späť

Plánovaná odstávka mLinky

mLinka

Vážení klienti mBank, radi by sme vás informovali o plánovanej odstávke mLinky, súvisiacej so skvalitňovaním služieb IVR (Interactive Voice Response). Dňa 14.8.2010, v nočných hodinách z piatka na sobotu medzi 00:00-00:30 nebude možné spojiť sa s automatickou mLinkou.

Kategórie:

Aktuality

Komentár (2)

Pridať komentár

Nepribudlo nič nové, a Vy ako osoba pracujúca pre mBANK by ste to aj mohli vedieť.

Jedná sa predsa o osobu, ktorá prednedávnom na inom mieste mBLOGU prikazovala klientom k čomu sa majú vyjadrovať ?!?
http://www.mbank.sk/blog/...

Teraz je to znova podobný ťah, ako vytvoriť imaginárne spokojného klienta?

S mLinkou som velmi spokojny. Rychlost hlasovej sluzby mi velmi vyhovuje. Interpretacia hlasoveho zaznamu je svizna a taktiez operator reaguje na poziadavku takmer ihned. Negativom su infolinky u mobilnych operatorov kde tie hlasove zaznamy su zdhlave a vycerpavajuce kym sa zakaznik / klient preklika ked sa chce spojit s operatorom call centra na riesenie poziadavky ale to sa mLinky netyka. Co pribudne nove?