späť

Prístup do Internet Bankingu

 

Vážení klienti,

situácia so sťaženým prístupom do Internet Bankingu sa zlepšila. V súčasnosti sa klienti mBank môžu bez problémov prihlásiť do internetového bankovníctva.

Napriek prechodným ťažkostiam v priebehu dňa, sú v súčasnosti realizované všetky transakcie platobnými kartami.
 

   

Chceme zdôrazniť, že dnešné nedostatky žiadnym spôsobom neovplyvnili bezpečnosť prostriedkov našich klientov.

 

 

 

 

Matej Kubinec

PR Specialist

matej.kubinec-zavinac- sk.mbank.eu 

Kategórie:

Aktuality

Komentár (21)

Pridať komentár

Ešte že som si prečítal túto diskusiu,pretože som uvažoval o založení účtu v mbank. Po uvedených príspevkoch stratili moju náklonnosť.V budúcnosti o takéto zlepence amatérov ani nezavadím.

A prečo mi chodia výpisy o transakciách na účte až 5 dní neskôr? To je tiež následok modernizácie systému?

zdravim tych ktory si setria v zahranicnej pobocke bre bank :))))

branis, pokusn...nikto sa neposral, reagujeme na aktualnu situaciu, ktora bola oznamena. Oznamene bollo, ze paltby kartami sa uz realizuju...ale skutocnsot bola ta, ze to bolo klamstvo, tak sa chod najprv vysr..t ty kym nieco vypotis tu

lebo to je ten isty clovek ktory sa len snazi vyvolat davovu paniku?? :)

Nechapem, preco MBANK nechava bez povsimnutia pochybne nazory od siotty... a swiss.

v poslednej dobe iba samé modernizácie IB ale žiadne zmeny vôbec nevidieť :)))) banka sa už rozpadá a snažia sa ju iba polepiť :))) ani súťaž o FIAT neprilákala viac klientov ktorý by do banky priniesli financie :)))) len hlupák si da do mBank úspory :))) je to LEN pobočka zahraničnej banky :)))))

POZOR !!! mBank je na kraji ukončenia prevádzky na Slovesnku. nedostala povolenie na ochranu vkladu:)))) nakolko je to iba zahraničná pobočka :)))) ľudia už sa uvedomte zmente banku pokiaľ ešte máte dáke úspory :)))

Všetkým, čo tu zľahčujete problém, ktorý nastal po takzvanej modernizácii systému zo soboty na nedeľu a následnej modernizácii počas dnešného dňa len nasledovné. Pracujem ako IT špecialista v súkromnom nadnárodnom koncerne a poviem Vám, že takéto detinské výhovorky, aké použila Mbank, sa používajú v dvoch prípadoch. Ak je problém spôsobený externým prienikom a treba to ututlať, alebo zakrytím amaterizmu svojich zamestnancov, ktorý migráciu, modernizáciu či zmenu systému pripravili. Vyzerá to na to druhé a chcel by som sa poďakovať MBank za krásny deň. Dosť som sa nasmial na tom popise problému, že modernizácia systému ... bolo mi hneď jasné o čo pravdepodobne ide. Poviem len jedno, za taký amaterizmus a následnú nefunkčnosť systému by som mal v práci už dávno padáka!

najvacsia blbost je ta ludska... mne funguje tiez vsetko... zas len idete hadzat kamene ze?

neviem či dostatočne ovladaš internet banking,lebo mne všetko funguje!

nezvyknem sa zapájať so netových diskusií, ale neodpoustím si komentár!!!, neskutočne ste zlepšili ten Váš IB, teraz už na ňom nefunguje ani pohyb na kartách (čo som si všimol ešte včera večer) a nie je možné si upraviť ani limity na kartách,... ste sa fakt vyznamenali, a keď som zavolal o 20:03 na mlinku, najprv nejaký chlapík hovoriaci po česky ma nechal čakať 3,5 minúty, kým sa mi k problému vyjadrí, tak som nakoniec hovor zrušil, a keď som volal o 20:30, tá ženská (tiež po česky hovoriaca) ma presviedčala, že už je všetko OK a že chyba je u mňa, pretože už všetko a každému funguje...., jednoducho odmietala prijať moje reklamácie a podať tieto informácie o nefunkčnosti ďalej...., Ako som bol zo začiatku nadšený mBankom aj napriek jeho detským "chorobám", tak som z dnešného dňa a z týchto porúch ktoré som registroval už včera sklamaný a asi začnem zvažovať ďalšie zotrvanie v tejto inštitúcii, jednoducho ste to nezvládli....:-(

dnes ráno som vybral z bankomatu patričnú sumu eur bez problemov

idete sa vsetci pos*at pre jednu chybu!!!!

dúfam že sa neocitne na účtoch nejakou dnešnou chybou napríklad o 1000 EUR naviac, to by sme mali jeden bežný účet, zopár emaxov a emaxy plus... to by teda zamrzelo

Autorko... este mas asi malo rokov, alebo je pre Teba par stovak € nic...

stavaju sa aj horsie veci

Branis... lenze, banka je banka. Si myslis, ze nejaku firmu ktorej nepride splatka nacas kvoli nemoznosti uskutocnit platbu BUDE ZAUJIMAT ZE CHYBY SA STAVAJU? Ja sice nerobim platby cez deathline teda uplne v krajnom termine, ale keby som robil, a nestihol zaplatit v termine? Take splatkove spolocnosti nieco take ak im pride platba 1den po splatnosti povazuju za okamzite porusenie napriklad bezorucneho splacania a prechadzas na urocene,..takze niekoho toto moze stat aj 1000€ kludne... BANKA NEMA CO MAT VYPADKY, MAXIMALNE V NOCI KED O TOM INFORMUJE.. Alebo mBank na seba vezme vsetky vzniknute pohladavky ktore vznikli s tymto problemom?

Aby ste sa páni nezbláznili... raz niečo nejde a s prepáčením sa idete pos*ať... Technické problém sa skrátka stávajú. Buďte radi že to išlo aspň tak ako išlo...

NEJDE!! Prihlasil som sa, klikol som na KARTY, a odpoved stranky ziadna iba nacitava..
Vazena mBank, keby som mal DNES SPLATNOST SPLATKY NA KREDITNEJ KARTE, ako BY SA TOTO RIESILO??? Kedze sa neda previet splatka kreditnej karty?

"Platil" som kartou pred cca 50 minutami a platba nepresla, v mailovej notifikacii nic nie je. Tak funguju platby, ci je problem u O2 (kredit) ?