späť

Zmeny v sadzobníku mBank

Vážení zákazníci,

v mBank sa aktívne zaujímame o potreby vás, našich klientov. Počas jesene sme preto realizovali hĺbkový prieskum, kde sme sa pýtali na preferencie našich zákazníkov. Výsledky sme dôkladne spracovali a na ich základe sme pripravili nový sadzobník poplatkov, ktorý začne platiť od 1. 3. 2015.

Prvý rozdiel je viditeľný na prvý pohľad – sadzobník sme výrazne zjednodušili a skrátili o viac než polovicu. V rámci ostatných zmien sa bližšie pozrieme na tie najdôležitejšie.

 

Jeden výber z bankomatu zadarmo a bez podmienok

Z prieskumu vyplynulo, že okrem správy peňazí prostredníctvom internet bankingu, zákazníci stále potrebujú mať prístup k svojim peniazom v hotovosti, podľa možností bez poplatku. Preto dňom účinnosti nového sadzobníka opäť prinášame jeden bezplatný výber z bankomatu zadarmo bez podmienok. Naďalej ponechávame možnosť získať aj ďalšie 3 bezplatné výbery v mesiaci, v závislosti od celkového mesačného objemu platieb kartou.

Mesačný objem platieb kartou do 119,99 EUR – 1 výber zadarmo
Mesačný objem platieb kartou od 120 do 159,99 EUR – 2 výbery zadarmo
Mesačný objem platieb kartou od 160 do 199,99 EUR – 3 výbery zadarmo
Mesačný objem platieb kartou nad 200 EUR – 4 výbery zadarmo
Každý ďalší výber z bankomatu – 1,20 EUR

Poplatky za výbery z bankomatov budeme účtovať tak ako doposiaľ, teda 10. dňa v nasledujúcom mesiaci, a to z toho dôvodu, aby sa stihli zaúčtovať platby, ktoré uskutočníte koncom mesiaca.

 

Vedenie účtu naďalej zadarmo

Založenie a vedenie účtu je stále zadarmo. Na tomto fakte sa nič nemení ani v novom sadzobníku. Navyše, mBank sa rozhodla garantovať, že súčasní a budúci klienti budú mať osobný účet a jeho základné služby navždy zadarmo.

 

Debetná karta zadarmo iba pre tých, ktorí ju aktívne využívajú

Veľmi zaujímavým výstupom z prieskumu bol tiež fakt, že našich klientov možno rozdeliť na dve veľké skupiny – jedna aktívne využíva služby banky, posiela peniaze, platí kartou. Klienti druhej skupiny využívajú mBank takmer výlučne na internetové prevody. K bežnému účtu však majú vydanú aj debetnú kartu. Tú však vôbec nevyužívajú, čím, paradoxne, zvyšujú prevádzkové náklady pre ostatných klientov – banka za nich musí odvádzať poplatky tretím stranám, napr. za výrobu karty a pod.

Riešením situácie je zaviesť poplatok za vedenie nepoužívanej debetnej karty vo výške 1 EUR mesačne. Pre uľahčenie situácie už platobnú kartu budeme dávať len ako voliteľnú súčasť bankových služieb. Ten, kto platobnú kartu nechce využívať, si ju objednávať nemusí. Ten, kto ju používať chce, si ju môže objednať a pri aktívnom používaní ho nebude stáť ani cent naviac.

Čo je ešte potrebné vedieť?

  • Poplatok za debetnú kartu nebudeme účtovať, pokiaľ mesačný objem platieb kartou k účtu mKonto bude aspoň 20 EUR alebo
  • Poplatok za debetnú kartu nebudeme účtovať klientom, ktorí využívajú niektorý z našich úverových produktov (mPôžička Plus, mRezerva, mKreditka a mHypotéka).
  • Po troch neuhradených poplatkoch za debetnú kartu bude karta automaticky zablokovaná
  • Klienti, ktorí kartu už majú, ale nechcú používať, môžu ju kedykoľvek a bez poplatku zrušiť prostredníctvom internet bankingu alebo mLinky.

 

Nový sadzobník mBank platný od 1. 3. 2015 (PDF)

Porovnajte náklady na vedenie mKonta s účtami v iných bankách

 

Ďalšie zmeny v sadzobníku podrobnejšie preberieme v niektorom z ďalších blogových článkov. 

 

tím mBank
 

 

 

Kategórie:

Aktuality

Tagy:

sadzobník, zmeny

Komentár (40)

Pridať komentár

Ahojte,

Som prekvapená, prečo medzi účtami Emax plus sa ide spoplatnovať, viem, že to kedysi bolo a keď som sa raz pomýlila a tak to stálo 5€.

Problém je ten, že keď si otvoríte internetové bankovníctvo a idete si preposlať peniaze z jedného účtu na druhý cez „ Na môj účet“ ....Z účtu je písané M konto a pod ním Na účet....Emax Plus...akonáhle si zmeníte Z účtu na Sporenie...Na účet zostáva stále EmaxPlus...na ktorý sa mi už niekoľko krát stalo, že som tam omylom preposlala peniaze, lebo máme veľa rôznych platieb. Otázka je ale, keď sa mi to stane v marci a pomýlim sa tak za to, že to nie je prednastavené, že keď idem na Sporenie, tak by sa automaticky malo nahodiť okno na účet...Mkonto...
Keď vyberám peniaze zo Sporenia, tak ich asi potrebujem vybrať a to sa dá len z Mkonta (tak prečo tam svieti vždy Emax Plus. Dokonca sme si zrušili Emaxy, kvôli tomu, lebo pri posielaní sa mi stávalo, že som to tam omylom šupla. Myslela som, že keď odstránim Emax tak potom mi to bude ukazovať Mkonto :o) Ale nestalo sa tak a teraz tam mám Emax Plus. Asi si budem musieť znova zriadiť Emax aby keď sa pomýlime, tak to spadlo tam a nemali sme zbytočne problémy a konflikty kvôli takejto banalite), tak nerozumiem prečo to tak nie je prednastavené. Vyhli by sme sa zbytočným problémom.... Keď som s týmto problémom vyrukovala na infolinke, tak vlastne to je môj problém keď sa pomýlim :o) Asi by bolo fajn, keď už niekto navrhuje nejakú zmenu aby to zapisovali alebo odporučili ľudí na tento blog, kde sa možno k tomu vyjadruje kompetentnejší a možno to posunie ďalej :o)

Bola som veľmi rada, keď sa zrušilo to spoplatnovanie medzi účtami, paradoxne som prekvapená, že sa to vrátilo....Je to také sekírovanie....zadarmo - účet :o)))

Bolo by fajn, keby banka keď zavedie nové poplatky posielala aj tie zmeny vypísané v maily aby sme zbytočne nemuseli tráviť čas hľadaním na Mbank alebo na infolinke. Veľmi by nám to ušetrilo čas.
Mám rada Mbank, je to dobrá banka, sme v nej od začiatku, tak je škoda si ničiť image takýmito ..

Ďakujem
Nikol

Nemozete zmenit podmienku oslobodenia poplatku karty na rocnu? Tj. nie mat platby kartou mesacne v sume min 20€, ale mat ich v sume min 240€ za poslednych 356 dni. Znamena to ten isty obrat, ale je volnejsie kedy sa ta minimalna suma zaplati, a netreba vzdy sledovat, ci sa za dany mesiac splnila podmienka alebo nie. Dakujem.

Teraz mi za 1 výber z bankomatu sťahujete 1,20 a aj to je na hranici pochopenia, keďže do mbank som prišiel preto, že všetko tu bolo zadarmo a mbanka sa nesprávala povýšenecky, arogantne a rukojemnícky ako iné banky. Od 1.3. to ale platiť nebude. Zrušili ste poplatok za 1 výber z bankomatu, čo je super. Na strane druhej si účtujete 1 euro za to, ak nespravím platbu kartou za 20 e mesačne. Čiže z blata do kaluže. Kedy konečne mbanka pochopí jednu zákonitú vec: Ak spoplatnia to, čo včera bolo ešte zadarmo, prídu o klientov a mbanka zanikne?!? Nerobte si z nás rukojemníkov, nevydierajte nás, pretože mbanka môže svoje brány navždy zavrieť!

Na fore bez odpovede, tak skusim tu:

Takze príklad:

Vlastnim mKonto, 4 emaxy a 4 emaxplusy, k tomu jednu debetku k mKontu a jednu kreditku (jediny uverovy produkt od mBank v nasej rodine).
Moja zena je vlastnickou mKonta s DEBETKOU.

Moja zena je zaroven disponentkou ku vsetkym mojim uctom a ja som disponentom k jej mKontu. Teda navzájom disponujeme vsetkymy nasimi uctami.

A teraz: moja zena je vlastnickou mojej dodatkovej KREDITKY, ktora je vydana na jej meno. No tato kreditka je len dodatkova (aj ked na jej meno) takze de facto aj de iure nevyuziva ziaden uverovy produkt od mbank ako samostatna klientka.

Vsetko obidvaja platime v 99,9% prípadov kreditkou, debetkou len zriedka, mozno raz za dva roky.
Znamena to teda, ze by moja zena od marca za svoju DEBETKU platila to poondiate 1 euro, napriek tomu, ze plati kreditkou - VYDANA NA JEJ MENO - ale len dodatkovou k mojej kreditke? Logicky mi to z toho noveho sadzobnika vyplyva avsak nedava mi to ziaden rozumny zmysel.

Mozete sa k tomu kompetentni prosim vyjadrit?

PS: Aj dnes za obrat na kreditke, ktory daleko prevysuje dane limity, ona nema ziadne benefity v podobe vyberu z bankomatu zadarmo z jej debetky.

Chcel som len upozornit, ze napriek deklarovanemu zjednodusovaniu sadzobnika a podmienok ste akosi pozabudli na celkom komplikovane vyuzivanie vasich produktov zo strany klientov, ktore ste samy umoznili, avsak nejako vam to unika. (spoluvlastnictvo uctov, disponovanie uctov, dodatkove karty a pod.) A patrilo by sa dat klientom jasnu odpoved.

Dakujem

Odoslať správu

Ďakujeme za pripomienky týkajúce sa podmienok, za akých bude odpustený poplatok za debetnú kartu. Vetu v sadzobníku sme upravili nasledovne:
"Vedenie hlavnej karty (mesačne) - 0 EUR v prípade, že objem zaúčtovaných bezhotovostních platieb danou hlavnou debetnou kartou vydanou k mKontu v danom mesiaci bude aspoň 20 EUR; alebo majiteľ debetnej karty má poskytnutý úverový produkt na základe zmluvy uzatvorenej s mBank (mPôžička, mHypotéka, kreditná karta, povolené prečerpanie). Inak 1 EUR."
Pekný večer.

Odoslať správu

Presne o tom tu pisem uz od zaciatku tyzdna a mLudia nie su schopni vymenit jedno ALEBO za A, resp. A ZAROVEN v novom cenniku.

jery napísal(a):
> Tak výrok:
>
> ""Poplatok za debetnú kartu nebudeme účtovať, pokiaľ mesačný
> objem platieb kartou k účtu mKonto bude aspoň 20 EUR alebo majiteľ
> debetnej karty nemá poskytnutý úverový produkt" naozaj znamená
> to, čo zrejme chce dosiahnuť mBank.
>
> Problém ale je, že v podmienkach je uvedené:
> "Vedenie hlavnej karty (mesačne) - 1 EUR v prípade, že objem
> zaúčtovaných bezhotovostných platieb danou hlavnou debetnou kartou
> vydanou k mKontu v danom mesiaci bude nižší než 20 EUR alebo
> majiteľ debetnej karty nemá poskytnutý úverový produkt "
>
> čo sú dva odlišné výroky.
>
> Pri negatívnom vyjadrení "poplatok sa NEBUDE účtovať..." je
> spojka ALEBO správne použitá
>
> Pri pozitívnom vyjadrení "poplatok 1 eur sa BUDE účtovať v
> prípade..." je spojka ALEBO použitá nesprávne.
>
> Ak chcete dosiahnuť výrokom č. 2 to isté, čo výrokom č. 1, má
> to byť:
>
> "Vedenie hlavnej karty (mesačne) - 1 EUR v prípade, že objem
> zaúčtovaných bezhotovostných platieb danou hlavnou debetnou kartou
> vydanou k mKontu v danom mesiaci bude nižší než 20 eur A
> ZÁROVEŇ majiteľ debetnej karty nemá poskytnutý úverový produkt
> "
>
>

Tak výrok:

""Poplatok za debetnú kartu nebudeme účtovať, pokiaľ mesačný objem platieb kartou k účtu mKonto bude aspoň 20 EUR alebo majiteľ debetnej karty nemá poskytnutý úverový produkt" naozaj znamená to, čo zrejme chce dosiahnuť mBank.

Problém ale je, že v podmienkach je uvedené:
"Vedenie hlavnej karty (mesačne) - 1 EUR v prípade, že objem zaúčtovaných bezhotovostných platieb danou hlavnou debetnou kartou vydanou k mKontu v danom mesiaci bude nižší než 20 EUR alebo majiteľ debetnej karty nemá poskytnutý úverový produkt "

čo sú dva odlišné výroky.

Pri negatívnom vyjadrení "poplatok sa NEBUDE účtovať..." je spojka ALEBO správne použitá

Pri pozitívnom vyjadrení "poplatok 1 eur sa BUDE účtovať v prípade..." je spojka ALEBO použitá nesprávne.

Ak chcete dosiahnuť výrokom č. 2 to isté, čo výrokom č. 1, má to byť:

"Vedenie hlavnej karty (mesačne) - 1 EUR v prípade, že objem zaúčtovaných bezhotovostných platieb danou hlavnou debetnou kartou vydanou k mKontu v danom mesiaci bude nižší než 20 eur A ZÁROVEŇ majiteľ debetnej karty nemá poskytnutý úverový produkt "

Odoslať správu

EuroProfik:
veta z blogu, ktorú spomínate, teda "Poplatok za debetnú kartu nebudeme účtovať, pokiaľ mesačný objem platieb kartou k účtu mKonto bude aspoň 20 EUR." je nasledovaná ďalšou vetou. Tá hovorí o neúčtovaní poplatku v prípade úverového produktu.
Do inkriminovanej vety v blogu som na jej koniec doplnil ešte slovo "alebo", aby bolo jasné, že na ňu nadväzuje ďalšia odrážka.



EuroProfik napísal(a):
> Je uplne jasne, ze kolko ludi - tolko chuti, teda vyhoviet sa neda
> nikomu. Bavme sa vsak o tom najpodstatnejsom. Tu stale hovorim e o
> banke a nie o nejakom poulicnom predajcovi vlasskych orechov. Je teda
> logicke, ze kazdy klient tejto institucie ma pravo vediet ako su jeho
> financie spravovane a za akych podmienok ziska jednotlive sluzby. Je
> predsa nemozne, ze mLudia na tomto blugu ci inych forach davaju
> zavadzajuce, nepravdive a neuplne informacie. Amaterizmus na tekejto
> urovni je nepripustny. Toto mi vadi najviac. Mne je v podstate jedno,
> ci bude karta spoplatnena, ci zavedu nejaky dalsi poplatok za to ci za
> ono (ved odist mozem kedykolvek), ale nech sudruhovia z PL (CZ a SK)
> to napisu jasne a zrozumitelne. Ak sa predsa v cenniku pise, ze
> poplatok za kartu je v pripade A (=transakcie kartou menej ako 20 EUR)
> alebo B (=nevyuzivanie uverovych produktov), tak je hadam aj ziakovi
> na zakladnej skole jasne, ze ten poplatok sa bude vyberat, ak nastane
> aspon jedna z moznosti A alebo B. Potom nerozumiem ako niekto z timu
> mBank na hlavnom blogu napise, ze "Poplatok za debetnú kartu nebudeme
> účtovať, pokiaľ mesačný objem platieb kartou k účtu mKonto
> bude aspoň 20 EUR".
> Na tomto mieste nazaskodi trochu opakovania z matematiky. Konkretne
> negacia zlozeneho vyroku "A alebo B" je "non A a non B". Ako to teda
> vyzera v praxi - v nasom cenniku (dobre si vsimnite zmenu logickej
> spojky "alebo" za "a" v negacii)?
>
> Vyrok 12.1 b) (BUDEME PLATIT):
> "Vedenie hlavnej karty (mesačne) - 1 EUR v prípade, že objem
> zaúčtovaných bezhotovostných platieb danou hlavnou debetnou kartou
> vydanou k mKontu v danom mesiaci bude nižší než 20 EUR alebo
> majiteľ debetnej karty nemá poskytnutý úverový produkt na
> základe zmluvy uzatvorenej s mBank (mPôžička, mHypotéka,
> kreditná karta, povolené prečerpanie)"
>
> Negacia vyroku 12.1 b) (NEBUDEME PLATIT):
> "Vedenie hlavnej karty (mesačne) - 0 EUR v prípade, že objem
> zaúčtovaných bezhotovostných platieb danou hlavnou debetnou kartou
> vydanou k mKontu v danom mesiaci bude aspoň 20 EUR a majiteľ
> debetnej karty má poskytnutý úverový produkt na základe zmluvy
> uzatvorenej s mBank (mPôžička, mHypotéka, kreditná karta,
> povolené prečerpanie)".
>
> Dufam, ze som to teraz napisal dostatocne zrozumitelne. Doporucujem,
> aby si to kazdy clen z mLudi (vlado, gabo, lukas, rasto,...) precitali
> aspon 100-krat a konecne sa k tomu aj vyjadrili!

Som v mBank od zaciatku. Siel som sem hlavne preto, lebo bolo vsetko zadarmo, bez nejakych zlozitych podmienok. mBank postupne zavadza rozne poplatky a nuti klientov tancovat tak ako mBank piska, co mi je proti srsti. Zda sa, ze bolo chybou, ze som z mKonta spravil moj hlavny ucet. Ak to takto pojde dalej asi zmenim lokal.

To znamená, že na konci mesiaca treba všetky peniaze presunúť na eMax, aby nebolo čo stiahnuť, takto to spraviť 2 mesiace po sebe, potom zaplatiť kartou 20 € alebo nechať stiahnuť poplatok za nepoužívanie karty a potom opäť 2 mesiace presúvať na eMax? Mne je to jedno, ja som všetky karty zrušil, ale odpoveď možno bude zaujímať ostatných.

vlado_mBank napísal(a):
> kalaleq:
> poplatok za nevyužívanú debetnú kartu bude účtovaný automaticky
> (podobne ako napr. teraz pri poplatkoch za výber z bankomatu). Ak na
> účte nebudú žiadne peniaze, k stiahnutiu nedôjde. Ak sa to stane
> trikrát po sebe, karta bude automaticky zablokovaná.
> Je to z toho dôvodu, aby v prípade, že klient účet vôbec
> nevyužíva a na túto informáciu zabudne (alebo ju prehliadne), tak
> aby mu v takom prípade neuhradené poplatky nenarastali čoraz viac.
>
>
> kalaleq napísal(a):
> > Ako mám rozumieť vete:
> > "Po troch neuhradených poplatkoch za debetnú kartu bude karta
> > automaticky zablokovaná."
> > To vy si akože to výpalné ani nebudete sami účtovať, ale
> > myslieť naň musíme my či ako?
> >
>

to je ako co za novinka - mkonto bussines - jedna odchadzajuca platba zdarma, kadza dalsia za euro...nie dakujem mbank, som s vami od zaciatku, ale stacilo, presmerovavam vsetky prijmy a platby do inej banky, kedze platit 7-8 euro/mesac za ucet vam nebudem, howk!

jery napísal(a):

>
> Však v poriadku. Ja som napísal čo vadí mne, a že spoplatnenie
> kariet chápem. Ty si napísal, čo vadí tebe, a že spoplatnenie
> eMaxPlus platieb chápeš.
> Nechápem, čo z toho robíš kovbojku a hystericky tu vykrikuješ
> niečo o zákernosti.
> Niekto ťa núti mať účet v mbank, alebo čo?
> Asi si to pletieš s nejakou akčnou drámou, čo čakáš, masové
> protesty a demonštrácie proti novému mBank cenníku? Sa preber,
> naivka.

Nebuď nervózny, zato že na tvoje egoistické názory niekto reaguje. Jediný kto tu dramatizuje si ty. Mal si si založiť mKonto pre celú rodinu, a potom sa hrať s presúvaním peňazí medzi "svojimi" trebárs aj 100 eMax plus účtami. A dnes by si tu nevypisoval svoje bludy. Aj na tvoju diagnózu je liek.

Odoslať správu

Je uplne jasne, ze kolko ludi - tolko chuti, teda vyhoviet sa neda nikomu. Bavme sa vsak o tom najpodstatnejsom. Tu stale hovorim e o banke a nie o nejakom poulicnom predajcovi vlasskych orechov. Je teda logicke, ze kazdy klient tejto institucie ma pravo vediet ako su jeho financie spravovane a za akych podmienok ziska jednotlive sluzby. Je predsa nemozne, ze mLudia na tomto blugu ci inych forach davaju zavadzajuce, nepravdive a neuplne informacie. Amaterizmus na tekejto urovni je nepripustny. Toto mi vadi najviac. Mne je v podstate jedno, ci bude karta spoplatnena, ci zavedu nejaky dalsi poplatok za to ci za ono (ved odist mozem kedykolvek), ale nech sudruhovia z PL (CZ a SK) to napisu jasne a zrozumitelne. Ak sa predsa v cenniku pise, ze poplatok za kartu je v pripade A (=transakcie kartou menej ako 20 EUR) alebo B (=nevyuzivanie uverovych produktov), tak je hadam aj ziakovi na zakladnej skole jasne, ze ten poplatok sa bude vyberat, ak nastane aspon jedna z moznosti A alebo B. Potom nerozumiem ako niekto z timu mBank na hlavnom blogu napise, ze "Poplatok za debetnú kartu nebudeme účtovať, pokiaľ mesačný objem platieb kartou k účtu mKonto bude aspoň 20 EUR".
Na tomto mieste nazaskodi trochu opakovania z matematiky. Konkretne negacia zlozeneho vyroku "A alebo B" je "non A a non B". Ako to teda vyzera v praxi - v nasom cenniku (dobre si vsimnite zmenu logickej spojky "alebo" za "a" v negacii)?

Vyrok 12.1 b) (BUDEME PLATIT):
"Vedenie hlavnej karty (mesačne) - 1 EUR v prípade, že objem zaúčtovaných bezhotovostných platieb danou hlavnou debetnou kartou vydanou k mKontu v danom mesiaci bude nižší než 20 EUR alebo majiteľ debetnej karty nemá poskytnutý úverový produkt na základe zmluvy uzatvorenej s mBank (mPôžička, mHypotéka, kreditná karta, povolené prečerpanie)"

Negacia vyroku 12.1 b) (NEBUDEME PLATIT):
"Vedenie hlavnej karty (mesačne) - 0 EUR v prípade, že objem zaúčtovaných bezhotovostných platieb danou hlavnou debetnou kartou vydanou k mKontu v danom mesiaci bude aspoň 20 EUR a majiteľ debetnej karty má poskytnutý úverový produkt na základe zmluvy uzatvorenej s mBank (mPôžička, mHypotéka, kreditná karta, povolené prečerpanie)".

Dufam, ze som to teraz napisal dostatocne zrozumitelne. Doporucujem, aby si to kazdy clen z mLudi (vlado, gabo, lukas, rasto,...) precitali aspon 100-krat a konecne sa k tomu aj vyjadrili!

jery napísal(a):
> Karolko napísal(a):
> > a ked si taky zakerny ze tebe
> > nieco nevadi a ine vadi, tak su aj klienti, ktorym naopak, to co
> tebe
> > nevadi tak im vaadi a to co tebe vadi tak im zase nevadi. Pointa je
> > inde mBank, prestava byt jednoduchou a bezplatnou bankou ...
>
> Však v poriadku. Ja som napísal čo vadí mne, a že spoplatnenie
> kariet chápem. Ty si napísal, čo vadí tebe, a že spoplatnenie
> eMaxPlus platieb chápeš.
> Nechápem, čo z toho robíš kovbojku a hystericky tu vykrikuješ
> niečo o zákernosti.
> Niekto ťa núti mať účet v mbank, alebo čo?
> Asi si to pletieš s nejakou akčnou drámou, čo čakáš, masové
> protesty a demonštrácie proti novému mBank cenníku? Sa preber,
> naivka.

Karolko napísal(a):
> a ked si taky zakerny ze tebe
> nieco nevadi a ine vadi, tak su aj klienti, ktorym naopak, to co tebe
> nevadi tak im vaadi a to co tebe vadi tak im zase nevadi. Pointa je
> inde mBank, prestava byt jednoduchou a bezplatnou bankou ...

Však v poriadku. Ja som napísal čo vadí mne, a že spoplatnenie kariet chápem. Ty si napísal, čo vadí tebe, a že spoplatnenie eMaxPlus platieb chápeš.
Nechápem, čo z toho robíš kovbojku a hystericky tu vykrikuješ niečo o zákernosti.
Niekto ťa núti mať účet v mbank, alebo čo?
Asi si to pletieš s nejakou akčnou drámou, čo čakáš, masové protesty a demonštrácie proti novému mBank cenníku? Sa preber, naivka.

Viete nám prezradiť, kde vznikajú na Slovensku tieto omnoho vyššie viacnáklady?

Inak ako to tu zbežne čítam, tak naozaj sa patrilo poukázať na všetky poplatkové zmeny priamo v tomto jednom blogu, lebo o plno chytákoch sa človek dočíta až po upozornení ďalších pozorných klientov, ktorí podrobne študujú nový a starý cenník. No pri množstve príspevkov sa aj v nich môže stratiť.
Napríklad tá zmena za znovuvydanie kariet k emaxom je tiež úžasná (či nielen k nim?).

P.S. už každý deň kedy tu niečo píšem sa mi stáva, že príspevok zmizne do ničoty, a keď ho obozretne neskopírujem, tak je v pr.. háji. Teraz ma síce neodhlásilo, ale príspevok beztak neodoslalo. Včera ma zas odhlásilo asi minútu po predošlom kliku, no po prihlásení späť si fórum nepamätá náš pôvodne písaný príspevok (na rozdiel od všetkých iných fór, vrátane pôvodného mbankového).

vlado_mBank napísal(a):
> Je to dané tým, že na Slovensku sú náklady na výber z bankomatov
> omnoho vyššie ako v ČR. Situácia je takto nastavená zo strany
> VISA a členských bánk.
>
> palogreat napísal(a):
> > preco mame mi na svk iba 1 vyber zdarma,ked ceska m bank dava po
> novom
> > vybery tri?
> > zostal som sokovany po prezreti cz blogu
>

Odoslať správu

Karolko:
kartu už nebude možné odblokovať, bude potrebné požiadať o vydanie novej karty.

Karolko napísal(a):
> > stevino: Kartu je možné zrušiť v IB. Po prihlásení treba
> > kliknúť na "Moje Financie" a potom na položku "Karty". Po
> kliknutí
> > na kartu k mKontu treba kliknúť na "Blokovať kartu". Karta
> ostane
> > zablokovaná a nebude ani prevydaná nová karta.
>
> A tú kartu je potom možné zase odblokovať alebo potom treba
> požiadať o vydanie novej karty? Lebo ja ju dám tiež zablokovať do
> času, kým nezmeníte cenník, a to verím, že ho zmeníte ako ho
> meníte každú chvíľu.

Odoslať správu

kalaleq:
poplatok za nevyužívanú debetnú kartu bude účtovaný automaticky (podobne ako napr. teraz pri poplatkoch za výber z bankomatu). Ak na účte nebudú žiadne peniaze, k stiahnutiu nedôjde. Ak sa to stane trikrát po sebe, karta bude automaticky zablokovaná.
Je to z toho dôvodu, aby v prípade, že klient účet vôbec nevyužíva a na túto informáciu zabudne (alebo ju prehliadne), tak aby mu v takom prípade neuhradené poplatky nenarastali čoraz viac.

kalaleq napísal(a):
> Ako mám rozumieť vete:
> "Po troch neuhradených poplatkoch za debetnú kartu bude karta
> automaticky zablokovaná."
> To vy si akože to výpalné ani nebudete sami účtovať, ale
> myslieť naň musíme my či ako?
>

vlado_mBank napísal(a):
> stevino: Kartu je možné zrušiť v IB. Po prihlásení treba
> kliknúť na "Moje Financie" a potom na položku "Karty". Po kliknutí
> na kartu k mKontu treba kliknúť na "Blokovať kartu". Karta ostane
> zablokovaná a nebude ani prevydaná nová karta.

A tú kartu je potom možné zase odblokovať alebo potom treba požiadať o vydanie novej karty? Lebo ja ju dám tiež zablokovať do času, kým nezmeníte cenník, a to verím, že ho zmeníte ako ho meníte každú chvíľu.

Odoslať správu

stevino: Kartu je možné zrušiť v IB. Po prihlásení treba kliknúť na "Moje Financie" a potom na položku "Karty". Po kliknutí na kartu k mKontu treba kliknúť na "Blokovať kartu". Karta ostane zablokovaná a nebude ani prevydaná nová karta.

stevino napísal(a):
> Ako mám zrušiť mKontovú kartu?

Ako mám rozumieť vete:
"Po troch neuhradených poplatkoch za debetnú kartu bude karta automaticky zablokovaná."
To vy si akože to výpalné ani nebudete sami účtovať, ale myslieť naň musíme my či ako?

ja som si zakladal účet v mBank kôli 2 veciam ktoré ste ponúkali a to účet zadarmo a nezmyselným podmienkam ktoré iné banky ponúkali napr. na zníženie poplatkov za xy vecí atd.... a teraz aj mBanka príde s nejakými nezmyselnými PODMIENKAMI ktoré musím dodržiavať a sledovať, aj keď nektorý z nás využívajú účet aktívne nemajú na to aby zaplatili kartou viac ako 20€ mali by ste brať aj do úvahy či má klient nejaké trvalé platby a inkasá atd a nehádzať všetkých do jedného vreca ....dúfam že sa to zmení nemám chuť každý mesiac sledovať či už alebo nie......kompetentný by sa mali zamyslieť

Odoslať správu

Udelujem velku pochvalu za citanie s porozumenim. Na tu chybu by urcite nik z mManazerov neprisiel. Ja som to zbadal po prvom precitani. Avsak ma napada este jedna vec a to omnoho horsia, ze si na tuto formulaciu mBanka niekoho dobre zaplatila, aby im poradil ako vyberat poplatky za kartu od 99.99% mKlientov.
A co sa tyka chybajucich poplatkov za eMax prevody, tak co v cenniku nie je, tak to je zo zakona automaticky zadarmo. Ja vsak hovorim, ze tento cennik hodili na web s dostatocnym predstihom, aby sme my vsetci nespokojni klienti prisli na chyby a oni ich mohli v casovom limite (60 dni pred platnostou) pozahladzovat. Ako som uz inde pisal, coskoro mozno ocakavat upgrade tohto cenniku. Najhorsie na tom vsetkom je to, ze mi im tymto vlastne robime sluzbu a dokonca uplne ZADARMO. Snad nas aspon nejaky sudruh-mBloger pochvali.

jerry napísal(a):
> V sadzobniku sa podarila pekna chyba - v bode 12.1.b (vedenie karty)
> zrejme mala byt namiesto spojky "alebo" spojka "a". Sucasne znenie
> totiz hovori, ze 1€ mesacne za kartu zaplati klient, ktory zaplati
> kartou menej ako 20 € ALEBO nema uverovy produkt, cize staci, aby
> splnil jednu z tych podmienok (takze aj ked zaplati 1000 €, ale nema
> uverovy produkt, plati 1€). Podla informacii v blogu je to ale
> myslene tak, ze poplatok plati klient, ktory zaplati menej ako 20€ A
> nema uverovy produkt (cize ak zaplati viac ako 20€ alebo ma uverovy
> produkt, poplatok 1€ neplati).
>
> Dalsia vec, co explicitne v sadzobniku chyba su poplatky (alebo
> nepoplatky) za prevody z/na eMax - su uvdene poplatky pre eMaxPlus, su
> uvedene nepoplatky pre mKonto, ale eMax chyba!

Som vaším (ako tak spokojným) klientom od samého začiatku a doteraz som bol trestaný tým, že som aktívne využíval len eMaxové karty a mKontovú len raz za čas na výber hotovosti, kým bol jeden mesačne zadara... ( aj to do maxima, ktoré dokázal automat vypľuť).
Keď si to zrátam: vedenie karty 12€pa, výbery z bankomatu 3,6€pa

Ako mám zrušiť mKontovú kartu?

P.S.: začínam silno zvažovať o iných alternatívach, než je mBank...

No pozdravujem všetkých.
Nevychádzam z údivu, nenachádzam slov.
Ako invalidný dôchodca som odišiel od Poštovej banky, mBank sa mi zdala ideálna. Účet zadarmo, dokonca aj embosovaná platobná karta.
Ako nevidiaci riešim všetko administratívne cez počítač, takže do dnešných dní platby za faktúry, alebo trvalé príkazy. Všetko pekne elektronicky. A občas aj platby kartou samozrejme.
Schválne som sa pozrel do histórie, za niečo viac ako dva roky som kartou zaplatil asi 600 €. To nie je veľa, uznávam, ale ako dôchodca veľmi vyskakovať nemôžem, aj žiť treba že? Takže na nejaké tie osobné veci mám relatívne málo.
Z bankomatu som vybral iba jediný raz, vyššiu sumu na kúpu pomôcok. Ono priemer 20 € by som skoro aj mal, len každý mesiac, to asi nie. Vlastne ani nemám začo zbytočne utrácať, nie, že by som nemal peniaze, ale je to proste zbytočné.
A teraz ma mBank chce trestať za "neaktivitu" výpalným?
Ako inak to nazvať?
Sledujem trocha fórum, ale hlavne tento blog. Skoro všetko čo mBank vymyslela, bola hlúposť. Naháňať nové účty, ktoré aj tak budú mŕtve, lebo hlúpo rozdáva peniaze, to sa zopakovalo už niekoľko krát. Aj teraz, nezabudli sa pochváliť, že vyrobili 14.000 zbytočných účtov. Asi si niekto povedal "jaj! ale blbneme!" :) Takže teraz rýchlo hasia. A za hlúposť manažmentu trestajú všetkých.
No a trestať ľudí za vnútrobankové prevody? Keby existovala súťaž "Hlúposť roka", toto by určite vyhralo.
Všetky "finančné toky" mám za viac ako dva roky dobre zabehané, naozaj sa mi nechce otravovať že "prosím ťa, kúp niečo aj na moju kartu, aby som nemusel platiť výpalné". No riešenie by to samozrejme bolo.
Alebo si budem každý mesiac vyberať z bankomatu povedzme 50 €. Keď už platiť výpalné, nech ztoho aspoň niečo mám.
Alebo pôjdem inam... uvidíme.
Jaj, ale som sa utrhol :).

V sadzobniku sa podarila pekna chyba - v bode 12.1.b (vedenie karty) zrejme mala byt namiesto spojky "alebo" spojka "a". Sucasne znenie totiz hovori, ze 1€ mesacne za kartu zaplati klient, ktory zaplati kartou menej ako 20 € ALEBO nema uverovy produkt, cize staci, aby splnil jednu z tych podmienok (takze aj ked zaplati 1000 €, ale nema uverovy produkt, plati 1€). Podla informacii v blogu je to ale myslene tak, ze poplatok plati klient, ktory zaplati menej ako 20€ A nema uverovy produkt (cize ak zaplati viac ako 20€ alebo ma uverovy produkt, poplatok 1€ neplati).

Dalsia vec, co explicitne v sadzobniku chyba su poplatky (alebo nepoplatky) za prevody z/na eMax - su uvdene poplatky pre eMaxPlus, su uvedene nepoplatky pre mKonto, ale eMax chyba!

takze posledna kvapka.
zajtra idem vypovedat zmluvu.
povodne som mal v mBank >15 000 eur- ale stale nieco vymyslali,speklulovali
tazke ZBOHOM

Odoslať správu

Podla mna hlavny manazer u nas (SK) neexistuje, ale je tu iba nejaky PC robot, nakolko clovek co i len so zakladnym vzdelanim by takyto novy cennik "nesplodil". Ako vsak citam posledne prispevky, tak asi mnohi tu diskutujuci maju problem s "CITANIM S POROZUMENIM", k comu sa dnes snazia viest nase deti uz na zakladnych skolach. Pre mna sa ani podla noveho cenniku v podstate nic nemeni, t.j. ziaden poplatok za "mrtvu" kartu a tiez ziaden poplatok za presun penazi s eMax Plus na mKonto. Na kazdu chorobu existuje predsa vhodny liek.

Karolko napísal(a):
> Pre teba možno, pre iných nie, to bolo písané len na margo toho,
> že niekomu nevadí spoplatnenie kariet, ktoré nie sú využívané
> každý mesiac. Tak mne by zase nevadilo, keď bude spoplatnený
> viacnásobný prevod z účtu eMax plus. Ale pointa bola inde, že
> mBanka si nájde spôsob ako trestať poplatkami každého, lebo nie
> každý dokonale a ideálne využíva všetky služby pravidelne
> podľa predstáv manažéra, ktorý je evidentne odtrhnutý od reality
> aj od pôvodnej myšlienky vzniku internetovej mBank... ale iba v
> rámci svojich potrieb a požiadaviek.
>

Igorij napísal(a):
> ...poplatok za nezmyselne presuvanie penaz na uctoch eMaax plus hore
> dole niekolko krat za mesiac...
>
> pre mna to celych 7 rokov zmysel malo. ak trocha zauvazujes tak aj
> zistis preco.


Pre teba možno, pre iných nie, to bolo písané len na margo toho, že niekomu nevadí spoplatnenie kariet, ktoré nie sú využívané každý mesiac. Tak mne by zase nevadilo, keď bude spoplatnený viacnásobný prevod z účtu eMax plus. Ale pointa bola inde, že mBanka si nájde spôsob ako trestať poplatkami každého, lebo nie každý dokonale a ideálne využíva všetky služby pravidelne podľa predstáv manažéra, ktorý je evidentne odtrhnutý od reality aj od pôvodnej myšlienky vzniku internetovej mBank... ale iba v rámci svojich potrieb a požiadaviek.

Odoslať správu

Je to dané tým, že na Slovensku sú náklady na výber z bankomatov omnoho vyššie ako v ČR. Situácia je takto nastavená zo strany VISA a členských bánk.

palogreat napísal(a):
> preco mame mi na svk iba 1 vyber zdarma,ked ceska m bank dava po novom
> vybery tri?
> zostal som sokovany po prezreti cz blogu

...poplatok za nezmyselne presuvanie penaz na uctoch eMaax plus hore dole niekolko krat za mesiac...

pre mna to celych 7 rokov zmysel malo. ak trocha zauvazujes tak aj zistis preco.

Toto je najzasadnejsia zmena v sadzobniku, ktora pravdepodobne z banky vyzenie aj mna. ved uvidime


Karolko napísal(a):
> jery napísal(a):
> > Spoplatnenie "neaktívnych" kariet - tomu vcelku chápem. Kartu
> zdarma
> > bude mať len aktívny klient - to je vcelku OK.
> >
> > Ale preboha, prečo trestáte aktívnych klientov zavedením
> poplatku
> > 1 € pri druhom a ďalšom prevode (aj vnútrobankovom!!!) z
> > eMaxPlus? Však to je úplný nezmysel!
> >
> > Toto mi príde ako ešte zásadnejšia informácia, ako je
> > spoplatnenie neaktívnej karty. Spoplatnenie neaktívnych kariet sa
> > "normálneho" (=aktívneho) klienta netýka, ale euro za druhý
> > aKaždý ďalší vnútrobankový prevod z eMaxPlus sa teda dotkne
> > riadne aj aktívnych.
> > Toto pokladám za úplnú haluz od vás.
>
> Takze spoplatnenie neaktivnych kariet vcelku chapes a je to podla teba
> ok, ale poplatok za presuvanie penazi z eMax plus konta ti uz vadi. No
> su aj klienti, ktori karty pouzivaju nepravidelne - jeden mesiac
> spravia na nej niekolko platieb a druhy mesiac nic a maju byt zato
> trestany? Ja zase vcelku chapem, ze zaviedli poplatok za nezmyselne
> presuvanie penaz na uctoch eMaax plus hore dole niekolko krat za
> mesiac, lebo to su primarne ucty urcene na sporenie a nie hranie sa s
> presunom penazi ... To len na margo toho, ze kazdy klient ma ine
> potreby a poziadavky pri vyuzivani konta a ked si taky zakerny ze tebe
> nieco nevadi a ine vadi, tak su aj klienti, ktorym naopak, to co tebe
> nevadi tak im vaadi a to co tebe vadi tak im zase nevadi. Pointa je
> inde mBank, prestava byt jednoduchou a bezplatnou bankou ...

jery napísal(a):
> Spoplatnenie "neaktívnych" kariet - tomu vcelku chápem. Kartu zdarma
> bude mať len aktívny klient - to je vcelku OK.
>
> Ale preboha, prečo trestáte aktívnych klientov zavedením poplatku
> 1 € pri druhom a ďalšom prevode (aj vnútrobankovom!!!) z
> eMaxPlus? Však to je úplný nezmysel!
>
> Toto mi príde ako ešte zásadnejšia informácia, ako je
> spoplatnenie neaktívnej karty. Spoplatnenie neaktívnych kariet sa
> "normálneho" (=aktívneho) klienta netýka, ale euro za druhý
> aKaždý ďalší vnútrobankový prevod z eMaxPlus sa teda dotkne
> riadne aj aktívnych.
> Toto pokladám za úplnú haluz od vás.

Takze spoplatnenie neaktivnych kariet vcelku chapes a je to podla teba ok, ale poplatok za presuvanie penazi z eMax plus konta ti uz vadi. No su aj klienti, ktori karty pouzivaju nepravidelne - jeden mesiac spravia na nej niekolko platieb a druhy mesiac nic a maju byt zato trestany? Ja zase vcelku chapem, ze zaviedli poplatok za nezmyselne presuvanie penaz na uctoch eMaax plus hore dole niekolko krat za mesiac, lebo to su primarne ucty urcene na sporenie a nie hranie sa s presunom penazi ... To len na margo toho, ze kazdy klient ma ine potreby a poziadavky pri vyuzivani konta a ked si taky zakerny ze tebe nieco nevadi a ine vadi, tak su aj klienti, ktorym naopak, to co tebe nevadi tak im vaadi a to co tebe vadi tak im zase nevadi. Pointa je inde mBank, prestava byt jednoduchou a bezplatnou bankou ...

Odoslať správu

Ako protest navrhujem novu mHru:
http://www.mbank.sk/forum...

Spoplatnenie "neaktívnych" kariet - tomu vcelku chápem. Kartu zdarma bude mať len aktívny klient - to je vcelku OK.

Ale preboha, prečo trestáte aktívnych klientov zavedením poplatku 1 € pri druhom a ďalšom prevode (aj vnútrobankovom!!!) z eMaxPlus? Však to je úplný nezmysel!

Toto mi príde ako ešte zásadnejšia informácia, ako je spoplatnenie neaktívnej karty. Spoplatnenie neaktívnych kariet sa "normálneho" (=aktívneho) klienta netýka, ale euro za druhý aKaždý ďalší vnútrobankový prevod z eMaxPlus sa teda dotkne riadne aj aktívnych.
Toto pokladám za úplnú haluz od vás.

Novy sadzobnik ste podla vasho vyjadrenia skratili, ale tak, aby v nom pribudli poplatky typu ak nedodrzis toto a tamto, zuctujeme ta. Vasim spominanym hlbkovym prieskumom ste zistili, co sa da spoplatnit? Lenze vasim klientom pri tejto taktike postupneho pribudania podmienok, hacikov aj napriek akemusi "skrateniu" raz moze dojst trpezlivost. Cim viac vam tieto hlbkove prieskumy poradia okresat povodne garancie, tym skor strati vas povodny zamer byt alternativou voci kamennym bankam zmysel.
Tu vsak pride zas od klientov to iste, t.j. ak vy ako banka nedodrzite to jednoduche, s cim ste zacinali, potom sa vasi klienti zacnu obzerat po alternative. A internetovi ludia su flexibilni.

zdravicko pan vlado_mBank
prosim o vase vyjadrenie

preco mame mi na svk iba 1 vyber zdarma,ked ceska m bank dava po novom vybery tri?
zostal som sokovany po prezreti cz blogu

Odoslať správu

Doplníme, vďaka za postreh.
suah napísal(a):
> Tieto 2 vety mohli byt kludne na konci clanku ;)

Tieto 2 vety mohli byt kludne na konci clanku ;)

Odoslať správu

suah:
Toto je prvý článok, kde sme priniesli tie najdôležitejšie zmeny, ktoré sa týkajú čo najviac zákazníkov. Na blogu budeme informovať aj o ďalších zmenách.

Clovek by sa spolahol, ze v oficialnom blogu budu hlavne zmeny zachytene.

A zrazu si len tak mimochodom v diskusii precita, ze uz len mozne robit len 1 prevod z eMax Plus zadarmo. Zacinam mat pocit, ze to diskusne forum je vlastne jedina vec, co ma tu drzi..

" K bežnému účtu však majú vydanú aj debetnú kartu. Tú však vôbec nevyužívajú, čím, paradoxne, zvyšujú prevádzkové náklady pre ostatných klientov – banka za nich musí odvádzať poplatky tretím stranám, napr. za výrobu karty a pod."

To by bolo celé fajn, takéto zmýšlanie, že prečo sa zvyšujú zbytočné náklady, na ktoré doplatia všetci, keby ste ešte do včerajška nenabádali (priam "nevyprovokovávali") desaťtisíce osôb práve k naháňaniu zakladania nových účtov, zároveň aj s povinne objednanými platobnými kartami - k splneniu vašich podmienok.
"Náš cieľ, ktorým bolo dosiahnutie 14 000 nových zákazníkov sme už dosiahli" x Za založenie mKonta dostane váš známy 17 EUR, vy od nás za odporúčanie dostanete skvelých 27 EUR."
= 616000 EUR im vyplatených + ďalšie náklady na karty, administratívu, atď....
A to bola len jedna z mnohých vašich podnecovacích akcií pre hladové doliny špekulantov, z ktorých získavate za vysoké náklady, aj gro spiacich účtov a kariet.
http://www.mbank.sk/blog/...

O premrštenosti nevyžiadanej "preinvestovanej" hodnoty za nové neslávne bankovníctvo aj tu už odznelo nemálo ponosov.

Čo sa týka vašich garancií, tých sme sa už napočúvali, vidíme ako tieto navždyzáruky vrátane nekomplikovanosti a bezpoplatkovosti vyzerajú v čase; nakoniec to skončí pri "vedenie bežného účtu zdarma", no každý obrat spoplatnený, no a "zároveň vtedy, iba ak, 5x za mesiac a zároveň v takých hodnotách min. a max, len s výminkou že, len raz do mesiaca..."