späť

Otvorenie nového účtu v mBank? Jednoducho požiadajte cez mobilnú aplikáciu

 

Ak nemáte čas navštevovať bankové pobočky, ale potrebujete si rýchlo zriadiť nový osobný účet, máme pre vás riešenie. Nainštalujte si mobilnú aplikáciu mBank prostredníctvom Google Play alebo App Store a požiadajte o účet priamo z domova.

 

Otvorenie nového účtu je jednoduché. Po spustení našej aplikácie stačí kliknúť na tlačidlo "Nemám účet v mBank" a začať vypĺňať žiadosť o otvorenie účtu. Proces je úplne rovnaký ako pri zakladaní účtu na webovej stránke mBank.

 

 

Na začiatku sa vás aplikácia opýta, či chcete naozaj založiť bežný účet. Po odsúhlasení sa pred vami objavia dve varianty bežného účtu mKonto, kde si podľa svojho veku zvolíte, o aký účet máte záujem. Ak ste starší ako 18 rokov, zvolíte bežný účet mKonto. Potom nasleduje výber debetnej karty k účtu.

 

Následne prichádza na rad vyplnenie vašich osobných údajov, kde napríklad potvrdíte, či si prajete, aby sa práve mKonto stalo účtom, kam si necháte zasielať vašu mzdu. Ďalej pokračujete podľa pokynov na displeji, je to naozaj jednoduché.

 

V ďalšom kroku sa vás aplikácia opýta, či ste daňovým rezidentom i mimo Slovenskú republiku a vyplníte súhlasy, napr. či súhlasíte s tým, aby boli vaše osobné údaje spracované na účely marketingu.

 

To, kedy si na účet budete môcť poslať peniaze a urobiť z neho prvú platbu, závisí predovšetkým od toho, aký spôsob dokončenia žiadosti si vyberiete. Máte na výber z dvoch možností. Buď sa zastavíte na niektorej z našich pobočiek, z ktorej odídete s plne aktívnym účtom, alebo sa u vás zastaví náš kuriér. Opäť závisí aj na vás, kedy budete mať čas sa s kuriérom stretnúť. Po podpísaní zmluvnej dokumentácie s kuriérom vám zvyčajne druhý alebo tretí deň príde potvrdenie, že váš účet je plne aktívny.

 

 

Pre dokončenie žiadosti potom už stačí iba jediné. Po kliknutí na tlačidlo "Odoslať" sa pred vami objaví potvrdenie podania vašej žiadosti. Máte teda hotovo. Všetko rýchlo, jasne, pohodlne