späť

Novoročný pozdrav od generálneho riaditeľa

Roman Truhlář

Vážení klienti,

chtěl bych Vám touto cestou poděkovat za Vaši důvěru a podporu, kterou jste mBank zahrnuli v uplynulém roce 2011.

 

Díky Vám jsme uspěli v prestižních soutěžích Zlatá minca, kde jsme obsadili druhé místo v kategorii Bankové účty a první místo v hlasování veřejnosti.

 

 

Doufám, že i v roce 2012 zůstanete našimi spokojenými klienty a příznivci. Já budu dělat vše, co  bude v mých silách, aby Vám mBank byla i nadále důvěryhodným a spolehlivým partnerem a byla Vám nablízku,  kdykoliv budete potřebovat řešit své finanční potřeby.


Přeji Vám do nového roku mnoho úspěchů a hodně štěstí v osobním i profesním životě.

 

 

 

Roman Truhlář
generálny riaditeľ mBank


Kategórie:

Aktuality

Komentár (5)

Pridať komentár

Z internet bankingom ako aj samotym mkontom/osobnym uctom/ som zatial velmi spokojny, co sa tyka sporiacich produktov tam je potrebne co to vylepsit a odbúrat komplikovane podmienky
ale inak ste super a drzim palce aby ste sa uz dostali do zelenych cisel ,velmi dobre rozumiem ze to nie je jednoduche pri takejto bezpoplatkovej strategii
proti češtine nemam nič ani vo filmoch ani v knihe myslim slovakom je velmi blizka no v oficialnych vyjadreniach by sa mala urcite uprednostniť slovenčina

Tragédia toto...

mne nevadí ak so mnou občan ČR (alebo i DE, CH, AT..) hovorí česky. Skôr mám po krk prevažujúcej češtiny v knihách v slovenských kníhkupectvách, tiež češtiny prevažujúcej v dabingoch a titulkách DVD určených pre slovenský trh (ako výhradne jediná preložená verzia pre Slovákov, bez slovenčiny), v dabovaných komerčných staniciach lokalizovaných pre SR+ČR.
Síce pripúšťam, že pre slovenských klientov mladších ročníkov mohol niekto z internistov preložiť písaný príhovor do slovenčiny, osobne sa mi však číta rýchlejšie a zrozumiteľnejšie každý text v SJ/ČJ s diakritikou, než len slovensky bez nej.
Tiež ďakujem za príhovor, zároveň dúfam že jedného dňa budem popri bežnom účte opäť spokojným klientom mBank aj pri jeho atraktívnych sporiacich produktoch. Pretože dnes je to už nejakú dlhú dobu: vlažná nevýrazná neatraktívna, dokonca až neprehľadne vysvetlená a komplikovaná ponuka = vlažné oslovenie klienta = vlažný vklad. Na takých vkladoch sa pri súčasných slovenských inflačných reáliách akurát výrazne znehodnocujú úspory zodpovednejších jedincov (sporivcov).

dakujeme za zelanie....
maly podnet:
dufam ze do buducnosti budeme ctit jazykovy zakon a na webe slovenskej banky budu texty v slovencine (neviem si predstavit zeby pripadny riaditel mBankCZ povodom napr zo Zvolena umiestnil novorocny prihovor na www.mbank.cz v slovencine.... ani exriaditel mB SK s nami nekomunikoval polsky)
;)

Podobne aj Vám pán riaditeľ.
1. Skúste prosím urobiť niečo, aby ste vrátili celej banke jednoduchosť. Nedávajte rôzne podmienky, za ktorých sa niečo stane, ale jasne definujte cenu za jednotlivý úkon. Najlepšie všetko bezplatne. :-)
2. Dvihnite úrok tak, aby u konkurencie boli vždy nižšie.
3. Skúste sa pozrieť na ZUNO a vezmite si to dobré. Horšie samozrejme nemusíte.
Tak dosiahnete nový príliv klientov a určite sa vrátia aj tí, ktorí od Vás sklamaní odišli.
Zarobíte tak na objeme financií a nebudete nútení spoplatňovať svojich verných klientov.
Som u Vás štvrtý rok, ale celý kapitál som bol nútený presunúť konkurencii v auguste 2011. :-(