Máte problémy s používaním internet bankingu?

Mám zablokovaný prístup do internet bankingu. Čo mám robiť

Ak máte zablokovaný prístup do internet bankingu, môžete ho odblokovať nasledujúcimi spôsobmi:

1. Cez internet - podrobný postup nájdete tu.

2. V mobilnej aplikácii - podrobný postup nájdete tu.

3. Zavolaním na mLinku na číslo 0850 60 60 50 (zo zahraničia volajte +421 232 101 080). Po automatickej identifikácii pomocou telekódu (heslo pre mLinku) vyberte voľbu 1 (Prístupové heslá a autorizácia operácií) a 2 (Zmena / Odblokovanie hesla do internet bankingu). Potom postupujte podľa ďalších pokynov. Po dodržaní tohto postupu budete vyzvaní na zadanie nového hesla (8 až 20 znakov), ktoré bude slúžiť pre prvé prihlásenie sa do internet bankingu. Po prvom úspešnom prihlásení po odblokovaní vás systém z bezpečnostných dôvodov vyzve na zmenu hesla.

 

 
Na túto stránku som sa dostal po kliknutí na tlačítko "Prihlásenie". Čo sa stalo?

Používate internetový prehliadač, ktorý nepodporuje technológiu HTML 5.

UPOZORNENIE: Dôrazne odporúčame pravidelne aktualizovať internetový prehliadač nielen pre bezproblémové používanie nášho internet bankingu, ale predovšetkým kvôli zvýšeniu bezpečnosti vášho počítača a osobných údajov.

 

 

Podporované prehliadače

Pre internet banking využívame najmodernejšiu technológiu HTML 5, ktorá funguje vo väčšine moderných internetových prehliadačoch. Nový internet banking sme testovali pre Google Chrome a Mozilla Firefox.

Odporúčame aktualizovať internetový prehliadač nielen pre bezproblémové používanie nášho IB, ale predovšetkým kvôli zvýšeniu bezpečnosti vášho počítača a osobných údajov.

 

 

Heslá a prístupové kódy

Heslá a prístupové kódy sú potrebné pre bezpečnú a bezproblémovú online správu vášho účtu v mBank. Nižšie nájdete otázky a odpovede týkajúce sa možných problémov s prihlásením a spôsoby ako ich odstrániť.

Ak ste zmenili telefónne číslo alebo adresu trvalého pobytu, zavolajte prosím na mLinku na číslo 0850 60 60 50 (zo zahraničia volajte +421 232 101 080) alebo sa zastavte na niektorej z pobočiek mBank.

 

 

Prihlásenie sa do internet bankingu

Pre prihlásenie sa do internet bankingu si môžete ako prihlasovacie meno vybrať jednu z nasledujúcich možností:

Identifikátor: ide o kombináciu ôsmich čísel. Identifikátor je pre každého zákazníka jedinečný a získate ho počas aktivácie účtu. Vy, čo už ste našimi zákazníkmi, ste sa s identifikátorom pri prihlasovaní sa do IB už určite stretli.

Užívateľské meno – môžete si vybrať jedinečné užívateľské meno, ktoré musí obsahovať minimálne 8 znakov. Užívateľské meno by malo z bezpečnostných dôvodov dávať zmysel (napr. meno). Prihlasovanie pomocou užívateľského mena môžete kedykoľvek vypnúť. Vami užívateľské meno ostane aj naďalej blokované a už si ho nikto iný nebude môcť zvoliť.

Číslo platobnej karty: 16 číslic, ktoré sa nachádzajú na Vami zvolenej aktívnej platobnej karte, ktorú vydala mBank na vaše meno

8-miestny identifikátor bude vždy možné použiť pri prihlasovaní sa do internet bankingu alebo pri volaní na mLinku. Zostávajúce dve formy prihlasovacieho mena slúžia ako alternatíva. Po aktivácii prihlásenia sa pomocou užívateľského mena si pri ďalšom prihlásení môžete zvoliť, či sa prihlásite identifikátorom alebo užívateľským menom.

 

 

Heslo

Heslo si zákazník volí sám – musí byť v rozsahu 8 až 20 znakov. Z bezpečnostných dôvodov by heslo malo obsahovať veľké aj malé písmená, číslice a špeciálne znaky.

Čo je dobré vedieť?
- Ako špeciálne znaky môžete použiť tieto: !@#$^*()_+-=`[]{}|;:,./? a medzera.
- Heslo nesmie obsahovať písmená s diakritikou

Ak ste zabudli heslo do internet bankingu, obráťte sa na mLinku. Po automatickej identifikácii pomocou telekódu si vyberte voľbu 1 (Prístupové heslá a autorizácia operácií). Potom postupujte podľa pokynov.

 

 

Nepamätám si svoj telekód

Ak ste zabudli svoj telekód (heslo pre mLinku), môžete si nový nastaviť cez internet alebo vám pomôže operátor mLinky (0850 60 60 50, zo zahraničia: +421 232 101 080).

V internet bankingu kliknite po prihlásení sa na Nastavenia (ikona ozubeného kolieska v pravom hornom rohu. Následne kliknite na „Prístup do banky“. Potom si zvoľte „Zmeniť telekód“. Operáciu je potrebné potvrdiť SMS správou.

 

 

Zabudol som identifikátor

Ak si nepamätáte svoj identifikátor, kontaktujte mLinku (0850 60 60 50, zo zahraničia: +421 232 101 080). Zadajte voľbu 0 a budete prepojený na operátora, ktorý vám pomôže problém vyriešiť.