dávať zmysel (napr. meno). Prihlasovanie pomocou užívateľského mena môžete kedykoľvek vypnúť. Vami užívateľské meno ostane aj naďalej blokované a už si ho nikto iný nebude môcť zvoliť.

Číslo platobnej karty: 16 číslic, ktoré sa nachádzajú na Vami zvolenej aktívnej platobnej karte, ktorú vydala mBank na vaše meno

8-miestny identifikátor bude vždy možné použiť pri prihlasovaní sa do internet bankingu alebo pri volaní na mLinku. Zostávajúce dve formy prihlasovacieho mena slúžia ako alternatíva. Po aktivácii prihlásenia sa pomocou užívateľského mena si pri ďalšom prihlásení môžete zvoliť, či sa prihlásite identifikátorom alebo užívateľským menom.

 

Heslo

Heslo si zákazník volí sám – musí byť v rozsahu 8 až 20 znakov. Z bezpečnostných dôvodov by heslo malo obsahovať veľké aj malé písmená, číslice a špeciálne znaky.

Čo je dobré vedieť?
- Ako špeciálne znaky môžete použiť tieto: !@#$^*()_+-=`[]{}|;:,./? a medzera.
- Heslo nesmie obsahovať písmená s diakritikou

Ak ste zabudli heslo do internet bankingu, obráťte sa na mLinku. Po automatickej identifikácii pomocou telekódu si vyberte voľbu 1 (Prístupové heslá a autorizácia operácií). Potom postupujte podľa pokynov.

 

Nepamätám si svoj telekód

Ak ste zabudli svoj telekód (heslo pre mLinku), môžete si nový nastaviť cez internet alebo vám pomôže operátor mLinky (0850 60 60 50, zo zahraničia: +421 232 101 080).

Ak chcete telekód zmeniť, po prihlásení sa do IB kliknite v ľavom menu na položku „Nastavenie“, potom na „Prístup do banky“. Pre kanál mLinka (call centrum mLinka) zvoľte možnosť „Zmeniť heslo“. Operáciu je potrebné potvrdiť SMS správou.

Ak používate náš nový internet banking, zmeniť telekód je možné nasledovne. Po prihlásení sa kliknite na Nastavenia (ikona ozubeného kolieska nad tlačidlom „Moje financie“. Následne kliknite na „Prístup do banky“. Potom si zvoľte „Zmeniť telekód“. Operáciu je potrebné potvrdiť SMS správou.

 

Zabudol som identifikátor

Ak si nepamätáte svoj identifikátor, kontaktujte mLinku (0850 60 60 50, zo zahraničia: +421 232 101 080). Zadajte voľbu 0 a budete prepojený na operátora, ktorý vám pomôže problém vyriešiť.

 

Mám zablokovaný prístup do internet bankingu

1. Odblokovanie prostredníctvom mLinky

Táto služba je prístupná non-stop cez automatickú telefonickú službu (0850 60 60 50, zo zahraničia: +421 232 101 080). Pre odblokovanie IB nie je potrebné spájať sa s operátorom. V automatickej telefonickej službe je potrebné zadať voľbu 1 (klient mBank), následne voľbu 2 (Prístupové heslá), potom 1 (Aktivácia alebo odblokovanie kanálu) a zadať voľbu 2 (internet banking). Po dodržaní tohto postupu budete vyzvaní k zadaniu nového číselného 8-20 miestného hesla, ktoré bude slúžiť pre prvé prihlásenie do IB. Po úspešnom prihlásení sa cez novozvolené heslo vás systém vyzve k zmene hesla na 8-20 miestne alfanumerické heslo. Po zvolení možnosti 1 klient mBank je potrebné zadať vaše prístupové heslá a to 8-miestny identifikátor a 6-miestne telefonické heslo telekód. Následne postupujte podľa inštrukcií hlasového automatu.
Zároveň by sme vás radi upozornili na dôležitosť nastavenia si 6-miestneho telefonického hesla Telekódu. Toto heslo je potrebné pri každej samostatnej identifikácii v automatickej telefonickej službe pre spojenie s operátorom alebo pri vykonávaní samostatných činností dostupných v automatickej telefonickej službe.