späť

Plánovaná odstávka 17.-19.10. - Integrujeme 5 miliónov klientov skupiny mBank do jednotného transakčného systému

Od 17. do 19. októbra 2015 nebude možné vykonávať platby, ale kartové operácie budú väčšinu času k dispozícii.

V dňoch 17. až 19. októbra budeme zjednocovať transakčný systém skupiny mBank. Všetkých zhruba 5 miliónov klientov tak bude môcť používať jednotný systém. Týmto krokom sa dokončí integrácia všetkých súčastí skupiny mBank pod jednotnú značku mBank.

Od 00:00 dňa 17. októbra (polnoc z piatka 16. 10. na 17. 10.) do 06:00 v pondelok 19. októbra preto, žiaľ, nebudú plne dostupné všetky služby mBank. Počas uvedenej doby nebudú fungovať transakčné služby prostredníctvom internetového bankovníctva, ani prostredníctvom mobilnej aplikácie. Rovnako nebudú k dispozícii SMS notifikácie. Nebude teda možné vykonávať prevody ani platby. mLinka bude cez víkend k dispozícii len v informačnom režime. Radi Vám teda poskytneme informácie o produktoch a službách mBank, ale vykonávať transakcie a otvárať nové produkty bude možné až po tom, keď bude systém znova spustený.

S maximálnym nasadením sme sa snažili o to, aby táto integrácia mala čo najmenší vplyv na používanie platobných kariet mBank. Takmer počas celého víkendu tak budete môcť platiť kartou a tiež vyberať z bankomatov. Počas prestávky bude autorizácia kartových platieb vypnutá na krátku dobu v sobotu od 05:00 do 8:30 a v nedeľu od 01:00 do 04:00.

Veľmi sa ospravedlňujeme za prípadné spôsobené nepríjemnosti a prosíme o pochopenie. Ak ste plánovali vykonávať platby alebo iné transakcie, prosíme, zadajte ich s predstihom. Z rovnakého dôvodu doporučujeme vykonať zmenu limitov na platobnej karte v predstihu.

Tu nájdete zhrnutie toho, ktoré služby budú v dňoch 17. až 19. 10. k dispozícii a ktoré nie:

• Platenie kartami a výbery z bankomatov – k dispozícii (s výnimkou soboty 05:00 - 08:30 a nedele 01:00 - 04:00)
• mLinka - k dispozícii v režime poskytovania informácií o produktoch a službách
• Obchodné miesta - k dispozícii v režime poskytovania informácií o produktoch a službách
• Transakčné služby – nedostupné
• Mobilná aplikácia – nedostupná
• SMS notifikácie - nedostupné
 

Poznámka: Ak máte po ukončení odstávky problém s prihlásením do internet bankingu, vyčistite vyrovnávaciu pamäť prehliadača (tzv. cache) stlačením klávesy F5, resp. kombináciou kláves CTRL+F5, alebo vymažte cookies vo vašom prehliadači.

tím mBank

Kategórie:

Aktuality

Komentár (4)

Pridať komentár

Dobrý deň, za výpadok sa veľmi ospravedlňujeme, teraz už všetko funguje.

Vďaka za odpoveď, škoda však že som sa to tu snažil orientačne naštudovať a uveril som "Od 17. do 19. októbra 2015 nebude možné vykonávať platby, ale kartové operácie budú väčšinu času k dispozícii."... pričom mi bola zamietnutá platba kartou v sobotu (pod)večer, čo je okrem neohlásenia časov tohto javu, značne nešťastný čas. Po zvyšok dňa som tak nemohol rátať s rezervou na platenie práve z tejto mojej mbánk karty.
Dúfam že od zajtra už nerátate s podobnými výpadkami.

Dobrý večer, pre klientov na Slovensku sa nič viditeľné nezmení. Integrácia sa týka výhradne tej "neviditeľnej" časti našich systémov.

Akosi sa mierne povedané desím tých ďalších nových "moderných" neavizovaných prepotrebných vychytávok, či ovládania a skryto zašitej polofunkčnosti na ďalší spôsob... a ako je pri tunajších vyhoršovákoch zvykom, bez nápravy.
Alebo to bude niečo, čo pre nás viditelne nič nezmení?
Chýba tu popis toho, čo je myslené oným systémom, pre predstavu stavu pred a po.