Chat v internet bankingu
Neradi telefonujete? Nevadí! Radi vám pomôžeme vyriešiť vaše požiadavky prostredníctvom chatu s našimi operátormi. Nájdete ho na každej stránke vo svojom internet bankingu.
Ak chcete využívať mobilnú aplikáciu, je potrebné mať zariadenie s verziou systému Android minimálne 7.0 alebo vyššou.
Aplikácia vyžaduje zariadenie s verziou systému iOS 11.0 alebo vyššou.
Áno, aplikácia funguje aj na takýchto zariadeniach. Majte však na pamäti, že v takom prípade sa môžu iné aplikácie pokúsiť získať prístup k chránenej pamäti, ktorú využíva aplikácia mBank.
Pre správne fungovanie všetkých funkcií odporúčame inštalovať a využívať aplikáciu mBank iba na zariadeniach so stabilnou verziou operačného systému.
Vo verzii aplikácie mBank SK pre zariadenia Huawei a Honor nájdete takmer všetky funkcie s výnimkou služby Google Pay. Tá nebude dostupná, pretože nové zariadenia Huawei a Honor nepodporujú služby od spoločnosti Google. Dočasne tiež nie je dostupná mapa bankomatov, túto však v blízkej dobe pridáme aj do verzie aplikácie pre zariadenia Huawei/Honor.
Nie, mobilná aplikácia mBank je zadarmo.
Prepojenie alebo spárovanie je potrebné na to, aby ste mohli používať PIN. Vďaka tomu sa už v aplikácii nemusíte prihlasovať pomocou ID a hesla.
V mobilnej aplikácii:
TIP: Ak zariadenie pridáte k dôveryhodným, pri ďalšom párovaní na tom istom zariadení sa po zadaní údajov vyhnete kroku s automatom a prejdete rovno k dodatočnému overeniu.
V internet bankingu:
DÔLEŽITÉ: Nezatvárajte internet banking, pokým nedokončíte proces párovania. Po dokončení procesu na mobilnom zariadení obnovte stránku v internet bankingu a objaví sa pridané zariadenie.
Zadajte to číslo, na ktoré dostávate autorizačné SMS správy z mBank.
Možné to je, ale v takom prípade môže dôjsť k problémom so synchronizáciou alebo iným chybám vo funkčnosti aplikácie.
PIN slúži na prihlásenie a autorizáciu operácii v aplikácii.
1. Po prihlásení sa do aplikácie uvidíte na úvodnej obrazovke 3 posledné transakcie. Keď lištu vysuniete nižšie, uvidíte ďalšie 4 transakcie.
2. Pre zobrazenie celej histórie kliknite na „Celá história“. Alebo kliknite na ikonu „Platby“ v spodnej časti displeja a potom na záložku „História“ v hornej časti.
Vyhľadávanie operácií z histórie je jednoduché. Kliknite na ikonu lupy v pravom hornom rohu. Potom už len stačí vpísať prvé 3 znaky z mena prijímateľa alebo názvu platby.
Mobilná aplikácia mBank automaticky ukazuje posledných 50 operácií. Po prejdení na koniec zoznamu sa zobrazí ďalších 50 operácií. Aplikácia umožňuje filtrovať operácie (podobne ako v internet bankingu).
Áno, s použitím filtrov.
1. Kliknite na „Platby“ a potom na záložku „História“.
2. Použite ikonu filtra (tri vodorovné pruhy) v pravé hornej časti displeja.
3. V časti „Obdobie“ si zvoľte požadované časové rozmedzie.
V internet bankingu:
1. Prihláste sa do internet bankingu.
2. Kliknite na „Nastavenia“.
3. Prejdite do „Limity a autorizácie“ a nastavte limity.
4. Zmenu potvrdíte SMS kódom.
Cez mLinku:
Nové limity budú platné ihneď po zmene.
Áno. Túto možnosť nájdete po zobrazení detailov zvolenej platobnej karty.
1. Kliknite na „Financie“ a potom na záložku „Karty“.
2. Vyberte kartu, na ktorej chcete zmeniť limity a potom kliknite na červené koliesko v pravej dolnej časti obrazovky.
3. Vyberte „Zmena limitov“.
4. Následne si nastavíte limity podľa seba.
Áno, v nastaveniach aplikácie.
Vojdite do hlavného menu, potom do „Nastavenia“ a kliknite na „Limit kreditnej karty“. Tu si zvolíte kreditnú kartu, ktorú chcete zobrazovať na hlavnej obrazovke.
Áno, nastavenie sa vzťahuje na konkrétnu kartu, bez ohľadu na zvolený profil.
Áno, pre zablokovanie je potrebné:
1. V spodnej časti obrazovky kliknúť „Financie“ a potom na záložku „Karty“.
2. Vybrať kartu, ktorú chcete zablokovať a potom kliknúť na červené koliesko v pravej dolnej časti obrazovky.
3. Kliknúť na „Zablokovať kartu“.
Platby prostredníctvom Apple Pay môžu byť realizované v predajniach s platobným terminálom, ktorý podporuje bezkontaktné platby. Zaplatiť týmto spôsobom možno tiež v mobilných aplikáciách predajcov alebo v e-shopoch, ktoré umožňujú platby pomocou služby Apple Pay.
Kompletný zoznam aktuálne podporovaných zariadení nájdete na stránkach Apple.
Limity pre platby s Apple Pay sú nastavené rovnako ako limity na vašej karte. Bezkontaktné transakcie v kamenných predajniach sa započítajú do limitu na nákupy. Platby v internetových obchodoch alebo v mobilnej aplikácii predajcu sa započítajú do limitu pre internetové platby.
Všetky debetné aj kreditné karty vydané mBank, s výnimkou mNálepky.
Platobnú kartu k mKontu pre deti si môžu do Apple Pay pridať iba klienti starší ako 13 rokov a to z dôvodu vekového obmedzenia služby spoločnosťou Apple.
Áno, pokiaľ ste si na karte nezablokovali zahraničné platby. Ak ste si zahraničné platby zablokovali, môžete ich jednoducho odblokovať v mobilnej aplikácii mBank, v internet bankingu alebo na mLinke.
Áno, môžete.
Vo výnimočných prípadoch môže terminál požiadať o zadanie PIN kódu. PIN na karte pridanej do Apple Pay je rovnaký ako na plastovej karte.
Apple Pay vždy vyžaduje overenie platby na telefóne odtlačkom prstu, vzorom, PIN kódom alebo Face ID.
Áno. Transakcie uvidíte v internet bankingu alebo v mobilnej aplikácii mBank. Uvidíte ich tiež v aplikácii Wallet.
Áno, rovnakú kartu môžete pridať až do 9 mobilných zariadení Apple.
Po spárovaní aplikácie Apple Watch s iPhone spustíte aplikáciu Watch a vyberiete položku "Wallet a Apple Pay". Potom vyberte možnosť "Pridať kreditnú/debetnú kartu" a pokračujte v procese pridávania karty. Počas tejto operácie môžete byť vyzvaný k potvrdeniu operácie jednorazovým SMS kódom.
Môžete to urobiť v aplikácií "Watch" dostupnej pre iPhone. Vyberte ikonu "i", ktorá symbolizuje informácie, a odstráňte kartu zo zoznamu dostupných kariet.
Zablokovanie bezkontaktných transakcií nemá vplyv na platenie s Apple Pay.
Áno. Kartu môžete dočasne zablokovať v internet bankingu, v mobilnej aplikácii mBank alebo telefonicky cez mLinku na čísle 0850 60 60 50. Táto zmena zablokuje plastovú kartu aj platenie prostredníctvom Apple Pay.
Skontrolujte, či je karta v aplikácii Wallet aktívna. Ak máte naďalej problémy s platením prostredníctvom Apple Pay, kontaktujte nás na mLinke.
Užívateľ zariadenia Apple môže byť informovaný o dokončení transakcie bez ohľadu na to, či bola realizovaná, alebo nie. Dôležitá je informácia a potvrdenie o transakcii na termináli.
Môžete tak urobiť v aplikácii Wallet, pomocou internet bankingu a tiež na mLinke. V špecifických prípadoch môžete vymazať obsah zariadenia (pomocou aplikácie "Nájsť môj iPhone") na iCloud.com. Všetky kreditné a debetné karty pridané do služby Apple Pay budú v takom prípade odstránené zo zariadenia, aj ak je zariadenie offline.
Áno, rovnakú kartu môžete do služby Apple Pay pridať znovu.
Ide o prednastavenú kartu, ktorou platíte s Apple Pay.
Predvolenú kartu možno zmeniť v nastaveniach telefónu a v časti „Wallet a Apple Pay.“
Áno. Posuňte kartu, ktorou chcete platiť, do hornej časti obrazovky. Bude sa zobrazovať ako prvá na hlavnej obrazovke v programe Wallet.
Karta zostáva v službe Apple Pay aktívna a môže byť opätovne použitá bez toho, aby bolo potrebné ju znova pridať.
Aktualizácia telefónu nemá vplyv na karty Apple Pay v aplikácii Wallet. Pokiaľ však vymeníte telefón, treba karty do aplikácie Wallet opäť pridať.
Ak zariadenie nemôžete nájsť, ihneď aktivujte režim „Stratený“ v časti „Find iPhone“ na iCloud.com.
https://support.apple.com/kb/PH2700?locale=en_US&viewlocale=sk_SK
https://support.apple.com/kb/PH2701?locale=en_US&viewlocale=sk_SK
Môžete tiež zavolať na mLinku a trvale alebo dočasne zablokovať svoje karty.
Platenie cez Apple Pay vyžaduje, aby terminál fungoval v tzv. online režime. Niektoré terminály (napr. na samoobslužných čerpacích staniciach, v lietadlách či na mýtnych bránach) fungujú iba v offline režime. Na takýchto termináloch nie je možné zaplatiť pomocou Apple Pay.
Google Pay je platobná platforma pre systém Android, ktorá vám umožňuje zaplatiť priamo mobilným telefónom. Do svojho telefónu môžete v digitálnej podobe pridať svoju plastovú kreditnú alebo debetnú kartu. Po pridaní karty môžete s telefónom platiť rovnako ako s kartou. Kartu môžete pridať v mobilnej aplikácii mBank alebo v aplikácii Google Pay, ktorú nájdete v obchode Google Play.
Stačí si stiahnuť alebo aktualizovať mobilnú aplikáciu mBank, zobraziť podrobnosti o vybranej karte a pridať ju do systému Google Pay. Po pridaní karty je telefón pripravený na platenie. Nezabudnite mať zapnutú funkciu NFC a v položke „Ťuknúť a zaplatiť“ mať ako predvolenú službu nastavený Google Pay.
Áno. Aj karty, ktoré nie sú bezkontaktné môžete pridať do Google Pay a následne nimi platiť bezkontaktne pomocou Google Pay.
S Google Pay môžete bezkontaktne platiť v kamenných obchodoch vybavených platobným terminálom s podporou bezkontaktných platieb. Pomocou Google Pay tiež môžete zaplatiť v online obchodoch, ktoré tento spôsob platenia podporujú.
Platenie cez Google Pay vyžaduje, aby terminál fungoval v tzv. online režime. Niektoré terminály (napr. na samoobslužných čerpacích staniciach, v lietadlách či na mýtnych bránach) fungujú iba v offline režime. Na takýchto termináloch nie je možné zaplatiť pomocou Google Pay.
Momentálne aplikácia tento spôsob prihlásenia neumožňuje. Prihlásenie je možné iba pomocou zvoleného PIN kódu alebo odtlačkom prsta.
Pravdepodobne bolo vaše zariadenie zablokované. Môžete to overiť takto:
1. Prihláste sa do internet bankingu.
2. Kliknite na „Nastavenia“ (ikona ozubeného kolieska v pravom hornom rohu).
3. Prejdite do časti „Prístup do banky“ a nájdite zariadenie podľa názvu, ktorý ste zvolili pri párovaní. Ak bolo zariadenie naozaj zablokované, uvidíte podrobnejšiu informáciu a je potrebné nanovo spárovať aplikáciu s účtom. V iných prípadoch volajte prosím mLinku.
Zariadenie bude zablokované ak:
Odblokovanie zariadenia nie je možné. Ak chcete naďalej používať aplikáciu, je potrebné prejsť procesom párovania odznova.
Okrem zvyčajných oprávnení mobilných aplikácií (napr. prístup na internet a Wi-Fi), vyžaduje aplikácia mBank aj tieto oprávnenia:
Áno, ak nevykonáte žiadnu akciu, aplikácia vás odhlási po 20 minútach.
Získanie PIN-u nie je možné.
Je potrebné prihlásiť sa do internet bankingu, zablokovať zariadenie a nanovo prejsť procesom párovania.
Môžete si nastaviť, aby sa platby medzi vlastnými účtami alebo platby dôveryhodnému príjemcovi (napr. rodinnému príslušníkovi) vykonávali bez nutnosti zadávania PIN kódu. Potrebné nastavenia vykonáte v internet bankingu.
Platby medzi vlastnými účtami
Pre zapnutie alebo vypnutie autorizácie medzi vlastnými účtami je postup nasledovný:
1. Po prihlásení sa do internet bankingu kliknite na "Nastavenia" (ikona ozubeného kolieska vpravo hore).
2. Potom kliknite na políčko "Limity a autorizácie" a v časti "Autorizácia platieb medzi mojimi účtami" kliknite na tlačidlo "Zmeniť".
3. Zvoľte požadovanú možnosť, uložte a voľbu potvrďte doručenou SMS správou.
Dôveryhodný príjemca
Štandardne je každý kontakt v adresári uložený ako nedôveryhodný, to znamená, že každú platbu takému príjemcovi je potrebné autorizovať. Ak chcete zmeniť vybraný kontakt na dôveryhodného príjemcu, postupujte nasledovne:
1. Po prihlásení do internet bankingu kliknite na záložku "Adresár".
2. V ľavom stĺpci kliknite na vybraný kontakt. Kliknite na malú šípku, ktorá sa nachádza na pravej strane poľa s číslom účtu.
3. Otvorí sa okno s nastaveniami účtu, v ktorom kliknete na tlačidlo "Upraviť"
4. V pravom hornom rohu okna s detailmi je možnosť "Dôveryhodný". Ikona bielej fajky ☑ v modrom poli označuje dôveryhodný účet, prázdne políčko nedôveryhodný. Ak chcete upraviť toto nastavenie, stačí kliknúť do príslušného poľa.
5. Vykonané zmeny uložte a voľbu potvrďte SMS kódom. Po potvrdení sa pri čísle účtu zobrazí ikona zelenej fajky, ktorá označuje dôveryhodného príjemcu.
UPOZORNENIE: Platby, ktoré nie sú autorizované PIN kódom sa nezapočítavajú do limitov platieb cez mobilné zariadenia.
Klienti sa nemusia ničoho báť. V novej mobilnej aplikácii zatiaľ pomocou odtlačku prsta umožňujeme len prihlásenie do aplikácie. Na potvrdzovanie platieb naďalej vyžadujeme PIN.
V nastaveniach vojdite do „Odpojenie zariadenia“. Aplikácia si odpojenie ešte overí. Akciu potvrdíte kliknutím na tlačidlo „OK“.
Ak ste v aplikácii našli chybu, napíšte nám prosím e-mail na adresu kontakt@mbank.sk. Ak je to možné, v správe uveďte:
Čím viac podrobností nám pošlete, tým rýchlejšie budeme môcť chybu opraviť. Ďakujeme.
Odporúčame klientom používať bezpečný telefón. Moderné telefóny často nahrádzajú osobné počítače a treba ich aj podobne zabezpečiť pred fyzickým (napr. odtlačkom prsta, PIN kódom, heslom obrazovky) aj vzdialeným prístupom (napr. inštaláciou a aktualizáciou aplikácií, operačného systému prípadne antivírusu, len z oficiálnych zdrojov - App Store, Google Play).
Pre zákazníkov, ktorí používajú zariadenie so systémom Android, sme vyvinuli špeciálne riešenie. Pokiaľ máte nainštalovanú aplikáciu, ktorá obsahuje funkcie pre zjednodušenie ovládania a môže ohroziť bezpečnosť vašich údajov v mobilnej aplikácii mBank, upozorníme vás na to. Notifikácia sa objaví pri párovaní vášho účtu s mobilnou aplikáciou mBank alebo pri prihlasovaní sa do nej. Rozhodnutie o tom, či takúto aplikáciu odinštalujete alebo nie, je na vás. Môže sa však stať, že vaše údaje budú použité na iné účely, než aké boli uvedené v popise aplikácie.
Ak používate zariadenie s operačným systémom Android, máte možnosť zapnúť zabudované funkcie pre zjednodušenie ovládania. Tým vo vašom telefóne sprístupníte viaceré funkcionality, ktoré majú zjednodušovať život najmä ľuďom so zdravotným postihnutím. Takúto možnosť ponúkajú aj niektoré aplikácie, na tie si ale dávajte pozor! Prečo?
Môže sa stať, že nevedomky sprístupníte svoje bankové údaje, informácie o konte alebo aj údaje potrebné na prihlásenie do banky. Preto vám radíme odstrániť aplikácie so zjednodušením ovládania a namiesto toho odporúčame používanie funkcií pre zjednodušenie ovládania, ktoré sú zabudované priamo v operačnom systéme Android.
Na čo vplýva zjednodušenie ovládania?
Funkcie pre zjednodušenie ovládania boli vytvorené hlavne pre ľudí so zdravotným postihnutím. Môžu to byť:
V nastaveniach telefónu vojdite do "Zjednodušenie ovládania". V časti "Služby" nájdete aplikácie, ktoré obsahujú funkcie pre prístup k zjednodušeniu ovládania (v technickejšie zameraných článkoch sa môžete stretnúť aj s anglickým termínom "accessibility API"). Práve tie môžu byť dôvodom k zobrazovaniu upozornenia. Po kliknutí na príslušnú aplikáciu môžete prístup zakázať. Potom sa už varovná hláška v našej aplikácii nebude zobrazovať.
Mobilná autorizácia je spôsob autorizácie operácií zadaných v internet bankingu mBank. Je to alternatíva k potvrdzovaniu operácií SMS kódom. Mobilná autorizácia je k dispozícii všetkým zákazníkom mBank.
Mobilná autorizácia je bezpečný, rýchly a ľahký spôsob potvrdenia operácií zadaných v internet bankingu mBank. Celý proces prebieha v aplikácii mBank na zariadení so systémom Android alebo iOS - nevyžaduje sa žiadny ďalší softvér. Podrobnosti o vykonávanej operácii sú uvedené jasným a čitateľným spôsobom. Schvaľovanie alebo odmietanie operácií je iba jeden klik. Výsledok operácie sa vždy objaví v internet bankingu.
Áno - na správne fungovanie mobilnej autorizácie je potrebný internet.
Transakcie sa potvrdzujú po kliknutí na push správu pomocou tlačidla Potvrdiť.
Ak ste mobilnú aplikáciu doteraz nepoužili:
Stiahnite si aplikáciu mBank do telefónu so systémom Android alebo iOS
aktivujte aplikáciu pripojením k svojmu účtu mBank
Mobilná autorizácia bude automaticky aktivovaná počas procesu pripojenia aplikácie k účtu v mBank
Ak už používate mobilnú aplikáciu:
z hlavnej ponuky aplikácie vyberte možnosť Mobilná autorizácia
kliknite na „Aktivovať“
Aktiváciu potvrďte pomocou PIN - rovnakým ako na prihlásenie do aplikácie
Ako skontrolujem, na ktorom zariadení mobilná autorizácia funguje?
Prihláste sa do internet bankingu. V časti „Nastavenia“ v časti „Prístup do banky“ nájdete zariadenie, na ktorom je aktívna autorizácia prostredníctvom mobilnej appky.
Aplikácia mBank môže byť nainštalovaná na mnohých zariadeniach, zatiaľ čo mobilná autorizácia môže fungovať iba na jednom z týchto zariadení.
Oznámenia o autorizácii sú rovnocenné s SMS správami. Každé oznámenie má svoje vlastné jedinečné číslo. Pri zadávaní operácie v internet bankingu vždy venujte pozornosť číslu operácie, a obzvlášť citlivým údajom, ako je napríklad suma alebo číslo účtu príjemcu.
Aktívne oznámenie je oznámenie o autorizácii, ktoré môžete kedykoľvek prijať alebo odmietnuť.
Naraz môže byť k dispozícii jedno aktívne oznámenie. Ak vykonávate niekoľko operácií v rade, bude aktívna iba najnovšia operácia. Ostatné operácie sa automaticky prepnú do stavu „Odmietnuté“.
Po potvrdení operácie sa v mobilnej aplikácii zobrazí zelená obrazovka „Operácia bola prijatá“. V praxi to znamená, že sme prijali vaše pokyny. To však neznamená, že sa táto operácia určite uskutoční. Konečný stav operácie je vždy viditeľný v internet bankingu alebo v histórii autorizácií transakcie.
História autorizácií predstavuje posledných 20 operácií z internet bankingu spolu s konečným stavom ich implementácie, tj: „Potvrdené“, „Zamietnuté“, „Prekročený čas“, „Chyba“. Stav operácie - t. J. Napr. Či sa prenos uskutočnil alebo sa má uskutočniť. Ak z nejakého dôvodu operáciu nebolo možné vykonať, zobrazí sa stav „Odmietnuté“.
Mobilná autorizácia je založená na najnovších kryptografických a technologických riešeniach. Niektorými z nich sú:
Komunikácia medzi vašou mobilnou aplikáciou a internet bankingom je zabezpečená šifrovaním SSL / TLS 1.2 a ďalším šifrovaním vo vnútri kanála SSL / TLS. Zaručuje to úplnú dôvernosť a autenticitu oznámenia o autorizácii.
Všetky podrobnosti o operácii spracované mobilnou aplikáciou sú chránené proti neoprávnenému prístupu neoprávnených používateľov a škodlivých programov.
Mobilná autorizácia používa pokročilé kryptografické mechanizmy, ktoré okrem iného sťažujú kopírovanie aplikácií na iné zariadenie alebo spätné inžinierstvo.
Používanie mobilnej autorizácie je bezpečné vďaka najnovším kryptografickým a technologickým riešeniam. Odporúčame však používať mobilné dáta.
Mobilná autorizácia je predovšetkým:
bezpečnosť - pokročilé bezpečnostné mechanizmy zaručujú silnú ochranu mobilnej aplikácie a vykonávanej operácie.
pohodlie a rýchlosť - už nemusíte prepisovať zložité SMS kódy do internet bankingu, stačí jedno kliknutie v mobilnej aplikácii a operácia je už potvrdená
čitateľnosť oznámení o autorizácii - podrobnosti o operáciách sú uvedené jasnou a transparentnou formou
V osobitných situáciách sa môže stať, že v závislosti od výberu nastavení v aplikácii, od výrobcu telefónu alebo od softvéru, ktorý je v ňom spustený, sa Push správa - aktívne upozornenie nedostane k zariadeniu. V tomto prípade možno podrobnosti o vykonanej operácii vidieť takto:
prihlásiť sa do mobilnej aplikácie
z hlavnej ponuky aplikácie vyberte možnosť Mobilná autorizácia
otvoriť aktívne oznámenie o autorizácii a potvrdiť operáciu
Oznámenie o autorizácii je platné 5 minút od jeho odoslania z internet bankingu. Počas tejto doby je možné prijať alebo odmietnuť prebiehajúcu operáciu. Po 5 minútach sa operácia automaticky odmietne so stavom „Čas prekročený“.
Po spustení mobilnej autorizácie v internet bankingu zmizne možnosť „Potvrdiť neskôr“.
Mobilná autorizácia môže fungovať iba na jednom zariadení. Ak máte druhé zariadenie, stiahnite si mobilnú aplikáciu mBank. Pri pripájaní mobilnej aplikácie k svojmu účtu sa zobrazí otázka, či chcete na tomto zariadení používať autorizáciu pre mobil. Po schválení bude mobilná autorizácia aktivovaná na novom zariadení a súčasne deaktivovaná na predchádzajúcom.
Ak ste v internet bankingu odstránili aplikáciu mBank alebo „Odpojili zariadenie“ v nastaveniach aplikácie - po opätovnej inštalácii a aktivácii aplikácie sa mobilná autorizácia automaticky aktivuje.
Ak ste odinštalovali mobilnú aplikáciu mBank alebo odpojenú aplikáciu, v internet bankingu mBank v sekcii „Nastavenia“, „Prístup do banky“ - sa vaše zariadenie stále zobrazuje ako aktívne. V takom prípade je potrebné zariadenie „manuálne“ odpojiť a odstrániť.
Ak ste si všimli chybu, máte pripomienky alebo nápady na zlepšenie fungovania mobilnej autorizácie, boli by sme vám vďační, ak sa o to s nami podelíte na adrese: kontakt@mbank.sk . Vaša spätná väzba je pre nás cenná.
Kým znova nepripojíte mobilnú aplikáciu k svojmu účtu, autorizujete operácie pomocou SMS kódov.
Mobilnú autorizáciu môžete vypnúť v internet bankingu v časti Nastavenia, Spôsoby autorizácie, výberom možnosti „Zmeniť na SMS kódy“.
Vaše zariadenie je stále spojené s účtom v mBank. Je potrebné ho odstrániť aj v internet bankingu v časti Nastavenia – Prístup do banky.
Skontrolujte, či máte verziu aplikácie 3.28 alebo novšiu. V starších aplikáciách nie je možné mobilnú autorizáciu aktivovať.
Ak sa mobilná autorizácia z nejakého dôvodu neaktivovala automaticky, môžete to urobiť sami. Všetko, čo musíte urobiť, je vybrať položku „Mobilná autorizácia“ a „Aktivovať“ z hlavnej ponuky aplikácie. Potom potvrďte aktiváciu pomocou PIN kódu ktorý používate na prihlásenie do aplikácie.
Pomocou mobilnej autorizácie schválite presne tie isté operácie, ktoré ste doteraz schvaľovali pomocou SMS.
Mobilná autorizácia súvisí s jedným zariadením. Pri spárovaní ďalšieho zariadenia sa zobrazí otázka, či chcete na novom zariadení aktivovať mobilnú autorizáciu. Ak sa nerozhodnete pre tento krok, mobilná autorizácia zostane na predchádzajúcom zariadení aktívna.
O krádeži telefónu nie je potrebné banku informovať. Mobilná aplikácia je chránená kódom PIN, ktorý poznáte iba vy. Ak ste stratili telefón, môžete pri kontaktovaní mLinky zmeniť spôsob autorizácie.
Moje správy
Mark this text and insert new message from HTML gallery.
Neradi telefonujete? Nevadí! Radi vám pomôžeme vyriešiť vaše požiadavky prostredníctvom chatu s našimi operátormi. Nájdete ho na každej stránke vo svojom internet bankingu.
Mark this text and insert new message from HTML gallery.
Chcete zaplatiť objednávku v e-shope, no peňaženku s kartou máte v inej miestnosti. Žiadny problém! Všetky informácie o karte, ktoré budete potrebovať pre online platbu, nájdete v aplikácii.
Mark this text and insert new message from HTML gallery.
Využite rýchle, pohodlné a bezpečné prihlasovanie do mobilnej aplikácie mBank: odtlačkom prsta, skenom tváre alebo skenom sietnice.
Mark this text and insert new message from HTML gallery.
Prečítajte si, ako sa vyhnúť skrytým nástrahám spojeným s používaním platobnej karty.
Mark this text and insert new message from HTML gallery.
Využite možnosť zrýchlenej tuzemskej SEPA platby. Stačí ju v aplikácii alebo internet bankingu zadať do 14:00 a na účet prijímateľa bude pripísaná ešte v ten istý deň. Poplatok za zrýchlenú platbu je symbolických 20 centov.