späť

mBank predlžuje odmeňovanú súťaž v získavaní klientov

Najúspešnejší súťažiaci s 25 klientmi má vilu v Toskánsku na dosah; nik neobíde naprázdno


On-line banka mBank sa dnes rozhodla predĺžiť motivačnú súťaž pre svojich klientov založenú na získavaní ďalších klientov z radov známych až do 31. októbra 2009. Hra s kľúčovým posolstvom „Namotaj svojich známych na mBank a vyhrajte vilu v Toskánsku na týždeň len pre seba“ mala pôvodne trvať do 15. septembra. Podľa slov Jana Horáka, riaditeľa marketingu mBank pre ČR a SR je hlavným dôvodom predĺženia súťaže ponúknutie možnosti zapojiť sa do hry o hodnotné ceny aj novým klientom.

Súťaž sme pôvodne koncipovali primárne pre existujúcich klientov ako odmenu za to, že mBank na základe spokojnosti dlhodobo odporúčajú svojim známym. Obdobný „member-get-member“ program sme pre našich klientov síce zorganizovali už minulý rok, teraz chceme dať šancu aj tým, ktorí mBank využívajú len krátko,“ približuje. mBank podľa neho vychádza z toho, že benefity produktov banky pozná už omnoho viac ľudí, ako pred rokom. „Tohtoroční „nováčikovia“ v mBank potrebujú kratší čas na oboznámenie sa s našimi službami a vedia nás rýchlo odporučiť ďalej. Rovnako chceme predĺžením súťaže motivovať aj tých existujúcich klientov, ktorí sa nemohli zapojiť kvôli dovolenkovému obdobiu,“ dodáva J. Horák.

mBank ponúka možnosť predĺžiť si letný relax lákavým týždňovým pobytom v Toskánsku s tromi priateľmi pre súťažiaceho s najväčším počtom získaných klientov. Súťažný peletón zatiaľ vedie klient mBank, ktorý „namotal“ už 25 ľudí. Nasledujú súťažiaci so 14 a 13 získanými klientmi. Ak by ho do konca októbra nepredstihli, stále majú možnosť získať ďalšie lákavé ceny - Samsung LED TV alebo notebook HP mini. mBank sa však odvďačí každému, kto získa čo i len jedného nového klienta. V takomto prípade odmení všetkých štýlovým USB kľúčom v tvare platobnej karty. Pri získaní troch nových klientov získavajú súťažiaci chatpack s kamerou na skypovanie.

mBank prostredníctvom tejto súťaže získala za necelé dva mesiace už takmer 2.000 nových klientov. Aj vďaka tomu vzrástol celkový počet klientov banky už na 85.000.

Uvedená súťaž je počas letnej sezóny spolu s nedávno predstaveným lojalitným systémom mBenefity, poskytujúcim zľavy a výhody všetkým klientom, ďalším krokom mBank v odmeňovaní a upevňovaní vernosti klientov. „Uvedomujeme si, že tzv. „word-of-mouth“ je podľa prieskumov v súčasnosti jedným z najúčinnejších spôsobov predaja. Teší nás, že sme v tomto smere natoľko úspešní,“ uzatvára J. Horák.

Viac informácií o súťaži nájdete na www.mBank.sk/sutaz/index.html

Komentár (15)

Pridať komentár

Da sa uz niekde zistit ake su vysledky, alebo vyhodnocovanie bude trvat dalsie mesiace? Je fajn, ze najstarsi ma 75 a 145 je bezprizornych, to mi ale nepride prilis podstatna informacia. Keby aspon naznak inych poctov - kolko ziskal vitaz, pri akom pocte sa pohybuju dalsie ceny a tak... Predsa len informacia z 3.9. je trochu neaktualna

Nechcem vyplakávať kvôli USB kľúčom, ale čo sľúbili, nech splnia. Už je 23.11. a USB nikde.

určite nie sám vyslovujem poľutovanie nad takýmto postupom mbank, je to však v čase krízy pochopiteľné, že chcú ušetriť, ale nefér voči svojim klinetom a zo svojich slov robia zdrap papiera a strácajú vierohodnosť svojich vyhlásení do budúcna, čo sa môže vymstiť, hovorím ako nestranný, doposiaľ som nezískal nikoho...

Najstarší klient, ktorý sa zapojil do súťaže má 75 rokov. Blahoželám!

Aktuálne máme 145 neznámych získateľov, nakoľko ich priatelia uviedli v žiadosti nesprávne číslo účtu. Správne je posledných 8 čísiel z čísla účtu ;-)

Ja som zohnal 2 klientov a nevyplakavam. Ak chcete tak si kupte v obchode usb kluc. Ale ja to beriem ako pasiju. Nechcem mbanku vychvalovat do neba ale mne vzdy pomohli. Nebudem ako zobrak vycakavat odmeny. Je to pekne ze banka urobila takuto vec. Komu sa nepaci nech ide do VUB ky a tam zaplatite ani neviete za co. Nebojte sa niesom milionar ale obycajny priemerny clovek, ktory musi peniazky tiez dvdkrat otocit. Keby nie inak aj tak som rad ze som v mbanke. Ziadne poplatky a zdomova platim vsetko. Tak co nestojito za to?

Je to zmena podmienok, a riadna.
V podstate moze tato sutaz trvat aj 3 roky, staci ak si lubovolne predlzite jej termin ukoncenia. Ako klient mBanky som takymto spravanim nie velmi poteseny.. aj ked som s vasimi sluzbami velmi spokojny. Obdivujem ludi, ktori sa takychto sutazi zucastnuju.

nie ze by som suhlasila s predlzenim sutaze, ale v podmienkach mohlo byt spomenute, ze usporiadatel ma moznost predlzit sutaz .. to na obhajobu mBank :) kedze som veeeeelmi spokojna s ich sluzbami, maximalne :)

... všetko je podvod,
... len mlieko je voda,...

matúš:
ale menili.
dám príklad.
maš za 1 hodinu zozbierať 10 podprseniek (aj ostatní). Spravíš maximum a si prvý. tesne pred koncom sa povie, že máte na to od 3 hodiny viac.
čiže ak poľavíš, tak prehráš, ale svoju energiu si si rozdelil iba na 1 hodinu.
teraz musíš viac zabrať, aby ťa nepredbehli a pracovať dlhšie.

príklad 2:
trať má 100 km, rozložíš si sily aby si to zvládol, 10 km pred cielom ti povedia, že trať sa predlžuje o 100 km, a musíš vydržť a môžeš prehrať, lebo sily si si rozložil na 100 km a nemusíš už vládať

znova preto píšem, je to od vás svinstvo a to riadne. Proste ste budúceho víťaza pripravili práve o cenu, jehe ste už teraz sklamali a on chudák vám priniesol 25 nových klientov.

podmienky ste menili a zmenili aj časové ohraničenie je podmienka

matus

aha, tak to sa fakt podmienky nezmenili...

Zmenou podmienok je akykolvek zasah do uz vyhlasenej sutaze, teda aj jej predlzenie. A toho je schopna asi len mBank. Dufam, ze sa na to ludia vykaslu a pribudne vam minimum novych klientov.

Tie USB kluce ste mali poslat kazdemu, kto pre Vas ziskal aspon jedneho klienta.

To, ze ste sutaz predlzili iba oddialilo poslanie USB klucov pre tych, ktori nemaju zaujem o ine vyhry.

simpson: podmienky sa nemenili iba sa sutaz predlzila a pridala jedna vyhra navyse :P

Pôvodnú súťaž ukončite. Stále sa to dá, veď to viete oddeliť. A vyhláste novú súťaž ...
Ako veľký je ten USB kľúč?

musím povedať pekné svinstov od vás!
FUJ
Mali ste daň novú akciu a túto nechať, ako sa teraz bude cítiť klient čo už to mal na dosah a teraz bude musieť makať, aby ho nepredbehli?

Pocas sutaze zmenit podmienky je naozaj velmi korektne k ludom, ktori sa snazili a teraz musia este dalsie 2 mesiace bojovat o to, co uz mali dostat. Nastastie nie som jednym z nich, ale toto je fakt pod uroven.

A co sutaz, ktora sa tykala novych klientov s poctom najviac prevodov. Tam sa to ukoncilo podla povodneho terminu 31.8., alebo po tyzdni od ukoncenia oznamite, ze aj toto bolo predlzene?