späť

Máme už 200 000 zákazníkov!

Milí zákazníci,

chceli by sme sa s vami podeliť o skvelú správu a zároveň o náš spoločný úspech. Dosiahli sme hranicu 200 000 zákazníkov!

Za 7 rokov pôsobenia na Slovensku sme postupne zmenili bankový trh a ukázali aj silnejším a väčším hráčom, že zbytočné poplatky naozaj nie sú cesta.

Keď si spočítam, koľko by toto množstvo zákazníkov mBank mohlo v priemerne ušetriť na poplatku za balík, keby využívali mBank počas siedmich rokov jej existencie, vyjde vysoké, hoci imaginárne číslo 76 miliónov € *, uviedol Maroš Ovčarik z portálu FinancaHitparada.sk.

Aj napriek tomu, že sa snažíme držať poplatky na minime, sme vám tento rok vo februári predstavili nový internet banking a v máji sme uviedli produkt mSporenie – šikovný nástroj, ktorý pomáha šetriť si po malých čiastkach.

Ocenenie našej práce sa ukázalo aj v podobe niekoľkých ocenení pre naše produkty – prvé miesta v súťaži Zlatá minca 2013 pre mKonto a eMax Plus, Zlatá minca 2012 za mKreditku a rok 2011 opäť Zlatá minca pre mKonto. Tento rok sme začali tiež úspešne ocenením Hypotéka roka 2014 od spoločnosti Fincentruma časopisu Trend.

*200 000 (zákazníkov) x 12 x 4,54 €/ mesačne x 7 (rokov) (priemerná výška poplatku za vedenie balíka na trhu, viď.: http://www.financnahitparada.sk/bezne-ucty/) = 76 272 000 €

 

 

Ďakujeme za Vašu priazeň a dôveru, veríme že aj v budúcnosti budete s využívaním našich služieb spokojní.

Rasťo, mBank

 

 

 

Komentár (5)

Pridať komentár

k

Po odstavení starého IB vám ich ostane 20 000, a to budú len tý, ktorý dávno odišli a svoj účet nezrušili.

gratulujem
treba uznat ze mbank priniesla na SR velku zmenu pre ludi ktory mali plne zuby poplatkov za ucet. Ja osobne mam usporu cca 60e rocne odkedy som zrusil 5e TB ucet pred rokmi

Skoda je len ze v poslednom case to vyzera, ze ste nabrali strasne neschopnych ludi do manazmentu (zial toto je asi dnes modern, rovnaky problem mame u nas vo firme) ale hadam sa im tuto lod menom mbank nepodari tak lahko potopit svojimi zlymi rozhodnutiami
drzim vam palce :)

Este by potesila informacia, ake percento zakaznikov je aktivnych. Predpokladam, ze rusenie uctov prebieha castejsie v silnych reciach na fore ako v realnom svete - kedze vedenie uctu je zadarmo, mnoho neaktivnych zakaznikov ho proste nezrusi..

Máte už 200000 zákazníkov, ale poriadok s www stránkou si spraviť neviete, lebo známe "(teraz už duplom) nie sú peniaze", a pritom paradoxne ste si ich minuli aj na zhoršujúce prvky (bolo potrebné "preinvestovať" milióny - tušíme ako a prečo to nemecké skupiny vo svojich kolóniách osvedčene robia).

Pre istotu to tu zopakujem 56.-ty raz, o čo ide; napríklad aj o to, že vo fóre stále jalovo straší nejaká .Valika, 03396322, 00808693,... ako ponúknutý mKlient s vaším "Pošlite užívateľovi otázku". Tí klienti sú obvykle rovnakého charakteru (Posledné príspevky: Užívateľ ešte nenapísal žiadny komentár. Témy: 0 | komentáre: 0 / Prípadne iní velikáni sem napísali niečo raz, v roku 2008).

A to je len jedno zo zavedených a zabetónovaných babráctiev.