Okamžité platby
Posielajte peniaze medzi vybranými bankami na Slovensku bez čakania a bez poplatkov.
Ak potrebujete odblokovať prístup do internet bankingu, v prehliadači otvorte stránku Aktivácia prístupu k účtu a postupujte podľa inštrukcií.
Zabudli ste prihlasovacie meno (klientske ID) a heslo do svojho internet bankingu alebo máte dokonca zablokovaný prístup? Nižšie nájdete tri spôsoby, ako si môžete obnoviť prístup k svojmu účtu:
1. Cez internet - podrobný postup nájdete tu.
2. V mobilnej aplikácii - podrobný postup nájdete tu.
3. Pomocou mLinky - podrobný postup nájdete tu.
Používate internetový prehliadač, ktorý nepodporuje technológiu HTML 5.
UPOZORNENIE: Dôrazne odporúčame pravidelne aktualizovať internetový prehliadač nielen pre bezproblémové používanie nášho internet bankingu, ale predovšetkým kvôli zvýšeniu bezpečnosti vášho počítača a osobných údajov.
Pre internet banking využívame najmodernejšiu technológiu HTML 5, ktorá funguje vo väčšine moderných internetových prehliadačoch. Odporúčame aktualizovať internetový prehliadač nielen pre bezproblémové používanie nášho IB, ale predovšetkým kvôli zvýšeniu bezpečnosti vášho počítača a osobných údajov.
Heslá a prístupové kódy sú potrebné pre bezpečnú a bezproblémovú online správu vášho účtu v mBank. Nižšie nájdete otázky a odpovede týkajúce sa možných problémov s prihlásením a spôsoby ako ich odstrániť.
Ak ste zmenili telefónne číslo alebo adresu trvalého pobytu, zavolajte prosím na mLinku na číslo 0850 60 60 50 (zo zahraničia volajte +421 232 101 080) alebo sa zastavte na niektorej z pobočiek mBank.
Pre prihlásenie sa do internet bankingu si môžete ako prihlasovacie meno vybrať jednu z nasledujúcich možností:
8-miestny identifikátor bude vždy možné použiť pri prihlasovaní sa do internet bankingu alebo pri volaní na mLinku. Prihlásenie pomocou užívateľského mena slúži ako alternatíva. Po aktivácii prihlásenia sa pomocou užívateľského mena si pri ďalšom prihlásení môžete vybrať, či sa prihlásite identifikátorom alebo užívateľským menom.
Heslo si zákazník volí sám – musí byť v rozsahu 8 až 20 znakov. Z bezpečnostných dôvodov by heslo malo obsahovať veľké aj malé písmená, číslice a špeciálne znaky.
Čo je dobré vedieť?
- Ako špeciálne znaky môžete použiť tieto: !@#$^*()_+-=`[]{}|;:,./? a medzera.
- Heslo nesmie obsahovať písmená s diakritikou
Ak ste zabudli heslo do internet bankingu, obráťte sa na mLinku. Po automatickej identifikácii pomocou telekódu si vyberte voľbu 1 (Prístupové heslá a autorizácia operácií). Potom postupujte podľa pokynov.
Ak ste zabudli svoj telekód (heslo pre mLinku), môžete si nový nastaviť cez internet banking alebo vám pomôže operátor mLinky (0850 60 60 50, zo zahraničia: +421 232 101 080).
V internet bankingu kliknite po prihlásení sa na Nastavenia (ikona ozubeného kolieska v pravom hornom rohu). Následne kliknite na „Prístup do banky". Potom si zvoľte „Zmeniť telekód". Operáciu je potrebné potvrdiť SMS správou alebo pomocou mobilnej autorizácie. Zmena sa prejaví okamžite a budete o nej informovaní správou na váš telefón.
Ak si nepamätáte svoj identifikátor, môžete ho zistiť v priebehu niekoľkých sekúnd v mobilnej aplikácii mBank. Stačí po prihlásení do aplikácie prejsť do Nastavení (ikona ozubeného kolieska v pravom hornom rohu), kliknúť na „prístupy do banky“ a následne v časti „váš identifikátor“ zvoliť „zobraziť“.
Alebo kontaktujte mLinku (0850 60 60 50, zo zahraničia: +421 232 101 080). Zadajte voľbu 0 a budete prepojený na operátora, ktorý vám pomôže problém vyriešiť.