späť

mBank má nového marketingového riaditeľa

 

Na pozíciu marketingového riaditeľa mBank nastúpil 16. februára 2012 Petr Vondráček. Bude zodpovedný za riadenie marketingu na Slovensku aj v Českej republike.

 

Petr Vondráček prichádza z ČSOB, resp. Poštovní spořitelny, kde na rôznych pozíciách pracoval takmer desať rokov. Od roku 2009 bol výkonným manažérom marketingovej komunikácie Poštovní spořitelny a bol okrem iného zodpovedný za uvedenie značky ERA na český trh.

 

 

V mBank bude Petr zodpovedný za riadenie marketingu v Českej republike a na Slovensku. Jeho cieľom bude predovšetkým podporiť marketingovou komunikáciou značku mBank a inovovať a rozšíriť doterajšie marketingové a komunikačné kanály.


mBank nie je spoločnosťou, ktorá chce utrácať obrovské sumy za masívne reklamné kampane. Preto bude táto práca pre mňa veľkou výzvou a príležitosťou. Verím, že moje profesionálne skúsenosti a znalosti prispejú k ďalšiemu dynamickému rozvoju tejto mladej bankovej značky,“ komentuje svoj príchod do mBank nový šéf marketingu.


Petr Vondráček, je ženatý, má dve deti a medzi jeho koníčky patrí predovšetkým rocková hudba, filatelia a šport. 

Komentár (4)

Pridať komentár

http://www.metrolyrics.co...

Po tomto texte mi je všetko jasné, aký duch je za týmto riaditeľom a aké smerovanie Mbank bude nasledovať. Viď kondómová akcia na festivaloch je len predvojom.




Na danom festivale vystupuje aj kapela Toxic HOLOCAUST...

Ako môže byť top manažérom banky niekto, kto je fanúšikom satanistickej hudby?

vitáááme na palube ;)