späť

Prevádzka call-centra mLinka počas sviatkov.

 

Vážení klienti,

v súvislosti s blížiacimi sa sviatkami si vás dovoľujeme informovať, že v dňoch  24., 25., 26., 27.12.2009 a 01., 02., 03.01.2010 bude naše call-centrum mLinka poskytovať len vybrané služby.

V uvedených dňoch bude možné prostredníctvom mLinky realizovať len blokovanie karty /non-stop/ alebo získavať všeobecné informácie o banke a jej produktoch.

 

Ďakujeme za porozumenie.

 

Kategórie:

Aktuality

Komentár (10)

Pridať komentár

pozdravujem vsetkych klientov. mBank sa samozrejme nesnazi nikomu siahnut na peniaze a nedorucenie novej karty sme zaregistrovali len v poslednom mesiaci a aj to chybou posty.
poprosim napisat v buducnosti dotazy na forum mBank http://www.mbank.sk/forum...
urcite vsetko vyriesime k uplnej spokojnosti

Dobrý deň všetkým ktorý čítajú tento blog !!!
Pred dvomi dňami som sa chcel prihlásiť na svoj účet cez internet banking !!!! Po tri krát správne zadaného hesla a identifikátora bol odmietnutý a následne zablokovaný môj prístup na moje finančné konto !!!! Má to chápať tak , že niekto má záujem mi vybieliť môj účet ????? Ak je to pravda , že mi týmto spôsobom chcú vybieliť účet tak mBank má problém s hrubým porušením o podpísaní zmluvy s klientom o ochrane jeho vkladov a financií !!!!! Odpoveď a vysvetlenie čakám od vedenia mBank do päť dní na e-mail adrese : m.eclipse@centum.sk !!!!! Inak budem nútený vykonať právne kroky !!!!!

Chcel som si u vas otvoriť účet, ale 2x ste mi ziadosť bezdôvodne zamietli vyhovárajúc sa na nejakú systémovú chybu. Iné banky sa o zákazníka bijú, vy ich odháňate. Takže si idem otvoriť účet radšej niekde inde, vzhľadom aj na to, čo som sa tu dočítal...

Také problémy, aké mám vo Vašej banke, som ešte nezažila. Najprv mi vyhadzujete, že používam na debetnej karte nesprávny PIN (čo nie je pravda), potom mi zablokujete IB ešte aj prístup cez M-linku. Pri volaní ma najprv nespojíte, potom mi tam stále vyhadzuje halali aj pri Vašom spätnom telefonáte, keď si chcem potvrdiť telekód, tak je tam halali. Ďakujem pekne za také služby. Ale to asi skúšate nervy Vašich klientov.
Je nyjvyšší čas, v tom urobiť poriadok!

No teda referencie o vas ma zmrazili, ked som citala komentare ludi , co mate ich peniaze. Chcela som si otvorit mkonto , ale za zivy svet som nezistila aktualny urok.

Vážený už pomali mesiac mám zablokovaný IB a ked vám volám jeden operátor my povie že je už odblokovaný a mám si dat riadne identifikátor a ked ho zadám tak my ukáže že je nespráv ný aq druhy oporátor zas povie že pošlu iný aktivačný balíček tak kde je pravda každí píta moje os udaje tak teraz kto klame a ešte naviše mám peniaze na učte čo surne potrebujem a nemožem s nima híbat a ešte pracujem pre vás pod jednou spolčnostou ako obch zástupca je to polutovania hodné že mám u Vás penize ktoré nemožem použit a hamba že k voli vašej neschopnosti si musím pžičat a moje peniaze u Vás stoja ktoré surne potrebujem v inej Banke by sa to netahalo tak dlho

Zdravím,
dá sa Vám prihlásiť do IB ? Stále mi vypisuje neplatné heslo a zadávam správne!!!

Dobrý deň,
už mesiac ste mi nezaslali bakomatovú kartu.Ďakujem

Zdravím,
behom dvoch dní som si musela dať 2krát odblokovať prístup do IB, dnes mi odblokovali a teraz večer mi zas nejde prihlásiť, niečo s tým spravte.
ďakujem

najprv má web dlhú odozvu a nedá sa prihlásiť, potom opakovane zamietne prihlasovacie údaje, potom oznamuje systémovú chybu a napokon internet banking zablokuje prístup.Veľmi milé až brutálne.. Kde ostala korektnosť? Ukryla sa za tzv. bezpečnosť? Na koho účet?
zositka@centrum.sk