Chat v internet bankingu
Neradi telefonujete? Nevadí! Radi vám pomôžeme vyriešiť vaše požiadavky prostredníctvom chatu s našimi operátormi. Nájdete ho na každej stránke vo svojom internet bankingu.
Trvalá platba sa využíva v prípade opakovaných platieb rovnakej sumy, platobných symbolov (VS, SS, KS) v rovnakom období. Takýmto spôsobom je možné platiť napr. nájomné, splátky poistenia, splátky úveru, leasingu, zálohové faktúry za energie.
Trvalú platbu môžete jednoducho zaregistrovať prostredníctvom:
Je to jednoduché
1) Po prihlásení sa do internet bankingu:
a) priamo v hlavnom menu kliknite na tlačidlo Vykonať platbu,
b) alebo si vyberte účet a po zobrazení tlačidiel akcií, kliknite na tlačidlo Vykonať platbu.
c) alebo sa k šablóne trvalého príkazu preklikajte postupne
d) alebo zaregistrujte trvalú platbu v menu "Zoznam pravidelných platieb", kliknutím na tlačidlo "Nová pravidelná platba"
e) alebo jednoducho zmeňte jednorazový platobný príkaz na trvalý platobný príkaz
DÔLEŽITÉ: Názov prijímateľa nesmie obsahovať pomlčku, podčiarkovník, mriežku, jedno písmeno alebo jednu číslicu. Prosíme, zadávajte reálny názov prijímateľa, ako napr. Peter Nový alebo Firma, s.r.o., inak vaša platba nemusí doraziť k prijímateľovi.
2) Vyplňte údaje o trvalej platbe
3) Zvoľte frekvenciu vykonávania trvalej platby. Frekvenciu môžete zvoliť z menu.
a) Deň – prípustné hodnoty 7-360
b) Týždeň - prípustné hodnoty 1-99
c) Mesiac - prípustné hodnoty 1-99
d) Rok - prípustné hodnoty 1-99
e) Každý posledný deň v mesiaci
4) Zadajte dátum platnosti trvalej platby. Pokiaľ chcete určiť dátum poslednej platby, kliknite na kalendár a zadajte dátum exspirácie platnosti trvalej platby.
5) Určite deň vykonania trvalej platby, v prípade ak dátum vykonania pripadne na deň voľna, tak aby Vaša platba bola u prijímateľa včas.
a) Posledný pracovný deň pred voľným dňom
b) V daný deň
c) V prvý pracovný deň po voľnom dni
6) Nakoniec sa rozhodnite, či Vás máme informovať o nevykonaných platbách a či máme trvalú platbu opakovať počas 3 dní v prípade nedostatku peňažných prostriedkov na účte. V prípade, že zvolíte aj informovanie sms-kou o nevykonanej platbe, tak Vás po každom neúspešnom pokuse o vykonanie trvalej platby s opakovaním Vás informujeme SMS-kou a aj správou do internet bankingu, čiže máte ešte čas na doplnenie prostriedkov na účet, aby sa platba úspešne vykonala.
UPOZORNENIE: Odoslanie notifikačnej SMS je spoplatnené v súlade s aktuálne platným sadzobníkom v zmysle paušálu notifikácie.
7) Odošlite platbu
8) Následne sa zobrazí stránka so sumarizáciou údajov v trvalej platbe. Po autorizovaní SMS kódom sa trvalá platba aktivuje a zobrazí v zozname pravidelných platieb.
9) Trvalé platby v zozname pravidelných platieb môžete kedykoľvek