späť

Reklamácie platieb za letenky Sky Europe. Viac...


Obraciate sa na nás s otázkami, ako postupovať, keď ste si zakúpili letenky od Sky Europe, ktorá oznámila bankrot a chcete získať peniaze za neuskutočnené lety späť. Banky majú možnosť aspoň z časti pomôcť klientom skrachovanej spoločnosti.

mBank prijíma od svojich klientov reklamácie pri všetkých platbách za nevyužité letenky spoločnosti Sky Europe štandardným spôsobom. Podmienkou je realizácia platby debetnou alebo kreditnou platobnou kartou mBank, pričom platba už bola zaúčtovaná (t.j. bola odoslaná na účet príjemcu - Sky Europe). Pri reklamácii je potrebné uviesť detaily platby (množstvo transakcií, číslo karty, dátum transakcie, atď.). V prípade Sky Europe navyše prijímame reklamácie aj za transakcie staršie ako 60 dní, ak let nebol medzitým uskutočnený. V uvedených prípadoch je vysoko pravdepodobné, že prostriedky vám budú vrátené na účet.

 

Súčasne by sme vás radi informovali o modernizácii telefónneho systému mBank, ku ktorému dôjde dnes, teda 2.9.2009, medzi 23:00 - 02:00.
Spojenie s mBank cez mLinku by malo fungovať štandardne. Napriek tomu nie je možné úplne vylúčiť krátkodobé technické problémy. Za prípadné komplikácie sa ospravedlňujeme.



Tím mBank

 

Kategórie:

Aktuality

Komentár (4)

Pridať komentár


tu je presna citacia z obchodnych podmienok: Obchodne podmienky pre karty hovoria 2.10 Pravidlá, spôsob a termíny predkladania a riešenia reklamácií 2.10.4 Majiteľ alebo Užívateľ môže nahlásiť reklamáciu telefonicky prostredníctvom telefonickej služby mLinka.

Chcela by som vediet ze kde sa mozu podat reklamacie ohladom rezervovanych leteniek u Sky Europe?

Je niekde nejaky formular na podanie reklamacie. Ak nie je bude?

váš komentár