späť

Postupné ukončenie prevádzky pôvodného internet bankingu

Vážení zákazníci,

Máme veľkú radosť, že už viac ako tri štvrtiny z vás využívajú nový internet banking mBank. 

Ak by to bolo možné, radi by sme udržiavali v prevádzke oba systémy.. Vzhľadom na to, že udržiavanie  starého aj nového internet bankingu súčasne je náročný proces na kapacity aj financie, postupne ukončíme paralelnú prevádzku oboch systémov. Pôvodný IB začneme vypínať 7.júla, najskôr zákazníkom, ktorí ho vôbec nepoužívajú. Postupne, až do konca roku, ho budeme vypínať zákazníkom podľa počtu návštev starého IB tak, aby ste mali dostatok času sa zoznámiť a zvyknúť si na nový internet banking. O tom, kedy sa vás vypnutie pôvodného IB dotkne, vás budeme informovať pomocou e-mailu a správy v IB s dostatočným predstihom.

Pozrite si naše webové stránky venované novému internet bankingu a zoznámte sa s jeho výhodami. Ak nenájdete odpoveď na svoju otázku, napíšte nám na naše sociálne siete alebo kontaktujte operátorov mLinky 0850 60 60 50, ktorí Vám radi pomôžu.


Tím mBank
 

Kategórie:

Aktuality

Komentár (10)

Pridať komentár

tak toto som dostal mailom 24/07/2014:
( píšu že sa môžeme tešiť, ale ja sa VOBEC neteším ! )

Vážený zákazník,
už viac ako 75 % z vás používa náš nový internet banking, ktorý sme spustili začiatkom tohto roka. Preto by sme Vás radi s predstihom informovali, že prechodné obdobie súbežného fungovania nášho pôvodného a nového internet bankingu sa blíži ku koncu. Vypínanie pôvodného internet bankingu bude prebiehať v období od 24. 8. do 25. 8. 2014. Po jeho dokončení Vám bude k dispozícii iba nový internet banking. O tejto skutočnosti Vás budeme informovať SMS správou a správou v novom internet bankingu.
Už teraz sa môžete tešiť na novinky, ktoré pre Vás pripravujeme v novom internet bankingu.

uple suhlasim

Ozaj "nádhera". Ak sa človek prihlasuje raz za 3-4 týždne (+ešte k tomu prázdniny/dovolenka), tak takúto naliehavú správu poslanú pár dní pred termínom jeho osobného vypnutia a zrušenia bankingu ani neuvidí.
A potom sa kvôli chybovosti systému možno už do nového ani neprihlási (aby si presunul zvyšné peniaze a platby do inej banky).

Čo tak poslať tieto správy 6-8 týždňov pred termínom, s volbou zaškrtnutia [X] Prosím o predĺženie životnosti svojho účtu v pôvodnom i-mBankingu o ďalších 2/3/6... mesiacov.
Tí ktorí s údajnou radosťou používajú len nový, o to nebudú stáť, a tí čo doteraz nechceli vstúpiť do nespolahlivých a nepredvídatelných vôd nového, budú mať aspoň možnosť používať ho do posledných dní jeho funkčnosti.
lordken napísal(a):
> akoze toto myslite vazne? niekto kto ma u vas na starosti styk s
> verejnostou by asi fakt mal dostat padaka. Po tom fiasku s predcislim
> a smskou, teraz 30.6. mi vyskoci v IB sprava ze od 14.7. do 20.7.konci
> stary IB, akoze 2 tyzdne vopred notifikacia?!
> Haloo uvedomujete si ze je napr uz leto a ludia mozu byt klludne na
> dovolenke?
> Dufam, ze ste si zistili ci tych zvysnych 25% ludi co novy IB
> nepouziva este, ma aj "spravne" heslo. Pretoze z nejakeho dovodu ste v
> novom IB zakazali nejake znaky,(asi nejaky security "improvement")
> takze napr mne sa so starym nedalo prihlasit do noveho IB - musel som
> si najprv zmenit heslo v starom IB.
> Som zvedavy ako si to ludia zmenia ked stary IB vypnete..
>
> nechapem co za ludi ste v poslednom case narecruitovali ale ide to s
> vami fakt dole vodou. A je to skoda.

Umožnite zobraziť platobných partnerov v štýle starého IB. Ja ich kvôli vašim výmyslom prepisovať nebudem. Na druhej strane sa musím priznať, že sa mi ešte ani nepodarilo nájsť spôsob ako to v novom IB zmeniť. Pravdu povediac, zvažujem, že práve za nový IB s vami definitívne skončím. Už váš nepoužívam pol roka a nový IB ma od toho naďalej odrádza. Navyše tie vaše nekonečné podmienky pre sporenia a množstvo sporení s chorými úrokmi (termínované vklady s nižším úrokom, než netermínované a netermínované s podmienkami na pol strany) ma akurát vytáčajú.

Jarett napísal(a):
> Pekne zdravim, co sa tyka noveho internet bankingu, neda sa ani trosku
> prirovnat k tomu staremu. Velmi som spokojny s tym starym, ten novy je
> akurat neprehladny, stresujuci a nemam z neho dobry pocit. A nato
> vsetko je este prepchany otravnou reklamou, ktora sa ani neda vypnut.
> Ked porovnam stary a novy, kde ten novy mal byt prehladny a
> intuitivny, tak mi vychadza, ze prehladny a intuitivny je prave ten
> stary voci tomu novemu. Novemu IB -u ste dali pridanu hodnotu ale
> zmenili ( znizili ) ste jeho uzivatelsku hodnotu. Tak toto nebol
> stastny krok.
> Prosim Vas, vratte stary IB spat.

Presne tak!

Tiež som si musel zmeniť heslo pri novom IB, kvôli znakom...

akoze toto myslite vazne? niekto kto ma u vas na starosti styk s verejnostou by asi fakt mal dostat padaka. Po tom fiasku s predcislim a smskou, teraz 30.6. mi vyskoci v IB sprava ze od 14.7. do 20.7.konci stary IB, akoze 2 tyzdne vopred notifikacia?!
Haloo uvedomujete si ze je napr uz leto a ludia mozu byt klludne na dovolenke?
Dufam, ze ste si zistili ci tych zvysnych 25% ludi co novy IB nepouziva este, ma aj "spravne" heslo. Pretoze z nejakeho dovodu ste v novom IB zakazali nejake znaky,(asi nejaky security "improvement") takze napr mne sa so starym nedalo prihlasit do noveho IB - musel som si najprv zmenit heslo v starom IB.
Som zvedavy ako si to ludia zmenia ked stary IB vypnete..

nechapem co za ludi ste v poslednom case narecruitovali ale ide to s vami fakt dole vodou. A je to skoda.

Už viac dni po sebe sa mnoho hodín nemôžem prihlásiť do NOVÉHO Internet Bankingu mBank. Po zadaní správneho prihlasovacieho mena a hesla sa roztočí koliesko (akože sa prihlasuje) a po niekoľkých minútach vyskočí chybová hláška. Je to prvý krát za mnohé roky čo používam Internet banking od mBank, že sa mi nedarí prihlásiť k svojmu účtu. Po niekoľkých hodinách sami spravidla už podarí prihlásiť do Internet bankingu mBanky. Nevie niekto čo sa deje?

Ešte šťastie, že ide starý systém Internet bankingu mBanky, v ktorom sa dá prihlásiť. Zlatý starý Internet bankingu mBanky. Funguje spoľahlivo už mnoho rokov. Jedine d*e*b*i*l môže odstaviť niečo čo je spoľahlivo funkčné už mnoho rokov a nahradiť ho niečim absolútne nefunkčným.

Čo sú vaše sociálne siete? " Ak nenájdete odpoveď na svoju otázku, napíšte nám na naše sociálne siete" Ktoré sockosiete vám patria? Yandex, frcibook, diaspora, livejournal, bebo, mixi, ..?
Alebo to mám chápať tak, že vaše stránky mbank.sk nie sú určené na vzájomnú komunikáciu (ako sme si už dávnejšie všimli), ale nejaké cudzie stránky pochybných tretích strán sú vaše komunikačné kanály?
Tieto vaše novozmeny ostatných čias sú mi celé proti srsti. Máte ešte stále dobrý inetbanking/bežné účty, pravdaže hovorím o tom, ktorý používam od 2007. Na prechod do nového pribrzdeno-chytákovo-bludiskového s nabaleným bonusom nevyžiadaných cukrblíkov-odznakov-hier-čačiek (ktoré stáli milióny, a pre ktoré teraz nemáte zdroje na zachovanie osvedčeného a nezákerného) sa nechystám, maximálne na celkov prechod na používanie toho, čo už poznám (=iné účty v iných bankách).

Pekne zdravim, co sa tyka noveho internet bankingu, neda sa ani trosku prirovnat k tomu staremu. Velmi som spokojny s tym starym, ten novy je akurat neprehladny, stresujuci a nemam z neho dobry pocit. A nato vsetko je este prepchany otravnou reklamou, ktora sa ani neda vypnut. Ked porovnam stary a novy, kde ten novy mal byt prehladny a intuitivny, tak mi vychadza, ze prehladny a intuitivny je prave ten stary voci tomu novemu. Novemu IB -u ste dali pridanu hodnotu ale zmenili ( znizili ) ste jeho uzivatelsku hodnotu. Tak toto nebol stastny krok.
Prosim Vas, vratte stary IB spat.