späť

Novým generálnym riaditeľom mBank pre Slovensko a Českú republiku sa stal Roman Truhlář

mBank 

mBank má od začiatku októbra nového generálneho riaditeľa.
Stal sa ním Roman Truhlář, ktorý vo funkcii strieda Janusza Mieloszyka.
Ten bol viac ako dva roky poverený vedením bratislavskej a pražskej pobočky banky.

Štyridsaťštyri ročný Truhlář prichádza do mBank z Československé obchodní banky, v minulosti pôsobil v ING a Citibank.

 „Chcem poďakovať môjmu predchodcovi za odvedenú prácu. Plánujem na ňu nadviazať a ďalej mBank rozvíjať smerom k potrebám zákazníkov,“ hovorí nový generálny riaditeľ mBank Roman Truhlář.

Roman Truhlář

Doplnil, že úlohou predchádzajúceho riaditeľa bolo stabilizovať pobočku, ktorá čerstvo vstúpila na trh. „Prichádzam, aby som dal banke nový impulz k rýchlemu rozvoju. Väčší dôraz budem dávať na komunikáciu, mBank bude viac vidieť a bude ju viac počuť,“ dodáva Roman Truhlář.

 


Nový generálny riaditeľ si so sebou prináša dvadsaťročné skúsenosti z medzinárodných bánk. Od roku 2007 pracoval v ČSOB, kde zastával pozíciu riaditeľa klientského portfólia, divízie Poštová sporiteľňa. Vo svojom profesijnom životopise má tiež ING a Citibank.

Vyštudoval ekonómiu na Karlovej Univerzite a pokračoval v štúdiu business managementu na Limburg University v Belgicku.Je ženatý, má tri deti. Medzi jeho záľuby patria predovšetkým preteky na horských bicykloch.

 

 

Kategórie:

Zo života banky

Komentár (5)

Pridať komentár

Keďže na pána riaditeľa som nenašiel žiadny kontaktný e-mail, musel som vyššie uvedenú negatívnu správu napísať aj tu - do komentárov.
To, že mBanka podporuje nemravnosti ma veľmi zarmútilo. Ak by ste to vedeli napraviť, tak by som bol s mBankou spokojný, v opačnom prípade táto banka stratí u mňa všetku morálnu hodnotu a aj všetky sympatie.

Aj ja som mimoriadne sklamaný z toho, že mBanka začala podporovať nemravnosť: http://media.mbank.eu/sk/...
Keďže mi záleží viac na ľuďoch ako na peniazoch, tak tiež protestujem proti tejto nemravnej aktivite mBanky aj takto verejne a v prípade, že nedôjde k náprave, tak presuniem svoje úspory do inej banky a odporučím tak urobiť aj stovkám mojich známych. Moji priatelia určite budú konať podobne, keď sa o tom dozvedia. Mrzí ma, že mBanka s veľkou pravdepodobnosťou príde o mimoriadne veľa svojich spoľahlivých a dlhoročných klientov, ale nič iné sa nedá robiť, ak nepodnikne kroky k náprave.
Za banku s takýmito nemravnými aktivitami by sme sa museli hanbiť :(
http://www.mbank.sk/forum...

Verme, že urobí niečo so sľubovanými produktami (napríklad vkladomat, ...),
zvýši úroky na úroveň konkurencie (Zuno 2.01%, ...), upraví poplatky pri platbe v zahraničí (Zuno nemá 2% poplatok VISA) a odstráni poplatky za kreditky a výbery z účtu.
To boli dôvody, prečo veľa klientov premiestnilo svoje investície ku konkurencii :-(

snad sa dlhoocakavane produkty konecne presadia v boji s polskou centralou (biznis konto pre PO, medzinarodne platby, ...) drzime palce

tešíme sa na novinky :) a dúfajme, že skvalitnenie procesovania žiadosti...