späť

O polnoci 24.11.2007 sme konečne otvorili mBank!

Dočkali ste/sme sa novej internetovej banky!

V noci zo soboty na nedeľu sme pre vás otvorili mBank.
Okrem posledných úprav na stránke, sme otvorenie banky oslavovali aj ohňostrojom, tancovaním, dobrým jedlom a pitím.
Na obrázku tím mBank a víťazný tanec núl :-)

nulkyminimini.jpg

    Barbora Alexy
Marketing specialist
mBank

ba_foto1.jpg

Kategórie:

Zo života banky

Komentár (30)

Pridať komentár

Mna by zaujimalo jedno jedine. Preco tu citam len same staznosti a ziadne odpovede admin. na tieto podnety a hlavne otazky. Ragujete tu v podstate len na pozitivne zalezitosti a nie negativne. Prosim neodvolavajte sa na to, ze odpovede tymto pisatelom posielate na mail, mali by ste automaticky reagovat v tejto diskusii. Dakujem.

Priatelia včera som si dal založi´t ućet. Máte skúsenosť že sa da plati´t na paypale ?.Vopred ďakujem

Ja sa nesťažujem na rýchlosť otvorenia účtu. Po založení účtu na www mi volali za 2 dni a šiel som na "Obchodné miesto" podpísať zmluvu. Večer mi účet fungoval.
Karty po 10 dňoch zatiaľ nemám.
1. Prečo sa nedá urobiť trvalý príkaz s periódou 1 rok?
2. Prečo neide zriadiť inkasná platba?
3. Dokedy garantujete, že všetko ostane bez poplatkov? V Poľsku sa vraj platí. Eliot bol tiež zdarma. Ale iba pokiaľ ho nezrušili a ne spoplatnili ako bežný účet TatraBanky. Nie je to tiež iba lacná reklama?
4. Prečo sa na mKonte (alebo eMaxe) nedá nastaviť automatické doplnenie peňazí zo sporiaceho eMax na mKonto, aby sa nestalo že mi neodíde nejaký trvalý príkaz pre nedostatok peňazí na mKonte?
5. Dokedy garantujete, že pri mHypotéke budete mať prihodené 1% na Bribor od NBS a nezvýšite ho?

Prosím o odpoveď aj na mail: dali@zutom.sk

No, ja som mal tiez problemy. Asi na 4x sa mi podarilo uzatvorit zmluvu v kiosku. Typek mal dovtedy vselijake problemy - nechcelo ho pustit dalej, potom potreboval nahodit nejaky patch, vzapati mu nesiel ani login. A to som sa tam objavoval v 2-3 dennych intervaloch. Konecne cez vikend pred Vianocami bolo vsetko ok, a mohol som podpisat zmluvu. Btw., kamos, ktory tam bol nahodou vtedy so mnou, mal vsetko hotove do 10 minut.
E-Banking pekne funguje, avsak bral by som povinny SMS-kod aj pri prihlaseni sa do systemu, nie len pri prevodoch...

Vela uspechov prajem

Neviem o com hovorite. Mozno som iny, ale zatial no problema.
Zalozil som ucet kamaratke, email jej prisiel za cca 2 hodinky. Na druhy den som si zalozil konto ja, email za 2 hodiny 38 minut. Na dalsi den, teda druhy den od zalozenia konta volali kamaratke ze zmluvy si moze prist podpisat do mKiosu ci jak sa to vola. Volal som tam a mne povedali ze zajtra to tam budem mat nachystane.

Takze zatial to ide celkom rychlo. Uvidime dalej.

Podobny zazitok ako Roman, mam zmluvu , mam internet banking a konto stale nepouzitelne, lebo na to banka kasle. Od podania ziadosti ubehol mesiac a pol, mam volnych pol miliona, a dam to teda do inej banky, ked tato o to nestoji ( cislo ziadosti HMP056867326 ). Konstatujem , ste naozaj ini , banka, ktora nestoji o zakaznikov. Vazeni manazeri, to naozaj treba napisat do Commerz bank, aby si nasli inych manazerov, ze tito im pokazili inac celkom zaujimavy projekt na Slovensku ?
Na okraj: A mam strasne steklenie, ze tato banka sa mi o mojho pol miliona nebude vediet postarat. Lebo sa celkom moze stat , ze ked budem svoje peniaze naspat, budem musiet volat aj neviem kde a cakat neviem ako dlho, aby som sa k peniazom dostal. AKo ma presvedcite, ze to bude inac ?

To wer zui:
sporiaci účet ma preto väčší úrok, lebo disponovanie s nim je trošku obmedzene. Jednoducho na mKonte su peniaze nestabilne pre banku, hoci-kedy ich môžeš vybrať. Čo o eMax sa povedať neda. Banka sa spolieha, že tam tie peniaze nechaš dlhšie, takže ich môže aj lepšie investovať.

Ja taky nadseny nie som. Lebo 28.11. som od vas dostal mail, ze moja požiadavka bola zaregistrovana a v KRATKEJ dobe sa so mnou spoji kurier kvoli podpisu zmluvy. Ale presiel mesiac a nič. Keď som sa pytal na mkiosku tak ma odporucili na info linku a tam mi povedali, nech si zavolam kurierovi. Na to cislo sa mi z mobilu dovolať nedalo. Fakt skvele služby!!! Velmi presvedcivy zaciatok. Ja som vo vztahu s vami a nie s nejakou externou kuriernou sluzbou. Tak by ste s tym snad mali nieco robiť! Ak odovzdate auto servisnemu technikovi a potom budete chcieť opravu reklamovat, asi budete ocakavat, že to vybavite s tym clovekom komu ste ho zverili do opravy. A asi sa vam nebude pacit, ak vas posle za Ferom do lakovne alebo Jožom do pneuservisu, aby ste si ich nahanali sami....

Dobrý deň,
dnes 27.12.2007 mám konečne otvorený účet (registráciu som zadal 10.12.2007). Ale musím povedať, že to máte zatiaľ veľmi zle zorganizované a mailové správy nedostatočné. Hovorím o tom preto, lebo stav je nasledovný:
- registráciu som zadal 10.12.2007 cez internet a vzápätí som obdržal mailom info o zaregistravaní žiadosti s jej číslom. Lenže nikde ani zmienka o tom, že si môžem iísť hneď účet otvoriť na najbližší kiosk. Ak by táto informácia bola v tom maili, tak nie je problém a ušetril by som kopec času. Čiže bolo by dobré aktualizovať info mail o túto informáciu.
- po založení účtov na kiosku mi prišla mailová správa o tom, že účet mám založený a môžem si ho aktivovať, ale čuduj sa svete, zároveň s týmto mailom mi prišiel aj mail o tom, že si môžem ísť založiť účet na mnou vybraný kiosk (v žiadosti som zadal miesto kuriera - kiosk v Auparku). Takže tu máte nejakú zblbnutú synchronizáciu zasielania mailov. Ten mail o možnosti založenia účtov mal prísť hneď povedzme 11.12.2007 a nie s mailom o založení účtu. Skúste si toto časovanie zosúladiť, lebo to zbytočne spôsobuje nepríjemnosti a stratu času.

Inak aktivácia účtov a ostatné veci prebehli v poriadku a bez jediného problému.

zdravim...kym sa rozbehnete tak to potrva,konkretne ja uz mam ine cislo telefonu a neviem kam mam ohlasit zmenu aby ste ma mohli kontaktovat kurierom...takze ocakavam mail...

Chcem len potvrdit, pre potencionalnych zaujemcov o mBank, ze od mojho prveho zaregistrovania cez internet 27.11.2007 preslo 6 x 4 dni (nie slubovane 4 dni) a kuriera nikde.
Aj ked tie nulove poplatky vyzeraju lakavo, mam uz dojem, ze cela akcia je velmi neseriozna! Ako vela veci prichadzajucich z Polska.
Páni z mBank,
priznajte si, ze ste bud neseriózni alebo ste to minimalne aspon nezvladli.
Prestal som doverovat takejto "banke".
V B. Bystrici mate len taky prenosny stanok z kartónu s dvomi absolutne nekompetentnymi kočkami. Pripada mi to, ze dnes sme tu a zajtra po Vas nezostane ani stopy aj s peniazmi.
Podnikate vobec ako banka (podla zakona o bankovnictve)?
S vedomim a pod kontrolou NBS?
Ja si asi radsej zaplatim svoj mesacny poplatok 100,-Sk v skutocnej banke.

OK, ďakujem za odpoveď. Lenže v Aupaku na kiosku mi nepovedali, že sa dá účet otvoriť aj cez ich kiosk a vlastne hneď. Hovorili len o internete. Čo sa týka kuriéra, je mi jasné, že sa to nedá za hodinu - dve, ale preverovať údaje o klientovi - a čo, aké? Veď ste dostali len adresu, číslo občianskeho a možno rodné číslo - čo sa na týchto pár údajoch dá overovať 10 dní? Proste toto mi tak nejak vadí. Ale uvidíme.

To Jožo (k organizačnej štruktúre):

Pozície ako marketing, predaj, schvaľovanie úverov, či správa siete obchodných zastúpení, sú umiestnené na Slovensku. Ostatné prevádzkové záležitosti, ako je napríklad logistika a administrácia vzťahu s klientmi, call-centrum, či IT systémy, sú zdieľané s ostatnými krajinami, kde mBank pôsobí, t.j. medzi Slovenskom, Českom a Poľskom.

Pekný deň želám.

Marek Michlík
PR Manager
mBank

To Roman:

Roman, Vasu poziadavku som uz postupil kolegovi, ktory preveri, v akom stave sa nachadza Vasa ziadost.

Chcel by som poprosit vsetkych, aby v podobnych pripadoch napisali e-mail so svojimi kontaktnymi udajmi (idealne aj s cislom ziadosti, ale nie je to podmienka) na adresu kontakt@mBank.sk.

Chcel by som Vas informovat, ze aj u nas je moznost okamziteho otvorenia uctu pri osobnej navsteve mKiosku alebo Financneho centra (ak predtym este nebola ziadost podana cez internet).

Klientom umoznujeme podat si ziadost z pohodlia domova cez internet, tento proces vsak trva dlhsie kvoli podpisu zmluvy prostrednictvom kurierskej sluzby. Tento krok je v tomto pripade nevyhnutny kvoli verifikacii osobnych udajov, kedze sme povinni dodrziavat platnu legislativu.

Vsetkym, ktori si teda zelaju rychlejsi pristup k nasim produktom, odporucam osobnu navstevu nasich obchodnych miest.

Prajem prijemny den.

Marek Michlik
PR Manager
mBank

Mám z tohto akési zmätené pocity. Mnohí sa sťažujú na dlhé vybavovacie lehoty a problémy s tým spojené. Moja osobná skúsenosť je žiaľ podobná. 10.12.2007 som riadne zaregistroval žiadosť (HMP010075236) a dnes je 19.12.2007 a dostal som len informačný mail, že žiadosť bola zaregistrovaná. Prečo to tak dlho trvá? Ak pôjdem do hocijakej bežnej banky, tak účet je vytvorený za cca 10 minút. Čo toľko preverujete? V septembri som si otvoril účet v anglickej banke a celé to trvalo aj s preposlaním zmluvy tam a späť cca 8 dní. Tu som predpokladal, že vyplním žiadosť a systém mi automaticky pridelí číslo účtu a na druhý deň ho mám. Ako dlho potom bude trvať napr. prevod medzi bankami? Som zatiaľ sklamaný.

zdravim pppppv,

mozete nam dat prosim cislo Vasej ziadosti? preverime to.

Dakujeme za trpezlivost.

Barbora

za tim mBank

27.11.2007 som požiadal o otvorenie mBank účtu. Medzitým mi kuriér doručil zmluvu na podpisanie. Dodnes však nemám otvorený účet nakoľko som od Vás nebdržal e-mailovu správu. Netrvá to už trocha dlho. Alebo to svedčí o Vašej serioznosti.

v tej zaplave neserioznosti bank na slov. ma už napadlo, že by bolo načase založit banku. Teda penažny ustav v ktorom by peniaze nemizli. (prijal by som porovnanie kolko by zostalo z 1OOO SK po, povedzme, piatich rokoch, ked by nič neplatilo, len povinné bank popl. a pribudali by uroky) A to by predsa malo fungovat aj na ,,pracovnom,, učte nielen ,,šporiacom,, . Naklady su snad schopne uhradit precerpane učty a uvery. A to este nehovorim o podnikani s vkladmi. VLASTNE SOM LEN CHCEL POPRIAT USPECH!

Tešil som sa na príchod takejto banky na slovenský trh. Aktívne využívam IB VÚB, Slov.spor. a ING. V dobrej viere som 27.11.2007 vyplnil formulár na zriadenie účtu. Okrem akceptačného mailu 29.11.2007 sa neudialo nič, kuriér ešte neprišiel. Sledujem mFórum aj ostatné informácie na Vašej stránke a s ľútosťou konštatujem, že oslava "aj ohňostrojom, tancovaním, dobrým jedlom a pitím" bola predčasná. Z môjho pohľadu ste štart mBanky zbabrali technický aj organizačne. Napriek tomu Vám držím palce a verím, že po "páde z oblakov" a tvrdom pristáti sa pozviechate.

bry vecer
otazka. je niecim niekym garantovana vasa banka ?

Nechcete zverejnit organizacnu strukturu? pretoze podla udajov z NBS mate len 35 ludi a podla mna to nemoze fungovat

Miro, dakujeme velmi pekne za Vasu podporu :-)

Barbora,

za tím mBank

Preco hned tak arogantne.
Nieco podobne tu bolo (a to doslovne v kazdom smere, t.j. banka bez poplatkov aj utokyna jej nulove poplatky) a nakoniec sa ukazalo ze nejde o ziadny podvod a banka ELIOT (teda skor produkt) bol podla mna uspesny.
Osobne, ak vam vyhovuju poplatky "Slovenskych" (uz ani jeden maitel nie je slovensky) tak prosim. Nechajte peniaze kde su.

Dufam ze sa mBanke bude darit a presvedci vsetkych neprajnikov.

Miro

No, to sme sa dockali, naozaj sa bolo na co tesit, nieco tak dopraseneho som este nezazil. Chodte si aj so svojou mBank robit srandu do Polska, tam Vam to mozno ludia zeru, ale tady narazite, tu ked sa povie 4 dni, tak to su 4 dni a nie 6 a komunikacia banka- klient ? Mam dojem ako keby ste to uz zabalili, no ani sa necudujem ked zamestnavate zivnostnikov. Vase bufety nedodrziavaju otvaracie hodiny, karty avizovane na druhu polku decembra isto dostanu klienti v druhej polke januara a pod. A najsmutnejsie na tom je, ze mate tu drzost a informovat novinarov o 5.000 klientoch namiesto toho, aby ste sa venovali tym klientom

Prosim o informaciu ako najlepsie investovat SKK vo Vasej banke.

Za odpoved dakujem dopredu. JK.

Dalsia piramidova hra z Polska.

Dobry den,

v prvom rade Vam drzime palce pri rozbehu novej banky a zelame Vam, aby klient bol vzdy na prvom mieste. Zaujimavy napad pri tvorbe banky zohladnujucej vsetky pripomienky prostrednictvom internetu. Prajeme Vam poctivy pristup ku kazdemu klientovi banky po vsetky dni Vasej existencie.
V suvislosti s Vasimi sluzbami by sme privitali kontakt na zamestnanca banky, ktory sa stara o hypoteky. Okrem ineho pracujeme v oblasti realitneho trhu a potesi nas komunikacia prostrednictvom internetu, ak to urychli proces ziskania uveru pre nasich klientov.

Dakujeme

Kreativec

Neverim polskym produktom, je to len dalsia piramidova hra. je lepsie ak vypadnete z trhu tu nie je miesto pre poidvodnikov. Dokonca moj znamy mi povedal, ze ste sa doteraz neposlali kuriera za nim, pricom ziadost podal pred dvoma tyzdnami. Vyzerate na podvodnikov asi len hlupaci Vam naletia

Dobry den prajem Blanka,

dakujeme za Vase prianie.

Co sa tyka porovnania, podimenky uctu mKONTO najdete na nasom webe rozpisane podrobne. Vami spominane AxaKonto je produkt tykajuci sa podielovych fondov. Viac tu: http://www.axa-sk.com/Des...

Zda sa, ze tieito dva produkty sa nedaju porovnavat, kedze ide o uplne odlisne ucty.

Pekny den,

Barbora

za tím mBank

Prajem úspešný štart mBank-e.
Chcela by som vediet rozdiel medzi mKontom a AxaKontom.
Dakujem....