späť

Plánovaná odstávka

Plánovaná odstávka systémov

Vážení zákazníci,


dňa 21. októbra 2012 v čase od 01:00 do 09:30 (v noci zo soboty na nedeľu) plánujeme odstávku systémov mBank.

Prosíme, pozorne si prečítajte informácie v blogu.

 

Nedostupné budú:

• internet banking  a SMS v čase od 01:00 do 09:30

• mLinka bude dostupná iba v informačnom móde

• Systém žiadostí o produkty v čase od 00:30 do 07:30

 

V čase od 02:00 do 08:00 nebudú autorizované transakcie platobnými kartami.

 

Ďakujeme za pochopenie a ospravedlňujeme sa za prípadne komplikácie.

 

Kategórie:

Aktuality

Komentár (6)

Pridať komentár

A to sa mozeme este tesit na odstavku 27.10-28.10 kvoli posunutiu casu:) ved tak ako vzdy...

dpc ... som v UAE a potrebujem zaplatit hotel ! Momentalne je tu pondelok tesne pred obedom a karty nefuguju !!!! To naozaj neviete riesit formou SMS ?

do pici ... som v UAE a potrebujem zaplatit skurveny hotel ! Momentalne je tu pondelok tesne pred obedom a pojebane karty nefuguju !!!! To naozaj neviete riesit formou SMS ?

SMS hodinu pred odstavkou kariet by bodla ako sol, aspon by bol cas vybrat si v bankomate hotovost a doplnit benzin do auta. Prave som sa snazil zaplatit hotel a zrazu karta nefunguje!!! A teraz skuste vysvetlit podozrievavemu americanovi za front deskom ze mbank ma odstavku systemov a rano bude karta fungovat.

Je to tu pre nás len samá plánovaná odstávka, no my čakáme, že nám konečne oznámite, aká bude plánovaná oslávka !? Pětiletka - päťročnica klope na dvere http://www.mbank.sk/forum... .
Nie že ako v nedávnej minulosti, v ČR sa vyhrávali kadejaké Octavie, Yeti, Focusy (ešte si CZ klienti hlasovaním vyberali, ktoré by chceli vyhrať) - a my sme tu ostali len ako chudobní bratia za humnami.
Niekedy nadobúdam dojem, akoby nás tie spoločné zastrešovacie centrály v ČR o čosi oberali, v prípade obchodných reťazcov dokonca štedro pridávali (výhradne na cenovkách).
LEPŠÍ PRACÍ ZMAŘÍME VŠECHNY POKUSY ZÁŠKODNÍKŮ O RUŠENÍ KLIDNÉHO ROZVOJE REPUBLIKY! http://www.budovatel.wz.c...

Bolo by idealne, aby informacie tohto typu boli zasielane na mobily klientov formou kratkej textovej spravy. Kedze casto cestujem nie vzdy mam cas citat oznamy na web stranke mBank a vediet ci mozem v case odstavky uhradzat platby platobnou kartou povazujem za dost podstatne. Som klientom mBank uz nejaky ten rok a zda sa mi ze mBank ma velmi caste odstavky systemov co neprispieva ku kreditu ponukanych sluzieb aj ked na druhej strane chapem bezpecnost. Kazda banka ma predsa zalozne varianty ako vykonavat servis svojich systemov. Odstavenie systemu a znizenie poskytovania sluzieb zakaznikom je pre mna neprijatelne, takze mBank za tento krok davam "prst dole", je co vylepsovat.