Meniny má: Ivica
späť

Plánovaná odstávka 20. 5. 2018

Vážení klienti,
modernizujeme pre vás internet banking a preto v nedeľu 20. mája od 01:30 hod do doobedňajších hodín nebudú dostupné systémy mBank, vrátane platieb kartou. Pripravte si prosím potrebnú hotovosť.

 

Urobíme maximum, aby ste čo najskôr mohli platiť kartami a využívať všetky služby internet bankingu, mobilnej aplikácie a rovnako aj plný servis mLinky. O dostupnosti systémov mBank vás budeme priebežne informovať na našom webe a na Facebookovom profile. Ďakujeme za pochopenie a veríme, že sa vám bude modernizácia internet bankingu páčiť.

 

V uvedenom čase nebudú dostupné tieto systémy:

  • internet banking
  • mobilná aplikácia + IB light
  • SMS
  • mLinka (dostupná iba v informačnom móde)
  • systém žiadostí o produkty
  • platby kartami

 

Poznámka: Ak máte po ukončení odstávky problém s prihlásením do internet bankingu, vyčistite vyrovnávaciu pamäť prehliadača (tzv. cache) stlačením klávesy F5, resp. kombináciou kláves CTRL+F5, alebo vymažte cookies vo vašom prehliadači.

Ďakujeme za pochopenie a za prípadné komplikácie sa ospravedlňujeme.

 

Vaša mBank

Komentár (8)

Pridať komentár

Títo mazači farby dokonca fušersky vybielili v prihlásenom bankovníctve aj kurzor z vyhladávania v histórii - ostal biely na bielom podklade, ešte zabudli číslice a písmo nastaviť na... (chvíľa napätia) ..na priliehavú bielu farbu.

Odoslať správu

Mimochodom, viackrát som písal ohľadom nefunkčnej mobilnej aplikácie do mBank i raz ich aj telefonicky kontaktoval a prišla mi dvakrát identická odpoveď (asi šablóna od mSúdruhov z Poľska), cit. "Vážený klient, ospravedlňujeme sa za vzniknuté komplikácie pevne veríme že naši pracovníci opravia túto chybu v čo najbližšej dobe. Klienti ktorý maji verziu Androidu 5.0 a nižšie majú problémy sa prihlásiť." (Gramaticky nie moc vydarený text písaný nejakým "pepíkom" z Česka.) Takže tomu máme niektorí (so staršou verziou Androidu) rozumieť, že aj viac ako týždeň úplne nefunkčná aplikácia internetovej banky je pre mĽudí iba nejaký problémik pri prihlásení. Podotknem však, že sa nedá aplikácia v mobile ani len otvoriť a nieto ešte prihlásiť do nej. Doporučujem teda takýchto IT mBabrákov ihneď prepustiť a nech to robia skutoční odborníci. Podľa mnohých reakcií sa mi navyše ešte zdá, že mĽudia ani len netušia v čom je problém, hoci mne sa ho podarilo nájsť do 24 hodín. Moju radu si však odmietli mSúdruhovia čo i len vypočuť. Takže mGralulácia.

Po zmene som si musel skontrolovať, či mi ten nedorobený vzhľad s chýbajúcimi časťami neskazil nejaký prvok blokovania reklám - a nie, ako už vieme, ide o výsledok cieleného úsilia managerov z mBanky.
Síce som sa obával aj najhoršieho - zmršenia ovládania, ukrytia funkcií do nejakého štvrtého neoznačeného nelogického pod-menu, či až nefunkčnosti (ako nastalo pri prekopaní prvého designu do nového) - no našťastie do funkcií asi velmi nerýpali (tuším, ako by cez nich dopadla podobná snaha...).
Prvý ich banking bol aj tak najlepší, druhý zbytočne rolovaco-roletový, postupne poopravovaný, už bol tiež záležitosťou zvyku, farby mal však vyvážené prijateľné.
Toto je lapsus, akože u tvorcu radoby inovácia šokom, za ktorú by niekto ešte nedbal pobrať designovú cenu, ale v zásade ide o mrzký nedorobok, paškvil.

pridavam sa k hlasom ze tento biely layout je priserny... (kde su casy ked sme ako klienti vyberali farebny motiv predlozeny len tak ludmi co to vedeli urobit).
...ano v jednoduchosti je krasa... ale toto uz nie je jednoduchost, toto je zmatocny nedorobok.
@europrofik:
365? no poteskoste...babraci z postovej banky...ruky prec ak su ti peniaze mile (to si radsej pockaj na hellobank).

Odoslať správu

Podľa vyjadrenia mČloveka na FB vôbec mBank neuvažuje nad možnosťou výberu vlastného motívu/grafiky v IB pre svojich klientov. Jednoducho sa mSúdruhovia z Poľska raz rozhodli, že takáto "biela tma" IB sa nám všetkým musí páčiť. Hoci všade deklarujú, že názor klienta je dôležitý, nepamätám si, že by sa to niekedy aj nejako prenieslo do ich činov. Takže pre všetkých smútiacich za starým IB nezostáva nič iné, iba si pripomenúť a pozrieť video návod (ktorý mBank stále ponúka) na https://www.mbank.sk/indi... - neverím totiž, že sa na webe tak skoro objaví video aktuálneho vzhľadu IB - to by museli na získanie klientov prísť s akciou (aj tak absolútne chorou) nie 20 eur pre nových klientov, ale aspoň 120 eur pre každého. mGratulacija priatelia!

Novy layout je absolutne nevyrazny a stracam sa v nom. Vsetko biele, bez kontrastu. To uz ciernobiela verzia by bola lepsia.

Drzim mbank palce a som roky spokojny klient, no k tejto zmene len tolko - dajte nam sancu/moznost pouzivat povodnu grafiku tato je naozaj velmi nevyrazna a neprehladna a zle sa v nej pracuje.Ziaden kontrast.Ako popisany list papiera.

Odoslať správu

Nový vzhľad IB je úplná katastrofa. Žiadne funkčné zmeny, iba gýčový motív, maximálne nevýrazný. Rovnako po dnešnej aktualizácii stále nefunguje mobilná aplikácia. mLudia robte tam už niečo poriadne a hlavne profesionálne! Na prvom mieste musí byť funkčnosť a nie iba nejaké grafické akože vylepšenia. Ďakujem pekne, toto neberiem. Už aby sa naplno spustila 365.bank, kam povedú (nielen) moje kroky. Samozrejme, ak sa mBank naspamätá... čomu však dávam veľmi malú šancu.