späť

V mBank - od májového sviatku práce do Vianoc

Prežila som v mBank tri ročné obdobia a nebolo to také zlé, ako som sa obávala. Dokonca som si všimla, že niekde v pozadí počítačovej obrazovky sa striedalo leto s jeseňou a jeseň zo zimou.

Keď som začala pracovať v mBank mojou prvou starosťou boli topánky. Utkvelá predstava o bankovníctve mi nakázala si kúpiť niečo čudné na podpätkoch. Bola to úplné zbytočná kúpa... Podpätky, laptop na ramene a na druhom ekologická nákupná taška, znemožňuje tridsiatničke so záväzkami rýchly presun z pracoviska domov. Našťastie mBank je taká, aká je a podpätky tu nikto nežiada.

Blíži sa koniec roka a tak hodnotím predchádzajúce obdobie. Chválim samú seba a myslím si, že som to v celku zvládla. V mojom najbližšom okolí prežili všetci, deti a pes. Len pre niekoľkých škrečkov som musela v záhrade vykopať malý hlodavčí hrobček. No ale nebudem na seba príliš prísna – určite ich nemá na svedomí moja práca v mBank. Napriek tomu, že to bolo niekedy husté.

Od mája do decembra som prežila tsunami spustenia banky a chrípkovú vlnu, ktorej ako prví podľahli kolegovia z marketingového oddelenia. Možno na nich silno zapôsobil marketing farmaceutických firiem a dali sa zaočkovať proti chrípke. Ale hlavne som rada, že sa stále môžem viesť na inej, dôležitej vlne. Vlne spoločnosti mĽudí, ktorí mi umožnili a pomohli využiť príležitosť a naučiť sa robiť niečo úplne nové. Veď spojenie web stránka a ja bolo ešte pred pár mesiacmi viac ako abstrakcia. mĽudia to sú: mŠéf – a jeho „dobré ráno, ako sa máte“, Barbora a jej súkromný veľkosklad mandošiek čiže mandaríniek, Miro a milión odpovedí na mojich milión otázok. Bez neho by som bola v html džungli stratená. Jednoducho: Tarzan Internet Bankingu :-) Peťo a jeho drsné slovné spojenia. Jazykári a slušáci zavrite oči pri pár riadkoch, budem citovať: „Idem do r..i..ť...á...š...a“ , bez ktorého si neviem prestaviť deň. Pán Suchánek a jeho večný optimizmus, ktorý je ako mKiosk. Čiže bez hraníc v čase a priestore. A Ivka – vždy pripravená slovenská exportná poradkyňa na severe Európy.

Vlny sú dobré. Teraz ide tá vianočná. Idem sa do nej hodiť :-)

    Majka Kadleček
Webmarketing specialist
mBank

Kategórie:

Aktuality

Komentár (16)

Pridať komentár

.

Aj ja dakujem vsetkym. Vazne som doteraz uvazoval o zalozeni uctu....
Uz som vylieceny !!!
PS: Ten uvodny clanok od Majky mi trochu pripomina spoved clena Svedkov Jehovovych... Nic proti nim, samozrejme.

Dakujem Jaro

Dakujem vsetkym, ze sem napisali prve skusenosti s ich m-uctom. Tiez som cela hrrrr do usetrenia na poplatkoch v inej banke.... ale vidim, ze si este pockam...kym vychytaju vsetky tie prvotne chyby+nedostatky. Velka vdaka! A teraz zas na oplatku pomozeim ja vam - este svoju ziadost o ucet nepodam, snad Vam o to skor dojde ta Vasa zmluva o novozalozenom ucte. :-)

No tak som si tu otvoril ucet a po zalogovani do internet bankingu hned na prvy pohlad vyzera dost amatersky a mnozstvo informacii chyba. Nevidim napr. kde sa da nastavit SMS notifikacia a e-mail notifikacia o pohyboch na ucte. Pri konfiguracii pravidelnych platieb je formular urobeny uplne katastrofalne. Kazdy taky formular by mal zacinat 1) popisnym nazvom 2) cislom uctu prijemcu 2) variabilnym symbolom 3) konstantnym symbolom 4) sprava pre prijemcu a az za tym vsetko ostatne pretoze zrovna tie udaje, ktore sa zobrazuju ako prve su najmenej podstatne. Taktiez je pre mna nepochopitelne PRECO je potrebne kazdu konfiguracnu zmenu potvrdit SMSkou - ved v tom stadiu uz je uzivatel prihlaseny do systemu a ide cez sifrovane spojenie - to je dobre povedzme na potvrdenie platby. Chyba tam tiez info o aktualnom stave debetnych kariet.

Nechajte ich.. zacali, a zistili ze to nie je take jednoduche ako to vyzeralo.. ze trochu nestihaju ten napor nadsenych zakaznikov,.. ze maju problem s komunikaciou prostrednictvom ^Slovenskej^ kurierskej sluzby... mna by zaujimalo z coho su plateni zamestnanci.. ked je vsetko zadarmo, z coho budu ti ludia zit? Mozno nedostavaju dost penazi, aby sa im chcelo pracovat podla predstav klienta.. Alebo sa im chce, ved 15000 v hrubom pre cerstveho absolventa Obch. Akademie su fasa prachy... ale :mlademu: cloveku predsa treba tolerovat, ze nevie makat ako my 30-rocni.
Osobne som rozzureny na VUB, lebo kradnu a iba ked na to pridete a POZIADATE ich o vratenie penazi, potom prejde mesiac a peniaze vam s ospravedlnenim vratia. Samozrejme bez urokov. Pribalia nevkusny fotoramcek MADE IN CHINA za 8,40 Sk ako darcek a nadalej sa budu na Vas usmievat aky ste Vy vyhodny klient. Som im chcel po dalsej spachanej kradezi, az mi vratia cca 800 Sk pekne vynadat, vsetkym od SBSkara az po riaditelku, a bez servitky (snad tam nebudu vtedy ziadne deti), zrusit ucet, zaplatit im 200 Sk za zrusenie (!!!) a naplut im do ksichtu. Chystal som sa vyuzit konecne neuzernicke sluzby banky, kde nie je pracovnik na stolicke o 30 cm vyssie ako klient, aby vzbudzoval dojem nadradenosti... (myslim mBank) ale po precitani tychto reakcii, aj http://www.mbank.eu/sk/bl... som skepticky, a nadalej sa potvrdzuje ze MY sme tu pre SYSTEM a nie SYSTEM pre NAS. Mor na vsetkych zastancov aktualnej ekonomiky, politiky a pravneho systemu!

teda, pekny clanocek, este tak pracovat u vas aby slo vsetko pekne tak rychlo ako ma:)

trocha ma prekvapuje, ze uzivatel internet bankingu nie je dodatocne autentifikovaný, napr. sms kodom. Stranka je sice zabezpecena ale kto sa len trocha vyzna v problematike vie, ze celkom lahko napadnutelna. A pouzivat internet banking v lokalnej sieti, kde administrator siete moze bez akychkolvek problemov odchytit Vase prihl. udaje je nerealne, nehovoriac o verejne pristupnych PC.

mBank vobec nepotrebuje velku reklamu - stacilo par drobnych zmienok v novinach, resp. na internete, ze sa to spusta a dost.

Cim vacsia reklama - aspon pre mna - tym viac znamena, ze su s produktom problemy
a skor ma to odradi. A uz vobec ma nepritiahne absurdne tliachanie o takych velkych super vymozenostiach toho-ktoreho produktu, to vo mne skor vzbudi nedoveru, ze
za tym nieco vazi.

Najlepsia reklama je ked prislusna vec bez chyby klape ... a to sa aj spolahlivo roznesie medzi ludmi.

... a mozno by ani neboli take navaly a staznosti a rozbehlo by sa to plynulo a bez tolkych staznosti.

Poslal som 3 ziadosti o debetnu kartu. NIC. Pisal som cez formular, ziadna odpoved. Na taketo sluzby sa mozem akurat tak pekne zvysoka vy...t. To radse ostanem v TB hoci aj za zvysene poplatky. mBank je amaterizmus najvacsieho zrna. Stranky su nekompletne prelozene z polstiny atd...
A co znamena:
Ak chceš dostať debetnú kartu k účtu, obráť sa na operátora linky mlinia: 0 801 300 800
Co je to za cislo?
Jano

To vobec neviete posilnit pracovne sily tam kde je to potreba? Ku prikladu, ako je momentalne zrejme najvacsi problem mate zo zabezpecenim VOBEC OTVORENIA uctov!

Neverim, ze je pre taky magnatny KOMPLEX mysleny pod nazvom "BANKA" takto sa degradovat...
naco investovat do reklam, ked zakaznikov mate dost... teraz investujte do zamestnancov/kurierov/kurierskych spolocnosti a spracujte tych zakaznikov co vam stoja vo frontach a ak nebudete mat zakaznikov vo frontach VTEDY ZHANAJTE DALSICH ZAKAZNIKOV CEZ REKLAMY!

Konate maximalne KONTRAPRODUKTIVNE a mam taky pocit, ze vase manazerske oddelenie abnormalne mrha priradenymi financnymi prostriedkami. Vyrabate si len stresy a sluzbami anti-reklamu

Byt tak riaditelom tak dokopem ludi k spravnemu smeru SILOU !

Suhlasim.
Clanok mi trochu pride skor ako spoved absolventa. Po 30 min stale nemam pristup na forum, dufam ze o 2 tyzdne nepride kurier a nebude ziadat meno matky za slobodna, aby si overil otazku pre pripad strateneho hesla, hehe.
Aj tak to s vami skusim. Tety zo SLSP ma irituju. Ked to nevyjde, skusim Postovu banku, len tak zo srandy, ze kde maju lepsiu trvalu ondulaciu :))

No veru je to trosku smutne takto odstartovat z internet bankou. V zahranici som mal s jednou velmi dobre skusenosti od otvorenia uctu do 24 hod cez internet az po spolahlive sluzby, ktorych bolo sice malo ale pracovali na 110%.
Na proti tomu je mBank kde uz cakam (a nie som sam) 38 dni na dorucenie zmluvy kurierom, tych par rozhovorov cez mlinku kde dotycny ani nevie prepojit telefonicke spojenie, alebo pripad ked o zmluve ani nevedia zistit kde je... proste internet banking po Slovensky - presne taky neprofesionalny ako vacsina sluzieb na slovensku.

A suhlasim, skoda toho marketingu - mimochodom keby vsetko slapalo na 100% tak ako ma tak naozaj nebolo treba ziadne peniaze na marketing lebo dobra vec sa siri viralne podla mojich skusenosti. A minimalne by som s nim pockal kym nevybavite aspon tych prvych klientov pred tym nez sa zasipete novymi...

Ako fajn, ze je tak dobre v mBank...

Skoda, ze klienti ako ja si take pohodlie v mBank neuziju...

Cakanie na zmluvu 2 tyzdne nebolo az take zle, skoda ze po aktivacii a odoslani 6 miestnej sumy na ucet eMax som zistil, ze peniaze na ucet nedosli a pravdepodobne preto, ze este nieco musi banka aktivovat ako som sa docital vo fore. Skoda, ze po prihlaseni tam ucet figuruje akoby bol aktivovany a nikde nie je poznacene, ze by aktivoany nebol. Mozno je aj moja chyba, ze som si dopredu podrobne neprecital vsetky drobne pismenka, ale som zvyknuty z inych bank na korektne a rychle sluzby.

Skoda, ze milliony vyhodene na reklamu idu takto hore kominom, radsej sa mohli investovat do zlepsenia sluzieb a dobre meno by sirili spokojni klienti...

Skoda, ze sa uz vo fore vyjadrit nemozem, pretoze to odo mna pytalo registraciu a odkedy som sa zaregistroval, cakam zase na nejaku aktivaciu registracie.

Aan - vo FAQ je toho vela, len treba najskor vybrat kategoriu na pravo, ale ludia sa aj tak budu pytat na mFore.

mLudia ci mSef mi pripominaju termin McJob cim by som sa velmi nechvalil v low-cost banke, bohvieako dobry image to nevzbuzuje na to aby ste to pouzivali aj tam kde nemusite

btw. nezaskodilo by miesto pisania veci na blog radsej doplnit FAQ kde nic nemate a clovek musi vsetko hladat lezenim cez forum kde su tony otazok a odpovedi (prirodzene duplicitne kvoli absencii FAQ), napriklad ze predcislie (prvych 6 cisiel) mozeme pokojne ignorovat, ze karty sa nezobrazuju nikde v IB kym nie su na ceste (aj ked je o ne poziadane a malo by to byt niekde v IB uvedene) alebo ze pri prevodnych prikazoch sa neodosiela adresa odosielatela penazi (nechapem inak naco tam vobec je), ake su (prednastavene) limity u platieb kartou, dalej by nezaskodilo roletkove menu u konstantnych symbolov, ten kurzovy listok je taktiez tragicky - zobrazi sa mi az 1 (jeden) kurz pre EUR ako keby CZK ci HUF neexistovali a bolo by toho az az co by sa patrilo minimalne zodpovedat vo FAQ ci opravit/doplnit na webe miesto vypisovania rci na blogu (cas tam nevidim tak neviem ci pocas prac.doby)

Ahoj Majka, aké pekné! Aj ja sa motam v html dźungli. A, čo tam po html, hlavne že "to" ide. Fakt super. Cez voľno si treba dobre oddýchnuť. Papa