späť

mBank odmeňuje všetkých 85-tisíc klientov zľavami pri nákupoch

 

K modelu nulových poplatkov za bankové služby tak pridáva ďalšiu bezplatnú výhodu

 

On-line banka mBank dnes spustila v spolupráci s rôznymi partnermi lojalitný program s názvom mBenefity. Jedná sa o súbor zliav a výhod platných pre všetkých klientov banky. K bezpoplatkovému modelu za väčšinu bankových služieb tak mBank svojím klientom pridáva ďalší benefit, ktorý ich nič nestojí.

 

Kedže mBank pôsobí primárne v internetovom prostredí, pri výbere subjektov poskytujúcich klientom banky zľavy sa zameriava primárne na firmy s rovnakou pôsobnosťou. Banka pripravila ponuku osobitne pre individuálnych klientov a pre klientov z radov podnikateľov-živnostníkov.

 

Bežných klientov okrem iného oslovia zľavy na systém integrovanej ochrany počítača spoločnosti Eset, vysokorýchlostný internet od firmy Slovanet na 2 mesiace zadarmo, zľava z katalógovej ceny všetkých dovolenkových pobytov ktorejkoľvek slovenskej cestovnej kancelárie prostredníctvom www.cruiser.sk, zľava pri nákupe kníh a filmov cez on-line portál martinus.sk, či zľava v internetovom obchode so sladkými darčekmi www.BonbonTulipan.sk.

 

Podnikateľom-živnostníkom je v rámci mBenefitov určený špeciálny balík zliav pod názvom mKancelária. Tá obsahuje výhody poskytované iba klientom mBank so zriadeným podnikateľským účtom. Živnostníci tak pri svojej každodennej práci budú môcť profitovať z neobmedzeného DSL prístupu, telefónnej linky a virtuálneho faxu od GTS Nextra až s 30%-nou zľavou, zo zliav na zabezpečenie ochrany firemných počítačových dát ESET Smart Security 4 Business Edition a na rôzne služby v oblasti internetu a informačných technológií od firmy W3M.

 

Lojalitný systém mBenefity od mBank je otvorený dodatočnému zapájaniu partnerských subjektov. Banka už aktuálne rokuje s ďalšími partnermi, čím sa ponuka zliav a výhod pre klientov mBank bude neustále rozširovať. mBank ponúka všetkým firmám, pri ktorých je výhodou pôsobnosť na internete a v segmente informačných technológií, bezplatnú možnosť využiť potenciál 85.000 klientov so spoločným znakom – aktívne využívanie a ovládanie internetu. Najväčší počet klientov mBank tvoria prevažne mladí ľudia vo veku 25-34 rokov, z väčších miest, so stredným a vyšším vzdelaním, ktorí sú technologicky zdatní, cenovo senzitívni a samostatne sa rozhodujúci.

 Viac na www.mBank.sk/mbenefity/

Kategórie:

Aktuality