späť

Nový člen online marketing tímu

Vážení čitatelia mBlogu,

rád by som sa Vám predstavil ako nový člen marketingového tímu mBank Slovensko. Volám sa Rasťo Benka a budeme sa stretávať na sociálnych sieťach, mBlogu a mFóre.



To, že chcem pôsobiť v online marketingu, som zistil už počas vysokej školy, keď sme všetci zažívali masívny nástup Facebooku a skvelých online kampaní, ale nás namiesto toho skúšali 40 rokov staré marketingové postupy :)

Posledných niekoľko rokov som pracoval ako Social Media Specialist pre spoločnosti Ringier Axel Springer Slovakia a Azet.sk .  Online médiá sú pravdepodobne najrýchlejšie hospodárske odvetvie, kde hrajú rozdiel sekundy a minúty, v online bankovníctve sa tiež všetko zrýchľuje a odohráva okamžite - tu a teraz.

Keď prišla ponuka pracovať pre mBank, rozhodovanie nebolo jednoduché. Vravel som si: „Basgitarista rockovej kapely v banke?“  Verím však, že online banking je budúcnosťou sveta financií, dá sa robiť pekne, s ľudskou tvárou a práve mBank pre Vás chystá v najbližšom období skvelé novinky.

Viem, že veľa z Vás je na mBlogu a mFóre už niekoľko rokov ako doma, mnoho vecí poznáte lepšie ako ja, preto sa teším na našu vzájomnú spoluprácu a verím, že sa nám podarí vyriešiť všetky situácie, do torých sa dostaneme. 

S pozdravom

Rasťo_mBank

 

Komentár (4)

Pridať komentár

Hmmm...je pekne, ze ta takto zlanarila tato amaterska garazova banka...ze ´rocker´pojde pracovat do banky - to je uz vobec cudne. Ze online banking s ludskou tvarou:-) pchee, ze ake kecy.
Ak by ste boli seriozna banka, vybavovali by ste nacas hypotekarne uvery a nasledne reklamacie. Dva mesiace cakam na vyjadrenie...č. R99976664. Vsetci ste tam zatvoreni ako v nejakom sarkofagu. Ani zatelefonovat neviete, asi aj na tom setrite.

nejak som to včera zariekol, dnes sú reakcie inetbanku neobvykle prispaté, odozva po každom kliku je okolo 10 až 30 sekúnd...

presne, novy dizajn kariet o ktorom sme hlasovali pred dvomi rokmi, bezdotykové kreditky, a podobné veci, o ktorých sa hovorí len v blízkej dobe už.... takže tie detaily by sa mohli dotiahnuť :)

Tak vitaj do kolektívu, najprv to podla fotky vyzeralo, že mBank začína do blogu zaraďovať aj kultúrnu rubriku, a ono po rozkliknutí je to aj tak, aj inak.
My sme tu možno väčšina so základom fungovania banky spokojní (bežné účty, rýchlosť platieb, rýchlosť odozvy inetbankingu, prístupnosť do systému, možnosti tvorby výpisov,...), ale - ale, tie nedotiahnuté záležitosti sú tu už dosť dlho kvasiace -roky a roky -a to sa mi ich teraz nechce spätne komplet vymenovávať. Ide napríklad o "nový" dizajn kariet, niektoré nedotiahnuté bugy v niektorých naparametrovaných výpisoch, v popisoch operácií, atď atp (vkladomaty nemyslím, k tým tu už bolo dosť povedané a asi 99% klentov ich nijak neočakáva, či nepostráda).
Väčšina z toho je tu zaznamenaná, a možno medzi pracovníkmi mBank existuje pracovník, či aspoň manuál, ktorý si ich všetky aspoň archivuje "k doriešeniu".
Tolko k uvedenému " v online bankovníctve sa tiež všetko zrýchľuje a odohráva okamžite" - základ (prevody, znižovanie úročenia vložených peňazí,..) sa tu odohráva okamžite, ale všetko ostatné tu má čas, v klídku, maňána (volný preklad: plánujeme, niekedy v inom roku, presne neurčenom).
Re spoločenské siete: osobne ich úlohu nijak nepreceňujem, a často ani nechápem, v prípade keď má firma svoje vlastné spravované živé stránky; preto by som bol rád, ak by nič, čo sa nachádza na cudzej sieti tretích strán (aj pofiferných, hocijak zvučných) nikdy nechýbalo na blogu, či fóre mBanky.
Takže držím palce, nech to tu ožije obojstrannou prínosnou komunikáciou tak, ako možno vidieť na stránkach mbankCZ.