Výhody poistenia nákupu

S našim poistením nákupu máte nielen predĺženú záruku na tovar, ale ešte vám bude preplatený rozdiel, pokiaľ v inom kamennom obchode nájdete rovnaký produkt predávaný za nižšiu cenu. Ochránime vás aj v prípade, ak bude váš nákup poškodený pri preprave.

  • Rýchle a pohodlné aktivovanie
  • Vysoké limity poistného krytia
  • Platnosť poistenia počas celej doby platnosti karty

Poistné krytie

  • Ročné predĺženie záruky na zakúpené spotrebiče, ktoré ste zaplatili kartou s aktivovaným poistením
  • Vybavenie reklamácie v prípade poškodenia tovaru pri preprave. V prípade nevybavenia reklamácie do 2 mesiacov poskytnutie finančnej náhrady.
  • Preplatenie rozdielu ceny tovaru v prípade, že v inom obchode ponúkajú vami zakúpený predmet za výhodnejšiu cenu (rozdiel cien musí byť vyšší ako 8 EUR). Vzťahuje sa na tovar zakúpený pre osobné účely v kamenných predajniach.
  • Úplný prehľad poistného krytia nájdete v príslušných poistných podmienkach

Aký je poplatok za poistenie?

  • Poistenie je automaticky zadarmo súčasťou platobnej karty mKreditka Plus od MasterCard.

Poistné plnenie

  • Úhrada opravy alebo zakúpenia nového spotrebiča (pokiaľ oprava nie je možná)
  • Úhrada cenového rozdielu
  • Ochrana skutočných záujmov poisteného a pri nevyriešenom spore do 2 mesiacov je poskytnutá finančná náhrada utrpenej škody do limitu poistného plnenia

Ako ohlásiť poistnú udalosť?

Zavolajte na číslo +421 229 292 979 a postupujte podľa pokynov pracovníkov asistenčnej služby.

Stiahnite a vytlačte si kontaktnú kartičku, uložte si ju napr. do peňaženky, aby ste ju vždy mali poruke.

Najčastejšie otázky o poistení nákupu