späť

Nezabúdajte na predčíslie účtu

AKTUALIZOVANÉ 30. 5. 2014
Vážení zákazníci, na základe zvýšeného počtu otázok ohľadom používania predčíslia účtu mBank (520700) v platobnom styku, si Vás dovoľujeme informovať, že prichádzajúce platby bez predčíslia budeme naďalej
akceptovať aj po 1. júni 2014.

S vami, našimi zákazníkmi na túto tému komunikujeme štandardnými spôsobmi už takmer 4 mesiace. Dvakrát správou vo výpise z účtu, správou v internet bankingu, informáciou na internetových stránkach a včerajšou technickou SMS.

Radi by sme vyšli v ústrety všetkým našim zákazníkom, aj tým, ktorí túto informáciu v minulých mesiacoch nezaregistrovali. Prichádzajúce platby, ktoré neobsahujú predčíslie budeme akceptovať aj po 1. júni 2014. Zároveň prosíme zákazníkov, aby tejto záležitosti venovali maximálnu pozornosť, pretože od augusta 2014 plánujeme prechod na nový spôsob zaúčtovania platieb pomocou IBAN. Aby sme aj po tomto termíne mohli po technickej stránke platby dobre priraďovať, potrebujeme, aby bolo číslo účtu uvedené celé, teda s predčíslím.

V tejto súvislosti tiež pripomíname, že právnické osoby musia od 1. februára 2014 používať číslo účtu vo formáte IBAN, ako v prípade platieb v rámci SR, tak aj v prípade cezhraničných platieb. (zdroj: NBS). To znamená, že výplaty miezd, dôchodkov, sociálnych dávok a.i. by mali byť na vaše účty pripisované bez problémov.
 

tím mBank

 


 

Vážení zákazníci,

medzi platbami prichádzajúcimi na účty vedené v mBank sa stále nájdu aj také, ktoré nemajú správne vyplnené predčíslie účtu (520700). Radi by sme vám pripomenuli, že ak je súčasťou Vášho čísla účtu aj predčíslie, je nutné ho uvádzať. Platby smerujúce na Vaše účty bez správne uvedeného predčíslia účtu nebude mBank od 1. júna 2014 pripisovať.

Pred každou platbou z inej banky na účet v mBank si prosím skontrolujte jej parametre. Ak predčíslie chýba, treba ho doplniť. Rovnako je potrebné predčíslie doplniť aj v prípade trvalých príkazov alebo preddefinovaných platieb.

V prípade, že na váš účet v mBank prichádzajú platby od fyzických osôb, firiem alebo organizácií, upozornite ich prosím na túto skutočnosť.

Ak je pri platbe použité číslo účtu vo formáte IBAN, nie je potrebné nič dopĺňať, nakoľko IBAN v sebe obsahuje aj predčíslie účtu. Číslo účtu vo formáte IBAN môžete zistiť pomocou našej kalkulačky.


Ďakujeme za porozumenie.

tím mBank

 

Kategórie:

Aktuality

Komentár (54)

Pridať komentár

Vazena mbank. Tento blog je najlepsia vec ktoru mohol od vas niekto vymysliet. Bez toho aby ste vynakladali tisice eur na prieskum trhu a spokojnosti zakaznikov, mate to tu zadarmo.

Teraz k predcisliu. Nastastie mi uz k vam skoro ziadne platby nechodia, takze ma to netrapi az tak, ale ak by chodili tak je to na zabitie. Fakt nerozumiem preco nemozete vygenerovat 2 IBAN ucty pre kazdy ucet.

Vas management by si mal uvedomit, ze ked uz niekto bude musiet pisat na urady, do bank a firiem, tak im rovno oznami cislo uctu v novej banke. Osobne by som nerad nejakemu uradnikovy vysvetloval co je to predcislie uctu, preco sa vlastne meni a co vlastne chcem. Radsej mu dam ucet novy, zmenil som banku.

Hadam vam bude toto forum na poucenie ze lepsie si je zakaznika udrzat, ako vynalozit tisice na reklamu a vymyslite funkcne riesenie.

Prajem vela uspechov.

Zaujímavé že pri BBAN (Basic Bank Account Number) to vedeli zariadiť, pri IBAN už túto schopnosť stratili.
Mimochodom, "Prechodné obdobie v rámci SR platí od 1. 2. 2014 do 1. 2. 2016. V tomto období sú banky povinné umožniť zadanie SEPA platby (aj v rámci SR) s použitím čísla účtu v tvare BBAN."
Takže nie do 8/2014, ale až do 31.1.2016 by predsa nemal byť problém s pôvodným použitelným číslom mbank-účtu pri príjme platby; teda aj s tým bez predčísla, aj s predčíslom.

Vlado_mBank napídsal:
Štandard IBAN neumožňuje mať dva identifikátory IBAN pre jeden účet. Každý účet má len jeden správny IBAN identifikátor. Je to dané spôsobom výpočtu IBAN-u
Ak je IBAN správny, platba príde.

A nemohli by ste sa pokusiť hladať riešenie ako by to išlo namiesto toho ako povedať, že to nejde? Napr. Ku každému účtu zriadiť fantomový účet s predčíslom 000000 a všetky prichodzie platby naň presúvať na účet s predčíslom 520700

Vždy by to bolo celkovo menej prácne ako volať písať niekoľko desiatkam firiem, ľudom, ktorý mi posielajú peniaze. Alebo vás to netrápi?

A stále ste mi neodpovedali na môj e-mail z 29.5., Prečo?

Ja mam otazku ohladom vyplaty. Pisali ste ze vyplaty miezd nebudu ohrozene kedze organizacie maju povinnost pouzivat IBAN od 1.2.2014. Problem ale vidim v tom, ze odomna nikto ziadny IBAN neziadal. Predpokladam teda ze IBAN sa vygeneruje automaticky z mojho cisla uctu. A tu je problem, ak som zamestnavatelovi uviedol cislo uctu bez predcislia, tak sa mi vygeneruje nespravny IBAN a mzda nepride na ucet. Je to tak?

Odoslať správu

Štandard IBAN neumožňuje mať dva identifikátory IBAN pre jeden účet. Každý účet má len jeden správny IBAN identifikátor. Je to dané spôsobom výpočtu IBAN-u
Ak je IBAN správny, platba príde.


e11 napísal(a):
> Vážená mBank,
>
> môžete, prosím, zareagovať na naše pripomienky. Nemám chuť
> otravovať všetkých platcov na moje účty v mbank. Dokážete
> vyriešiť príchod platieb cez 2 učty v IBAN (s a bez predčíslia)
> alebo sa do prechodu na novy spôsob platieb mame zariadiť inak?

Vážená mBank,

29.5.2014 som vám poslal e-mail, ktorý som aj tu zverejnil.
Do dnešného dňa ste mi naň neodpovedali.
Prečo?

Vážená mBank,

môžete, prosím, zareagovať na naše pripomienky. Nemám chuť otravovať všetkých platcov na moje účty v mbank. Dokážete vyriešiť príchod platieb cez 2 učty v IBAN (s a bez predčíslia) alebo sa do prechodu na novy spôsob platieb mame zariadiť inak?

A to si ho tam mbank nemoze dopisat sama ked pride nejaka platba? Kedze vsetci mame rovnake to predcislie. Ci sa mylim

Aj tak mi nie je jasne, preco tak strasne potrebujete pouzivat to predcislie?
Verim, ze prechdom na SEPA musi byt IBAN jedinecny, ale neverim, ze jeden ucet nemoze byt schopny prijat peniaze z dvoch jedinecnych IBANov.

Cele je to komplikovane a uplne pre vsetkych.

Keby ste aspoň netliachali, "komunikujeme štandardnými spôsobmi už takmer 4 mesiace" (Dvakrát správou vo výpise z účtu, správou v internet bankingu, informáciou na internetových stránkach a včerajšou technickou SMS.)
- SMS správa mi neprišla žiadna (ani príbuzným s mKontom)
- "na internetových stránkach" asi myslíte tento článok z blogu 28.5.2014
- "2x správou vo výpise z účtu" - bravo! Váš "štandardný spôsob" je v tomto prípade e-mailová správa nazvaná Mesačný výpis z účtu, ktorú odhadom ani len nerozklikáva 90%+ klientov (pretože: prišli výpisy v prílohe, ktoré máme bežne stále prístupné aj z mbankingu). Takže túto správu takmer nikto ani nerozšifruje (pretože ste ju defacto "zašifrovali"), že okrem výpisov - ktoré sú v prílohe, obsahuje ešte nejaký oznamovací text. A ak aj tento e-mail mizivé percento ludí, otvorilo, tak videlo len otravný text s bankovým spamom o pôžičkách, ktorý zas nebude čítať 90+% z nich. Až pod tým celým reklamným krmivom je po rozlúčení sa "s pozdravom Tím mbank" nenápadná nevýznamná "Pozn.:" Až tu sa skrýva zašitá táto správa. Odporúčanie: píšte správy prehladne - ak ich kombinujete s výpismi, tak to oznámte aj v hlavičke, a tento text už nekombinujte so žiadnym bankovým spamom. Napísal by som aj radu, že píšte tieto e-maily samostatne, no okrem výpisov ktoré už dlhšie chodia pravidelne, máte dlhoročne problémy so zasielaním informačných správ (takmer nikdy nechodia, resp. jednému prídu, inému nie).
--------
A tu je ten vzor neprehladnosti, ako sa to nemá robiť (babráctvo na druhú), na ktorý sa odvolávate, že ste nás ním informovali o predčísle: http://imgbox.com/wP6apdr...

Kde bolo tam bolo ... bola raz jedna banka ... Volala sa Mbanka...
I v tej banke tvrdili ze predcislie uctov uvadzati nie je potrebne.
Klienti pozorne pocuvali a predcislie niekedy dali a niekedy nie.
Ved ked netreba tak netreba hovoril si pospoliti lud.

Raz prisiel do Mbank novy napad.
Nech ta slovac ma zabavu velku vystrojili novy prikaz,
ze aj predcislie uctu poslat treba.
Bez toho vraj peniazky ziadne nepridu.

I zacala banka ktora sa volala Mbank-a posielat SMS.
Najprv jednu potom druhu stale v zmierlivejsom tone.
Lebo zdvihol lud svoj zrak i hlas a ozval sa.
Prisla aj tretia SMS ... ze predlzuju termin
a ze az do augusta je cas na zmenu.

NESKORO MBANK.
Nas....li ste mnohych.

Len bankový kripel vymyslí rozposielanie spamových SMS namiesto korektného poslania čísla účtu z ktorého chodia platby bez predčíslia účtu ! Stavím sa, že polovica ľudí, ktorí tieto SMS dostali, takéto platby ani nerealizuje. Ale banka chce byt krytá, že zavedenie novinky riadne pripravila a klientov informovala. Ja si platby za celý rok skontrolujem, až keď banka určí fackovacieho panáka (reálnu osobu zodpovednú za ich hlúposť) na ktorom si budem môcť beztresne vybiť zlosť, keď zistím, že dostávam všetky platby aj s predčíslom účtu.

Radikálna akcia vyžaduje radikálnu reakciu.
Z mojej strany všetkým dotknutým dnes oznámené nie predčíslie účtu v mBank, ale rovno nové číslo účtu v inej banke. Stálo to 2 hodiny fyzického vybavovania a 1 hodinu mailovania, telefonovania a SMS-kovania, ale stálo to zato.
Zbohom.

Plne sa stotožňujem zo všetkými nižšie uvedenými príspevkami. A reakcia mBank??????

este by som dodal jednu vec, ked ste 6.5.2014 posielali spravu o tom, aby ludia pouzivali aj predcislie uctu, tak za prve ste mali takuto informaciu poslat minimalne emailom a nie spravou v IB, za druhe v tejto sprave ste mali upozornit aj na to, ze od 1.6.2014 uz nebude mozne taketo platby prijat !!! aby mali ludia dostatok casu na vykonanie naslenych krokov (idealne odchod z mbank), nie im 2 dni pred tym poslete doslova vyhraznu sms!! odo mna mozete v najblizsej dobe ocakavat tiez odchod, s takouto "serioznou" bankou nechcem mat nic spolocne.

mila mBank,
Takto sa nekomunikuje (vyhrazne sms, pricom ste tvrdili ze predcisie nemusime zadavat) pri najblizej prilezitosti rusim a odchadzam - a cela rodina so mnou (chvalabohu tu mame aj ine banky).
Napisem vam este osobne mail ... ak ma budete chciet udrzat budem ocakavat odskodnenie.

Pre ostatnych - nenechajme so sebou zametat - dost uz bolo.

Dala som si tú námahu a prezrela som všetky kreditné operácie od začiatku roka.
Nenašla som však ani jednu bez predčíslia.
Ani ma to neprekvapilo, lebo od založenia účtu (a je tomu už pekných pár rokov) som vždy a všade uvádzala číslo účtu aj s predčíslím.
Na základe ČOHO ste mi teda poslali výhražné sms?
Máte v tom bordel, že neviete komu čo posielate alebo ich posielate všetkým klientom?
Ak ste našli vy, mBank, spomínané operácie, žiadam Vás o ich zaslanie do správy, mailu alebo sms.
Dajte si aj vy tú námahu aspoň sčasti opraviť pokazený dojem.

Dočkáme sa nejakej reakcie aj od samotnej mBank?
Zatiaľ čušia ako voš pod chrastou napriek tomu, že v sms nás odkazovali na tento blog.
Zdá sa Vám to korektné jednanie s klientami, vážená banka??
So všetkými kritickými reakciami, popísanými v blogu, plne súhlasím.

No, zistil som, že to je vidieť v podrobnostiach prijatých platieb, keď to bolo odoslané bez predčíslia, tak tam sú nuly.
Inkasá by mali byť v poriadku? Či ich sa to nedotkne?

Ako zistím v ib, kto mi poslal na účet peniaze a neuviedol predčíslie môjho účtu v jeho platobnom príkaze?
Potrebujem odpoveď od pracovníka banky a myslím, že nie len ja.

Čo si myslím o tomto kroku banky, komentovať nebudem, nechcem byť vulgárny.

Nádhera. Mám internetový obchod a mám odoslané dobierky. Som zvedavý... Ak mi od pondelka nebudú chodiť peniaze z dobierok tak zvážim právne kroky. Takáto SMS sa neposiela 2 dni pred zmenou, ale 2 roky... Hamba. Mbank som napísal, ale bez odpovede...

1, nonsens, 2 dni pred zablokovanim platieb poslat arogantnu sms. Ziadam toho dementa v banke suspendovat.

2, Inksa to sa ani nazavat nedá. Detto spackane nezvladnute zo stranky banky! Radsej som to preniesol do Zuna aj ked som sa naozaj velmi snazil v mBank to proste nejde neochota a nezaujem vec riesit.

3, Novy netbanking neprahladny, komplikovany zlozity, otras, celé zlé, doteraz používam starý pretože je prehľadný a daleko jednoduchší pochopitelnejší

4, kto je za všetko toto zodpovedný?! chyba za chybou, nekompetentné a zlé vedenie, hanba. Je to naozaj škoda pretože mBank sa predtým správala daleko lepšie a bola o 300% user friendly a proklientsky orientovaná. no teraz sa správa skoro ako stará dinosauria skazená banka

Tak akoze, ta SMS ktora mi dnes prisla, tak akoze mozem ofu.... takuto banku. To o akom upozornovani hovorite?
SMS v zneni: Ak napriek upozorneniam Vam nadalej na ucet chodia platby bez predcislia. Mozem vediet o AKOM UPOZORNENI TO HOVORITE????

Ked som si ucet u Vas zriadoval, tak som sa jasne informoval priamo cez Vase infokanaly, ci je predcislie nutne. Bolo mi x krat povedane, ze nie, predcislie nieje nutne zadavat. Teraz akoze mam vziat 2dni dovolenku, aby som mohol opravovat predcislia vo vsetkych organizaciach, ktore to online nedokazu??
To kde sme? O akom neprijmani platieb to hovorite?

To, ze vdaka Vam mi telekom nauctoval penale a poplatky za to, ze som nezaplatil fakturu, LEBO VASA BANKA !!!!!! neodviedla inkaso tak ako mala, pretoze ma nikto nikdy neupozornil na chybajuce predcislie - aj napriek infu z Vasej banky ze existujuce inkasa su plne funkcne a citujem O VSETKO SA POSTARA VASA BANKA - tak to mi akoze ako vysvetlite????
Jedna ruka nevie co robi noha? To mate pracovnikov co robia 500km od seba, a jeden nevie co ma robit druhy?


O co ste sa akoze postarali? MOZEM VEDIET??

FO taka banka..

doublepost

.

chcel by som vas poprosit o jedno. Vyhodite prosim toho id**ta manazera co prisiel s tymto napadom? Urobite sluzbu sebe aj nam.
Akoze aky de*** moze prist s takouto absurditou, ze "halo luza mate 2 dni na to aby ste si skontrolovali platby" niekto sa zrazil s konom asi.

Ale zaujmala by ma technicka stranka veci, akoze kde je problem? Ak kazdy jeden ucet (bez predcislia) je unikatny tak wtf? je uplne jedno ci predcislie je uvedene alebo nie. Vas system tu platbu vie priradit, sak to takto fungovalo x rokov.
Nejaky manazerko sa chcel asi blisnut ze pride su super improvmentom a "zoptimalizuje" system...

po 3 by ma zaujmalo, tu spravu ste posielali uplne vsetkym klientom? Lebo za cely mesiac mi prisla len 1 platba na moj ucet, vyplata, a nasa firma to posiela uz cez IBAN v ktorom predcislie je uz zakomponovane. Tak nechapem ktoru platbu ste identifikovali ze mi prisla bez predcislia...
amaterizmus

podraz na klientov... mam hypo v slsp a na mkonto mi vracaju statny prispevok ... za doplnenie predcislia chcu poplatok 150 e

cisty fail, co k tomu dodat, mBank sa dostala na uroven tych od ktorych sa chcela odlisit. Komunikacia so zakaznikom na urovni IV. cenovej.

A nebude to praca nejakeho hackera tie esemesky? Takuto absurditu predsa normalna banka vypotit nemoze...

Napisem teda aj ja svoj nazor na to co robite v MBANK.

Prva SMS - arogantna. zo strany banky dost prekvapujuce.
Druha SMS - jemnejsi ton ale obsah zostal iba pozmeneny.

Po problemoch s trvalymi prikazmi /neodisli spravne platby nacas vasou vinou, vymene IT bankingu za internet-KIDSGAME-banking vo farbach papagaja ARA, neprehladnosti, sialenom sposobe preklikavania a poslednych sms co ste poslali mi totalne dosla trpezlivost.

ZIADNE platby uz na ucet v mbank nepridu.
Zmenil som posledne ucty a platby ktore ostali k dnesnemu dnu. Trvalo mi to sice dlhsie ale uz nik neposle na ucet v mbank ktory tu mam ziadne peniaze.

DOnevidenia. Peniaze su uz inde.

Tak tá dnešná sms od Vás ma dorazila. To čo si dovoľujete takto sa správať ku klientom?? Myslíte, že to tou druhou o niečo menej drzou sms napravíte? To ťažko. Uhradím všetky podlžnosti voči Vám a ruším účet. Pôjdem do banky, kde si klientov vážia. Žiadne upozornenie na mail ani sms a zrazu príde vyhrážka? To čo si Vy dovoľujete?

Ta dodžubalo še to v totim M-Banku porijadňe. Najvišši čas hľedac ine rešenie :-((((

Napriek nasim upozorneniam su vase kroky a zmeny aj nadalej negativne. Od 1.6 neprijimam viac vase drze sms. Viac na Unicreditbank/U konto

pridavam sa ak mi raz nepride daka platba tak mBank rusim

OK, prisla mi druha SMS ktora mi kaze zistit, ci vsetci co mi posielaju peniaze pouzivaju predcislie uctu, este ze som pred casom zrusil zivnost a podnikatelsky ucet, ale aj tak nemam naladu chodit po kazdom kto mi kedy posiela peniaze skratka mbank rusim, ked uz musim obehat platitelov, tak im rovno nadiktujem cislo uctu v konkurencnej banke, klientom v mbank som uz aspon pat rokov, ale uz je nacase odist.

No ja tiez neviem,kto ma moje cislo uctu bez predcislia a teraz po oznameni vsetkym si oni mozu chodit do bank menit trvale prikazy.Samozrejme aj nahlasit na terminaky zmenu cisla uctu,kam mi mali peniaze poslat po skonceni TV. mBank asi svojimi vysledkami ziskala sebavedomie a uz sa ku klientom chova ako k luze,ktora ich potrebuje.To je spatny image..

To nemyslíte vážne to, čo teraz zamýšlate!
Som v mbank od začiatku, nikdy s tým nebol problém, zrazu s tým problém je?
A keď už tak, nie je to môj problém ale váš!
Mám aj živnostenský účet a ako mám vedieť, kto z investorov kašle na predčíslie účtu a kto nie?
Nielenže mi bežne platia 3-4 mesiace neskôr, lebo to je všeobecne na Slovensku stále v móde, a teraz ak mi aj zaplatí načas, ja ho začnem o 2 mesiace bombardovať, že či by teda nemohol zaplatiť a on mi povie, že už zaplatil a ja budem vyzerať ako totálny dement kvôli Vám???
Ako budem vedieť či zaplatil, alebo je zase klasicky neplatič? Nemám čo robiť, iba zisťovať, kto dáva predčíslie alebo nie?
O štýle tej sms sa radšej ani nebudem vyjadrovať, bola napísaná maximálne arogantne a drzo, takto kebyže ja sa vyjadrujem cez mail alebo smsky investorom tak ma pošlú do prdele, a ak to nevyriešite nejako normálne vy, tak pošlem do prdele aj ja Vás a budem radšej platiť mesačné poplatky.
Mohli by ste mi prosím Vás ešte vysvetliť túto vetu?
"V prípade, že na váš účet v mBank prichádzajú platby od fyzických osôb, firiem alebo organizácií, upozornite ich prosím na túto skutočnosť."
A od koho iného by mi mali asi prichádzať platby na môj účet? Od Alfa a Rondy z Melmaku?

Uzasne! Som klientom od 2008, vtedy ste aktivne ludom vraveli, ze predcislie maju ignorovat. Ako ja teraz za par dni zistim, kto ma moj ucet bez predcislia!?

Dakujem, ze ste mi dali dovod uvazovat nad zmenou banky, lebo kym si overim vsetky zmluvy, tak mozem rovno vsetkym oznamit ucet v inej banke.

Presne tak, z roka na rok je to horsie a horsie. Tie vase novinky naozaj nikomu nepomahaju prave naopak. Bola som spokojna s mBankom zo zaciatku... ale teraz? proste ako ja za to mozem, ze mi niekto nevypise predcislie?? ziadna ina banka okrem tejto to vlastne nevyzaduje ... ja si to predcislie uvadzam vsade, a ja mam teraz ako kazdeho kontrolovat ci mi to tam napisal?? absolutne ma vytocila dnes ta sms... ze napriek upozorneniam... akym upozorneniam?? ziadne som nedostala prepacte a ak aj ano moja chyba to nie je. ako zistim ze ste mi odmietli prijat platbu? toto su sluzby klientom?? zakladna vec je prijimat platby vy uz nemate zdravy rozum

Aj ja sa pripajam k staznosti. Tiez mi prisla tato drza a bezpredmetna sms.

Dal som si tu namahu a skontroloval som platby na vsekych mojich uctoch od zaciatku mesiaca maj a ziadny prevod bez predcislia uctu mbank som tam nenasiel.
Ak mi chcete spamovat mobil takymito svacnutymi sms-kami, tak mi tam aspon laskavo napiste den prijatia takej platby, sumu alebo presne ktora platba to nema definovane. Inak ma to nezaujima a lustit to tam viac nemienim. Ak mi od 1.6. nejaku platbu odmietnete prijat na moje ucty, tak to moj problem nie je a budem to riesit alebo to s vami ukoncim. Cim dalej to s vami ide dolu vodou. Hlavne s tym vasim novym facebukovskym stylom prevratneho "tepleho" internet bankingu. Hroza.

tak to uz mi zacina liest na nervy. konecne som doriesil problemy s Inkasom a zacal sa "ucit" co kde je v tom novom IB, no prisla dalsia rana!!!
najviac ma ser.. ze na mail mi poslu kadejaku reklamu na vsetko mozne, ale "Dolezity oznam" nie, to si mozem precitat len v IB. tak to je fakt svinstvo!!!!

pripajam sa ku staznosti ostatnych, takuto neslusnu a arogantnu sms som nedostal uz roky. Keby moj clovek planoval poslat klientom takuto spravu, tak mu vycistim zaludok.

parada, ked mi konecne zacali fungovat vase skvele inkasa tak pride predcislie?
ako sa pise nizsie tiez by som rad jednoducho videl zoznam zrazu vraj problemovych platieb (pri inkasach to tiez bolo bez zoznamu)
+ "To Vase upozornenie bolo odoslane az 6.5.2014 a zobrazuje sa len v internet bankingu."
ale to ci nechcem vyhodny uver viete aj zatelefonovat

SMS od mbank mam chapat ako? Pokial sa dobre pamatam, tak vzdy diktujem cislo uctu aj z predcislim a ak ho niekto neuvadza tak nemam sancu zistit kto tak kona. No predpokladam, ze kazdy kto mi peniaze posiela na ucet ma predcislie uctu a teda ho aj vyplna ak nie tak mna mbank mieni trestat za lenivost druhych ludi, asi je najvyssi cas zdvihnut kotvy a odist komplet do zuno, sluzby rovnake a ziadne predcislia. Uz aj utocny kontext uvedenej SMS nie je hodny komunikacie dodavatela sluzby s klientom. Ak sa mbank nespamata tak asi pride o vela klientov. Predpokladam ze ma spamujete tym upozornenim len preventivne asi aj kazdeho klienta, ak mi ale nepride platba tak v tom momente uz ma nic nepresvedci aby som v mbank zrusil ucet a aj dalsi ludia v mojom okoli.

Dnes som vám aj mailom poslal správu, dúfam, že odpoveď veľmi skoro pošlete, aj tu zverejníte:

Dobry deň,

v internetbankingu som dostal upozornenie 6.5.2014:

Popis
Vážený zákazník,

v súvislosti s prechodom na SEPA platobný systém si Vás dovoľujeme upozorniť, že úspešná realizácia platobných príkazov, či už odchádzajúcich alebo prichádzajúcich­, si vyžaduje uvádzanie celého čísla Vášho účtu, vrátane predčíslia. Prosíme Vás preto o kontrolu úplnosti uvedeného čísla účtu vo Vašich platobných a inkasných príkazoch a taktiež u tretích strán, ktoré inkasujú alebo poukazujú platby na Váš účet.


a dnes mi prišla SMS, že mi nebudete príchodzie platby ani od 1.6. na účty pripisovať.
Toto riešenie pokladám z vašej strany za krajne nekorektné.

Nakoľko pri zakladaní účtu ste mi oznámili(ba dokonca doporučili), že ako predčíslie môžem používať 000000, nepokladám tento váš postup za korektný. Pracnosť tejto zmeny u Vašich zákazníkov je neúmerná (niekoľko hodín až desiatok hodín krát počet vašich klientov) a úprava softwaru, ktorá by automaticky predčíslia účtov upravovala môže byť rádovo jednotky až desiatky hodín.

Prečo ste sa rozhodli túto nepríjemnosť, ktorú ste nepriamo spôsobili Vy preniesť na vašich klientov?

S pozdravom

Váš doteraz spokojný klient

toto ako myslite vazen?? chodte do **** cela mbank, 2 dni pred takoute zmenou poslete SMS ??? ste normalni??? no nic, idem sa pohladat nejaku inu banku, lebo toto naozaj nema vyznam...

Napriek mojej dlhorocnej loajalnosti, mbank neustale zhorsuje kvalitu svojich sluzieb a vobec nereaguje na staznosti a poziadavky svojich zakaznikov. Od 1.6 , ak mne , alebo mojej rodine nepride platba na mnase ucty kvoli Vasej arogancii, z nasich uctov odide uz iba zopar platieb. Potom dojde k zrusenie uctu. Taku drzu sms , som snad v zivote este nedostal. Ani dobry den, ani je nam luto, proste nic. Po tom ako ste zrusili vybery zdarma, ako ste zavedili ten priserny IB ( mimochodom, vzdy som Vas povodny IB oznacoval za najlepsi , najjednoduchsi , najprijemnejsi ) je tato posledna restrikcia uplna drzost.
S pozdravom Vas zakaznik dusan . ( velmi pravdepodobne uz iba na par dni ).

Suhlasim s komentarmi nizsie. Zaslana sprava je dost arogantna a skor hovori o tom ako si klienta nevazite. Problem s predcislim je vas problem, nepresuvajte jeho riesenie na zakaznikov. Ak mi koli vasim problemom s predcislim nebudu pripisane na ucet nejake platby tak zodpovednost (aj pravna) je na mBank!

Pripájam sa k sťažnosti

Tak toto je naozaj sila. 3 dni pred tým, ako idú zrušiť prijímanie platieb bez predčísla účtu mi pošľú sms. Ako však identifikovať platby nenapíšu. Predtým ako niečo takéto idete urobiť porozmýšľajte, ako sa s tým budú môcť vaši klienti vysporiadať.

pod toto by sa mali podpisat vsetci, ktori prave dostali tento smskovy spam...! Nehoraznost.

Dnes mi prisla od Vas velmi mila SMS, napriek upozorneniu mi stale chodia platby bez predcislia.

Takze mily mBank, v prvom rade na Vasom fore ste pred X rokmi pisali, ze ucet bude fungovat aj bez predcislia a tym padom nielen ja ale aj mnohi dalsi tuto moznost vyuzivali, kedze je to potom kratsie a lahsie zapamatatelne.

To Vase upozornenie bolo odoslane az 6.5.2014 a zobrazuje sa len v internet bankingu. A teraz po 23 dnoch mi pisete SMS, ze uz platby odoslane zajtra mi vlastne na ucet nepridu.

Povazujem to z Vasej strany za absolutne nezvladnute. Netusim ktore rozne institucie maju moje cislo bez predcisla a naozaj ani netusim komu mam dat vediet, ze mi to ma posielat na "ine cislo uctu".

Ocenil by som moznost v internetbankingu - zisti kto Ti poslal platbu na Tvoj ucet bez predcislia za posledny rok. Su totiz platby raz za rok (ako vyuctovanie preplatkov) a naozaj teraz NEBUDEM kontrolovat vsetky svoje zmluvy, ci som niekomu dal ucet s predcislim alebo bez predcislia.

ZIadam o navrh riesenia z Vasej strany. V pripade ze ziadny rozumny spobom riesenia nebude, nemam problem sa s Vami po rokoch rozlucit.

ďakujem za veľavravnú SMS správu, že na môj účet sú napriek Vášmu upozorneniu zasielané platby bez predčíslia uctu.

Keby ste mi radšej povedali ktoré konkrétne to sú aby som mohol upozorniť príslušné orgány, značne by to uľahčilo život všetkým.

myslim, ze pre vsetkych klientov mbank by bolo lepsie, keby ste tie predcislia kompletne zrusili
akurat to este aj komplikuje prevod na iban