Okamžité platby
Posielajte peniaze medzi vybranými bankami na Slovensku bez čakania a bez poplatkov.
Pomoc - účty
a platby
Váš nový účet je pripravený prijať peniaze prvý krát v ten deň, keď mBank obdrží vami podpísané dokumenty, tzn. zmluvu o založení účtu. O prijatí dokumentov a aktivovaní účtu vás budeme informovať e-mailom. Pred obdržaním tohto e-mailu prosím neposielajte peniaze na svoj nový účet v mBank.
Vklady je najlepšie vykonávať bezhotovostným prevodom, napríklad požiadať zamestnávateľa o zasielanie mzdy priamo na účet v mBank. Hotovostné vklady v prospech svojho účtu mKonto môžete vykonať hneď niekoľkými spôsobmi:
Za vykonanie vkladu hradí klient poplatok podľa Cenníka tej organizácie, ktorej služby pre vykonanie vkladu využije.
Od 1. 2. 2016 je možné používať už len číslo účtu IBAN. Všeobecne dĺžka IBAN účtov może byť v innych krajinách až do 34 znakov. IBAN tvar slovenského a českého účtu sa skladá vždy z 24 znakov.

Banky využívajú rôzne formy zadávania čísiel účtov. Postupujte preto podľa inštrukcií odosielajúcej banky pre vyplňovanie príkazu.
Je to možné viacerými spôsobmi.
Otvorenie a vedenie účtu v mBank je bez poplatkov.
Účet v mBank si môže otvoriť fyzická osoba, ktorá má neobmedzenú spôsobilosť na právne úkony s trvalým alebo prechodným pobytom alebo registrovaným právom na pobyt na území Slovenskej republiky s prideleným rodným číslom, ktoré je nutné uviesť do žiadosti o účet.
V prípade neplnoletých osôb sa prosím pozrite na naše účty pre deti a mladistvých - mKonto pre deti a mKonto #navlastnetriko
Áno. Ponúkame Spoločné mKonto pre dvoch spolumajiteľov – obaja majú rovnaké práva a povinnosti.
Alternatívne si môžete zriadiť až dvoch disponentov (všeobecné alebo špeciálne plnomocenstvo).
mBank nevyžaduje od svojich klientov pravidelné vklady na účet. Týka sa to všetkých účtov eMax aj mKonto. Na základe pravidelných vkladov na účet mKonto ale môžete získať predschválenú ponuku úveru.
Áno, pre našich neplnoletých klientov máme k dispozícii mKonto pre deti (od narodenia do dovŕšenia 15 rokov) a mKonto #navlastnetriko (od 15 do dovŕšenia 18 rokov)
V súčasnosti to nie je možné.
mBank má právo odstúpiť od zmluvy s klientom a zrušiť účet s okamžitou účinnosťou, ak počas štyroch rokov nedošlo k žiadnemu pohybu na účte zo strany klienta.
Áno, výpisy z účtu automaticky zasielame našim klientom zdarma v elektronickej forme. O papierový mesačný výpis je možné požiadať cez mLinku alebo v internet bankingu, v sekcii Žiadosti. Papierové výpisy sú spoplatnené podľa aktuálne platného Sadzobníka. Výpis za daný mesiac nezasielame, ak na účte neprebehla žiadna transakcia.
Pre založenie ďalšieho produktu je potrebné mať aktivovaný prístup do mobilnej aplikácie mBank, Internetového bankovníctva alebo na telefonickú službu mLinka.
cez mobilnú aplikáciu
Prihláste sa do mobilnej aplikácie a kliknite na ikonku "produkty". Zvoľte si kategóriu produktu o ktorý máte záujem a vyberte zodpovedajúcu žiadosť. Po otvorení žiadosti postupujte podľa inštrukcií.
cez internet banking
Po prihlásení sa do internet bankingu kliknite na hornej lište "produkty" a zvoľte ponuku produktov v kategórii o ktorú máte záujem. Následne si vyberte príslušný produkt a spustite žiadosť. Po spustení žiadosti postupujte podľa inštrukcií.
telefonicky prostredníctvom mlinky
Najjednoduchší spôsob ako sa nám dovoláte ako overený klient je zavolať z vašej mobilnej aplikácie pomocou ikony slúchadla v pravom hornom rohu alebo môžete zavolať na našu linku 0850 60 60 50 priamo a vyberiete možnosť overenia sa pomocou vášho identifikátoru a telekódu.
Dôležité informácie pre zadávanie nových žiadostí o produkty mBank
a) v jednom okamihu môže byť rozpracovaná iba jedna žiadosť o produkty mBank
b) doručenie žiadosti po jej zadaní potvrdzujeme e-mailom
c) o priebehu spracovania žiadosti informujeme e-mailom
d) pri otváraní ďalších depozitných produktov pre nepodnikateľov už nie je potrebné podpisovať zmluvu o účte, produkt Vám otvoríme a obdržíte e-mailom potvrdenie o otvorení účtu.
e) Stav žiadosti Odoslaná znamená, že žiadosť bola do banky odoslaná. Stav žiadosti Uložená znamená, že žiadosť bola žiadateľom uložená pre neskoršie vyplnenie a ešte nebola do banky odoslaná.
f) Každý klient môže vlastniť iba jeden účet mKonto.
1. Skontrolujte, či údaje platby boli skutočne zadané chybne. Pokiaľ sa platba nevrátila späť na Váš účet, znamená to pravdepodobne, že platba bola na nesprávny účet pripísaná.
2. Pokiaľ platbu nájdete v zozname „Pohyby na účte“ – „Plánované operácie“ v stave „Čaká na vykonanie“ platba ešte nebola vykonaná.
3. V takom prípade môžete platbu zrušiť cez internet banking kliknutím na tlačidlo „Zrušiť“ v riadku príslušnej platby. Môžete tak vykonať aj volaním na mLinku 0850 60 60 50, identifikujte sa ako existujúci klient voľba 1 – prihlásenie – 0 a operátorovi nahláste svoju žiadosť o zrušenie platby.
4. Pokiaľ platbu vidíte vo výpise „Pohyby na účte“ – „Vykonané operácie“, je platba vykonaná a mBank ju nedokáže vrátiť. V takomto prípade postupujte nasledovne:
Požiadajte o vrátenie platby
Podať žiadosť o vrátenie platby môžete:
- telefonicky prostredníctvom mLinky,
- elektronicky e-mailom na kontakt@mbank.sk alebo
- písomne.
Písomnú žiadosť si stiahnete tu, vyplnenú žiadosť prineste na ktorékoľvek obchodné miesto mBank, prípadne ju zašlite poštou na korešpondenčnú adresu mBank.
Pokiaľ máte k dispozícií, priložte k žiadosti doklad, z ktorého je zrejmé, že došlo k chybe (výpis z účtu na pravidelne sa opakujúce platby, faktúra, zmluvné ustanovenie).
Vašu žiadosť odošleme príjemcovi/banke príjemcu. Doporučujeme Vám počkať na vrátenie platby 15 kalendárnych dní. Pokiaľ Vám príjemca platbu nevráti, môžu Vám byť v zmysle Zákona o bankách poskytnuté údaje potrebné na identifikáciu príjemcu platby a následne vymáhať škodu, ktorá Vám vznikla.
Pred poskytnutím identifikačných údajov o príjemcovi platby je klient povinný písomne vyhlásiť, že v dôsledku chyby pri vykonávaní platobného alebo zúčtovacieho styku utrpel majetkovú ujmu, ktorá spočíva v prevode a pripísaní jemu patriacich alebo ním spravovaných peňažných prostriedkov na účet klienta, a na vymáhanie takto vzniknutého bezdôvodného obohatenia sú nevyhnutné údaje na identifikáciu tohto klienta a údaje o jeho účte, na ktorý boli pripísané peňažné prostriedky v dôsledku chyby.
mBank len sprostredkováva doručenie žiadosti neoprávnenému príjemcovi a nenesie zodpovednosť za jej vyriešenie.
Moje správy
Mark this text and insert new message from HTML gallery.
Okamžité platby
Posielajte peniaze medzi vybranými bankami na Slovensku bez čakania a bez poplatkov.
Mark this text and insert new message from HTML gallery.
Platenie detským náramkom je hračka
Prinášame vám unikátny a bezpečný spôsob bezkontaktného platenia aj pre tých najmenších.
Mark this text and insert new message from HTML gallery.
Analýza histórie v mobilnej aplikácii mBank
S analýzou histórie získate ešte lepšiu kontrolu nad výdavkami v domácnosti. Stačí pohľad do aplikácie a ihneď viete, či neutrácate viac než obvykle.
Mark this text and insert new message from HTML gallery.
Povolené prečerpanie pre podnikateľov
Zabezpečte sa rezervou pre svoje podnikanie a požiadajte o mRezervu Biznis. Až do 24 000 EUR.
Mark this text and insert new message from HTML gallery.
Virtuálne platobné karty
Ekológia je pre nás dôležitá, a preto vám prinášame možnosť rozlúčiť sa s plastovou kartou a prejsť na virtuálnu.
Mark this text and insert new message from HTML gallery.
Náš tip: Prehľad predplatných na karte
Viete koľko každý mesiac platíte za online videotéku, cloudové úložisko, obľúbené noviny či streamovanie hudby? Pomôže vám nový filter v histórii transakcií, ktorý vám ukáže všetky predplatné služby, za ktoré platíte kartou.
Mark this text and insert new message from HTML gallery.
Analýza histórie v mobilnej apke
Stačí pohľad do aplikácie a ihneď viete, či neutrácate viac než obvykle.
mBank - Individuálni zákazníci - Hlavná stránka