späť

mBank vylepšuje internetové bankovníctvo.

Vážení klienti,

V nedeľu 9. mája vás po prihlásení do internetového bankovníctva bude čakať niekoľko noviniek, aj napriek tomu že táto vačsia zmena má vplyv najmä na vnútornobankový systém.

    

Po novom sa vám sumy už nebudú zobrazovať v slovenských korunách, ale iba v mene Euro. V prípade, že by ste chceli použiť Eurokalkulačku, nájdete ju tu.

 

Ďalšia zmena sa týka výpisov vo formáte PDF, ktoré si môžete vygenerovať v internetovom bankovníctve. Po novom sa budú detaily pohybov na výpise zobrazovať prehľadnejšie podľa kľúča, ktorý je nastavený v histórii operácii, viď nižšie:

 

 a takto sa zobrazuje po novom PDF:

 

Ďalšia nová funkcia je určená klientom, čo využívajú naše úverové produkty. Od nedele si budú môcť nastaviť SMS, alebo e-mailovú notifikáciu, ktorá ich upozorní na termín blížiacej sa splátky.

 

Informácie o čase plánovaných zmien nájdete tu.

 

 

 

 

Matej Kubinec

PR Specialist

matej.kubinec-zavinac- sk.mbank.eu 

Kategórie:

Aktuality

Komentár (37)

Pridať komentár

Zda sa, ze mBank zaujala poziciu "mrtveho chrobaka". Len tak dalej. Asi si neuvedomuje aku reklamu si uvedenym konanim robi. Pan Kubinec, odporucam riesenie situacie, lebo ked vedenie spolocnosti zisti, o com sa na blogu pise, tak Vas urcite nepochvali.

pre: Matej Kubinec
Dobrý deň,
Dňa 12.05.2010 Vás vyzval klient, ktorý sa podpísal ako Dušan, aby ste verejne opísali ako budete riešiť jeho reklamácie. Nejde o konkrétne riešenie akú sumu reklamuje, ide ale o konkrétne situácie ktoré reklamuje. Dňa 23.05. som sa k jeho výzve pripojila aj ja, aby ste nám tu popísali, ako sa budú riešiť tieto konkrétne situácie.
Do dnešného dňa ste nám neodpovedal. Je predpoklad, že danú situáciu, a to v pracovných dňoch znemožnený prístup k penažným prostriedkom klienta a následné reklamovanie banka ani nerieši, pokiaľ po niekoľkých pracovných dňoch sa k danej situácii nevyjadrí ani hovorca banky. Pritom ide o banálny prípad, kde by vyjadrenie vedel napísať aj študent strednej školy ( samozrejme pokiaľ by vyjadrenie napísať chcel ).
Existuje predpoklad, zdôrazňujem iba predpoklad, nechcem nikoho očierňovať, že k výpadku IB v pondelok 10. 05. nedošlo náhodne, možnože šlo o cielený prípad nakoľko po znížení úrokových sadzieb na TV na podpriemer trhu došlo k väčšiemu odlivu peňazí smerom z mBANK. Opakujem, je to predpoklad. Taktiež v mesiaci máj sa mBank rozlúčila s takmer stovkou predajcov z necelých 150 a došlo k zatváraniu, ako preniklo na verejnosť už v januári tohto roku nerentabilných obchodných miest. Znova sa budem opakovať: sú to len predpoklady, dúfame, že mBank je vo vynikajúcej kondícii a vie ktorým smerom sa uberá. Veríme, že to po stratách z minulých rokov, ktoré boli samozrejme plánované, nie je iba pokusom rýchlo dosiahnúť zisk, veríme, že ide o cieľavedomé dlhodobé plány, nie iba výstrely z motyky..
Pre ubezpečenie klientov Vás ale vyzývam na verejnú odpoveď riešenia reklamačných situácii pána Dušana.
Prajem všetko dobré.
Milka

Pre Matej Kubinec, a Dušan,
Dušan dali ste otázku, vyslovene ste napísal že chcete verejne odpoveď nedostal ste ju. Pripojím svoju skúsenosť: požiadala som si o účet eMax s kartou, vytvorili mi účet eMax a kartu mi nezaslali. Zadala som reklamačku, neposlali, zadala som druhú reklamačku, poslali mi kartu a stiahli aj poplatok, pritom keď som pôvodne žiadala bola karta zdarma, zadala som tretiu, vrátili mi aj poplatok, cena hovorou dokopy za 40 minút je 6 euro.
Momentálne mám reklamačku zadanú na novú udalosť a pre istotu už dva mesiace mi nik neodpovedá.
Pán Kubinec mne nemusíte odpovedať, odpovedzte ale klientovi Dušanovi, vyzval vás na verejnú odpoveď,
ako budete riešiť jeho reklamácie..

mBank aby usetrila na poplatkoch zamestnava tak nekvalifikovany personal ktory nevie urobit nic poriadne a precizne!!!

Ale prosim Vas. Ked nedokazu v mbank vyriesit ani len to, aby emailova notifikacia chodila na cas, hadam od nich nechcete nieco narocnejsie. To by v mbank museli zamestnavat inych expertov.

Dobry den pan Kubinec,
Myslite si, ze ako klienta ma zaujima kozmeticka uprava pdf formatu?
...co keby ste napr. zaviedli moznost dobijania kreditu cez internetbanking ...atd.
Podla informacii z call centra danu sluzbu ani nemate v plane zaviest.

Nie som neako zvlášť náročný klient mbank preto niektoré veci ktoré tu čítam nechápem. Nechcem písat oslavné chorály na túto banku ale zatial problém som nemal a mám účet otvorený od počiatku banky na Slovensku. Nemusím čakať na pošte, v banke apod. tomi stačí. Myslím že každý je svojprávny avie posúdit čo je dobré a čo nie. Nechcem sa dotknút any iných klientov tejto banky ale mali by porovnať inú nemenovanú banku ktorá účtuje aj to že vojdete do ich brány. Pán Matej želám Vám nech to vyjde ako ste si predsavzali. iste neda sa všetko zo dna na den. Váš klient.

Dobry den,
mam otazku ohladom vypadku IB. Boli sme informovany o vypadkoch IB koli jeho modernizacii - vypadok sa ale mal skoncit v nedelu o 9:30. Po tomto case som bol vo viacerych bankomatoch (surne som potreboval hotovost - cesta do zahranicia) a bolo mi odoprete disponovat mojimi penaznymi prostriedkami. Az na niekolky pokus mi fungoval vyber hotovosti z kreditnej karty (reklamaciu na poplatok za vyber z bankomatu pomocou kreditnej karty som uz podal). Situacia s IB sa ale zopakovala aj v pondelok - viac ako 24 hodin po avizovanom termine spustenia IB, ked som nemohol previest svoje peniaze medzi svojimi uctami v ramci mBank, nasledne naco mi nezbehli trvale prikazi (mate nahraty moj tele fonat na call centrum). Chcem sa preto spytat ako budete riesit reklamacie, vynutene poplatky za vyber kreditnou kartou, znemoznenie disponovat penaznymi prostriedkami (nieje to trestny cin?) a skody - uroky z omeskania - koli meskaniu platieb z uctov mBank ktore tym vznikli.
Otazku posielam aj na zakaznicke centrum, ale chcel som aby bola odpoved verejna.
Vopred dakujem

lkjlôjlôj

Dnes o 16h som zadal pokyn na prevod a na rozdiel od minulosti mi hned naskočil do vykonaných operácii.Ale ked som klikol na čakajuce operácie tento pokyn tam bol tiež so zajtrajším dátumom.Tak neviem či sa mi nezučtuje 2 X

Zdravim,

pracujeme na odstraneni kratkodobych vypadkov... O obnoveni plnej funkcnosti Internet Bankingu budeme informovat.

Tak uz je na hlavnej stranke oznam :

Vážení klienti, v priebehu dnešného dňa sa môžu vyskytovať krátkodobé výpadky Internetového bankovníctva súvisiace so zlepšovaním kvality.


Tak to zlepsovanie kvality by ma fakt zaujimalo :o)))

Bob : podobne.
Mne sa sice prihlasit podarilo, ale odozvy su nekonecne dlhe. Nastastie momentalne nepotrebujem intenzivne pracovat s IB, takze dufam, ze sa to rychlo vyriesi.

Asi sa ten "upgrade" nie celkom podaril. Tak to vylepšili, že sa to internetbankingu nedá vôbec prihlásiť... Super, len tak ďalej.

Maiky: pre poriadok, aj ING bank nezobrazovala od 1.1.2009 udaje v SKK a mozno aj ine banky (nie ze by mi to nevadloi, ale pre poriadok)

uplne s Vami suhlasim. A velmi dobra poznamka - "ak vobec pride". V stredu som pracoval na internet bankingu a doteraz mi neprišla notifikacia. Taktiez mojmu otcovi bola 6.5. pripisana platba a doteraz tiez nema o tejto platbe email. No je to neskutocna katastrofa a preto prosim specialistov na uvedenu oblast o urychlenu napravu, pretoze taketo chyby tuto spolocnost teda nevyzdvihuju.

ohladne email natifikacie, by uplne stacilo, ak by denny suhrn chodil vzdy na druhy den rano o 6h, tak ako to bolo v minulosti. teraz pride o 10h, ak vobec pride a tym padom sa straca jeho funkcionalita. poprosim vas odpoved, dakujem.

To mi je novinka. Ja som SKK v Internet Bankingu nevidel od 1.1.2009, drzo ste prepočítali aj zostatky spred roka 2009 na euro a teraz sa už nebudú zobrazovať vôbec? Vy ste smiešni. Boli ste jediná banka, ktorá SKK vyhodila hneď na začiatku, všetko som si musel ručne prepočítavať, ak som potreboval SKK a ešte drzo poviete, že idete SKK vypnúť úplne. Nebuďte smiešni.

BTW, v tejto dobe už SKK ani nepotrebujem, ale ten šok, čo som mal 1.1.2009, bez na mňa vyskočilo LEN euro stál za to. Boli ste jediná banka, ktorá SKK neukazovala vôbec. Nejakú dobu trvalo, kým som si zvykol. Nemám slov.

Inak so systemom mbank som spokojny a uz som ho zriadil aj svojim rodicom a svokrovcom. Verim, ze system budete nadalej uspesne rozvijat.

Dakujem za odpoved. Tesi ma, ze na tom inkase pracujete. No s tou emailovou notifikaciou nemam dobre skusenosti. Chodi oneskorene aj 2-3 dni. Nevravim, ze je to pravidlo, ale dost casto sa to stava. Je mi uplne jasne, ze emailova notifikacia nemoze fungovat ako sms notifikacia. Mozno by bolo dobre skontrolovat, ci sa v pripade emailovej notifikacie nevyskytol u vas nejaky problem. Tak napriklad aj tento tyzden som bol v stredu prihlaseny do internet bankingu a email mi este neprisiel. Pritom mam emailovu notifikaciu nastavenu na vsetko - teda aj na uspesne a neuspesne prihlasenie. Dakujem

Dobrý deň milos
Do Internet Bankingu pripravujeme možnosť vytlačiť si potvrdenie o zriadení inkasa, aby naši klienti mohli tento doklad poslať inkasujúcej spoločnosti. V Internet Bankingu sa objaví táto možnosť už čoskoro.

E–mailová notifikácie v mBank nie je spomalená, ale funguje na inom princípe. E-maily nie sú posielané hneď po vykonaní transakcie (ako SMS), ale iba raz denne ako súhrn operácii za predchádzajúci deň. Klienti si v Internet Bankingu nastavia, čo presne chcú v dennom súhrne dostávať kliknutím na link "e–MAIL notifikácia" v Nastaveniach Informačných služieb.



Emailova notifikacia - tiez velka katastrova. Je velmi oneskorena. To vam nepridava na kreditoch. Dakujem

Vaz. pan Kubinec, bol by som rad, keby ste upravili aj detail inkasa. Ked si ho navolime, nezobrazuje sa v detaile cislo uctu prikazcu, co sposobuje znacne problemy. Tak napr. dnes som chcel zriadit inkaso v prospech stredoslovenskej energetiky a vyzadovali odo mna Print Screen obrazovky zaslat emailom. Lenze ked som si dal detail inkasa, tak tam chybalo moje cislo uctu, naco mi volali z uvedenej spolocnosti, ze ho treba doplnit. Ale ako, ked Vas system to neumoznuje. Dakujem

neviem načo sa tešíš, takto sme aspoň na eMaxe videli v korunách mesačný pripísaný úrok (0,10 Sk) :D

konecne su prec tie koruny, o dva riadky menej..

A bude opravená chyba týkajúca sa podtržítok v adrese?

ten prepočet na Sk tam predsa nikde nezavadzal, skôr ste sa mohli pustiť napríklad do nápravy nefunkčných odkazov "pomoci". Budú už sfunkčnené aj riadne výpisy k termínovaným účtom (istina, úrok, daň, zostatok istiny s úrokom po zdanení), alebo vám drahocenný čas uberajú aktuálne úpravy?

smiesne...

vylepšenie?!
To akože odstránenie informácie v Sk je vylepšenie? Zaťažovalo to veľmi vaše systémy keď to nemôžte ponechať, alebo nechať voľbu na ľudí aby si to individuálne zapli, vypli?
Mnoho iných vecí chýba, ale to na čo sa hádam nesťažoval nik zrušíte... SUPER!

Ach tie koruny :) Odstránenie korún považujem za veľké plus, nakoľko je to naozaj zbytočné už. Ak si niekto nezvykol za jeden a pol roka, tak si nezvykne nikdy :P

- tiez si myslim, ze ten prepocet na SKK tam mohli nechat, to bola zmena k horsiemu.
- tie sms al. maily su zaujimave len ci to bude zadarmo

s odstranenim SK prepoctov sa nestotoznujem

Pan Matej dakujeme to uz je lepsie. Myslite na to aj do buducna.

Za seba mozem povedat ze je mi jedno aka zmena nastane ale som rad ze Mbanka vzala na vedomie poziadavky ludi na priebezne info o zmenach ktore sa budu diat. Dufam ze sa coskoro zorientujem v zmenach a pomozu mi pri orientacii sa v IB.

takže mFondy ešte nič? 9 hodín to bude odstavené kvôli tomuto? I am kinda dissapointed...

...

váš komentár