Chat v internet bankingu
Neradi telefonujete? Nevadí! Radi vám pomôžeme vyriešiť vaše požiadavky prostredníctvom chatu s našimi operátormi. Nájdete ho na každej stránke vo svojom internet bankingu.
1. Svoje financie spravujte z domu pomocou mobilnej aplikácie alebo internet bankingu.
2. Nákupy a platby realizujte predovšetkým online. Pre väčšie pohodlie odporúčame aktivovať mobilnú autorizáciu. Vďaka nej nemusíte strácať čas čakaním na doručenie komplikovaných SMS kódov a ich následným prepisovaním. Stačí jeden klik v mobilnej aplikácii.
3. V obchode využívajte možnosť platiť bezkontaktne - kartou, telefónom alebo hodinkami. Pri platbe telefónom alebo hodinkami sa nemusíte dotýkať platobného terminálu ani pri sumách nad 50 EUR. Platbu jednoducho potvrdíte na svojom telefóne.
4. Buďte opatrní. V súvislosti s aktuálnou situáciou sa môžu objaviť pokusy o vylákanie peňazí (charitatívne zbierky, podvodné e-shopy s dezinfekčnými prípravkami a rúškami a pod.) vyzývajúce na zadanie citlivých údajov (tzv. PHISHING). Ak nadobudnete čo i len najmenšie podozrenie, že ste sa mohli stať obeťou podvodu, ihneď kontaktujte mLinku na čísle 0850 60 60 50. Rady ako sa brániť phishingu.
Vybavenie pôžičky online:
Umožňujeme odklad splátok spotrebiteľských a hypotekárnych úverov
V mBank k našim klientom pristupujeme vždy s empatiou a chceme im byť partnermi aj v náročnejších životných obdobiach. Vnímame, že v súvislosti s aktuálnymi mimoriadnymi opatreniami sa časť našich klientov dostáva do ťaživej finančnej situácie. Toto obdobie vám chceme uľahčiť a preto sme pre vás pripravili možnosť odkladu splátok úverov na 1 - 9 mesiacov. Táto možnosť sa týka mPôžičky Plus, mPôžičky Plus s 0 % úrokom, refinancovania úverov a hypotekárnych úverov. Celé to zvládnete online v internet bankingu alebo mobilnej aplikácii, a nič nám nemusíte dokladovať. Pokiaľ nie ste v súčasnosti v omeškaní so splátkou, nemusíte mať obavy, že by sa odklad splátok negatívne prejavil v úverových registroch. Nastavenie odkladu však odporúčame dobre zvážiť. Touto zmenou dochádza k predĺženiu splatnosti vášho úveru o zvolený počet mesiacov a zároveň sa počas trvania odkladu váš úver neprestáva úročiť, po skončení odkladu teda dôjde k navýšeniu mesačných splátok.
V mobilnej aplikácii alebo internet bankingu pohodlne a za pár sekúnd sami zvládnete:
Odporúčame v čo najvyššej možnej miere využívať bezhotovostné spôsoby platenia. Môže však nastať situácia, kedy sa bez hotovosti nezaobídete. Tu je pár tipov:
Po prihlásení sa do internet bankingu (v časti Supermarket – Služby) pohodlne upravíte tieto osobné údaje:
alebo vybavíte tieto potvrdenia, výpisy a žiadosti:
Otváracia doba jednotlivých pobočiek môže byť upravená a ich prevádzka dočasne obmedzená.
Na našom blogu nájdete pravidelne aktualizované informácie o prevádzke banky, vrátane pobočiek. Ak nás potrebujete navštíviť osobne, prosíme, overte si dostupnosť pobočky vopred.
Aby ste mohli aplikáciu naplno využívať, je potrebné prepojiť ju s vaším účtom. Zaberie vám to len pár minút.