späť

mBank má novú tvár aj nové reklamy

Hovorí sa, že zmena je život a mBank žije v poslednej dobe najmä zmenou vizuálnou. Vymyslela pre svoje propagačné materiály novú formu, ktorú môžete od začiatku novembra vidieť nielen v predajnej sieti, ale aj na rôznych reklamných plochách.

Najdôležitejším prvkom tejto zmeny je maskot v tvare číslice nula. Ten zosobňuje cenu, za ktorú mBank ponúka väčšinu svojich produktov a zároveň bude kľúčovou postavou, ktorá od tejto chvíle spojí akúkoľvek vizuálnu komunikáciu mBank. Meno maskota v týchto dňoch vymýšľajú diskutéri na mBank mFóre a prvé tipy sú ZEROMAN, Nulko či EMA- NUEL.

Nemenej dôležitou zmenou určite je aj to, že sa mBank vrátila opäť do televízie. Momentálne podporuje relácie ako Televízne noviny a Počasie na Markíze, Dr. House na STV a množstvo ďalších na TA3. Čo tieto relácie spája je fakt, že sú vysielané v hlavných vysielacích časoch a vidí ich teda najviac ľudí.

Zmena nastáva aj pri internetovej kampani, ktorá sa rozširuje o nové tváre. K tradičným reklamným plochám ako sú najväčšie slovenské portály sa pripája neuveriteľne sa rozvíjajúca sociálna sieť Facebook, ktorá dnes eviduje takmer 900 tisíc užívateľov zo Slovenska. Kampaň sa rozširuje o nové možnosti komunikácie cez mikroblog Twitter, či Facebook Fan Page a ešte omnoho viac.

Zmena je život a ako vidno mBank naozaj žije naplno. Preto budeme radi, ak nám aj vy napíšete, či ste niektorú zo spomínaných reklám zachytili a ako sa vám páčila...

Komentár (11)

Pridať komentár

@matus, no a mozno by nebolo treba vyberat jednu, ci dve vyhody, ked mKonto ich ma viac. Mozno by stalo za uvahu, pouzit ich v reklame (na bilboardoch) takmer vsetky. samozrejme nie v jednej reklame, ale tak ze v kazdej reklame (bilboarde) by boli spomente vzdy 2-3 ine vyhody. Napr. v jednej reklame by sa spominal zadarmo ucet, zadarmo transakcie, v dalsej reklame napr. zadarmo karta, v dalsej nastavovania limitov na krate bez poplatkov, atd. Takto by vzniklo spojenie mKonto (sporiaci ucet) a zadarmo (vyhodne).

jaasom..: suhlasim s tebou, mBank ma presne opacnu situaciu ako vacsina bank. ich mKONTO ma totiz tolko vyhod, ze sa daju iba tazko vsetko vlozit do jedneho napr. billboardu, ktory ludia vidia niekde na cesta pocas jazdy autom a preto nezachytia vsetko, co je na nom napisane. je potom tazke vybrat jeden, ci dva benefity, ktore su najdolezitejsie. prave pretom som na mFore otvoril na tuto temu diskusiu. kludne sa pridaj a daj tvoj navrch :
http://www.mbank.sk/forum...

@matusB: S tou reklamou suhlasim s lobistom. Ta reklama na mKoto mi pripada dost "anonymne", neadresne. Vobec sa nechvalite ziadnou vyhodou tohto produktu. Myslim si, ze ta reklama prilis nezaujme cloveka, co nema ake tak poznatky o mBank, nieto este aby rozmyslal nad zmenou uloziska svojich penazi. Pises, ze aj kokurencia ma ucty zadarmo. No vy ponukate zadarmo o moc viac, dokonca nielen samotne vedenie uctu alebo samotne (najpouzivanejsie) transakcie ale vsetko v jedno je zadarmo. Podla mna sa to dalo vyuzit omnoho lepsie v tej reklame. Beznemu cloveku sa dobre pocuva, ked mu hovoria co vsetko ma zadarmo. Pozri napr. na reklamu SLSP ohladom noveho uctu. V podstate ten ucet ma kvazi 2 "vyhody" (transakcie zadarmo a vratenie penazi pri platbe kartou). Tie vyhody som da do uvodzoviek, lebo prve je vykompenzovane vyskou poplatku za spravovanie uctu a to druhe, to je pre vacsinu ludi len na obalamutenie. Chcel som vsak povedat, ze ta reklama hovori v podstate len o tychto 2 kvazi vyhodach. Nedopovie vsak celu pravdu, co sa za tym skryva. Celkovo potom tato reklama je pre cloveka,ktory nepozna cele pozadie, posobivejsia oproti reklame na mKonto, lebo mu povedia, ze ma v podstate "nieco zadarmo" a este "mu aj vratia peniaze". Aspon takto tie reklamy posobia na mna. Dufam, ze na potencionalnych klientov budu posobit inak:) Ale preco sa nepochvalit tym pozitivnym co mate.

A este som zabudol, neviem ci zmena je zivot, alebo zivot je zmena :-)

No zachytil som reklamu na Markize, no ostal som vedla pretoze komentar znel: Tento program vam prinasa terminovany vklad od mbank a behala tam ta nula.

váš komentár

xxx: to by bol pekny darcek nielen pre klientov, ale aj pre mBank. viem si predstavit pri poplatkoch sro aky naval novych uctov by to predstavoval :P

Matus tak snad to bude ako darcek pod stromcek alebo aspon k oslave Noveho roka;-)

lobist...: o ucte zadarmo sa nehovori preto, lebo ho uz maju aj niektore konkurencne banky
xxx: viem, ze na facebooku isla ina reklama, sam som ju totiz spustil. v tomto pripade vsak rozbiehame velke bannerove formaty 160x600pixelov a to v niekolko 100tisicovom objeme tiez intenzivnejsiu komunikaciu cez facebook fan page, novinky a pod. suhlasim s tebou, ze treba rozbehnut ucty pre s.r.o. a produktove odelenie na nich samozrejme pracuje

Matus, nechcem ti brat iluzie, ale na trapnom facebooku bola uz davnejsie umiestnena reklama na "cipovaneho modreho delfina"... ono by to chcelo skor mesacny terminak napr. s 2,1% ako nahrada za znizenie emax+, ucty pre sro, as, neziskovky a tolko omielane zahranicne prevody. Myslim si, ze po tomto by uz netrebalo ziadnej vyraznej reklamy, pretoze ludia by chodili aj bez nej. O kvalite prdoktu alebo suboru produktov nerozhoduje reKLAMa, ale skusenosti a spokojnost pouzivatelov...

Preco sa nehovori o uctoch zadarmo? Zda sa mi to zbytocna reklama. A ked ste uz teda zjednotli mali ste vsetko a nie ze kazdy banner na stranke mate iny....