Sprievodca pre nového klienta

 

Vitajte v mBank. Nech sa vám u nás páči. Zoznámte sa s vašim novým účtom a jeho možnosťami.

Ak ešte nemáte mKonto, môžete oň požiadať tu.

  1. Stiahnite si mobilnú aplikáciu mBank
  2. Po spustení aplikácie vpíšte do príslušných polí svoje rodné číslo (alebo číslo a sériu pasu) a rodné priezvisko matky.
  3. Na váš telefón zavolá automat. Začne hovoriť až potom, ako zaznamená váš hlas. Je potrebné sa ohlásiť do slúchadla, napr. krátkym "Haló".
    • Najprv vám automat nadiktuje trojmiestny číselný kód, ktorý pre overenie zadáte do svojho telefónu. (na klávesnici pre zadávanie čísel počas hovoru).
    • Potom vám automat nadiktuje štvormiestny číselný kód, ktorý zadáte do aplikácie mBank.
  4. Následne vás aplikácia požiada o dodatočné overenie – môže ísť o mobilnú autorizáciu, heslo do internet bankingu, časť čísla karty a pod.
  5. Zvolíte si vlastný autorizačný PIN, ktorým sa budete prihlasovať do aplikácie a potvrdzovať platby.

 

 

  1. Na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli do žiadosti o založenie účtu, vám príde správa s priloženým PDF dokumentom. PDF súbor je chránený heslom. Z dôvodu bezpečnosti je heslo zasielané samostatne vo forme SMS správy.
  2. Po otvorení PDF dokumentu sa zobrazia vaše údaje, okrem iného aj:
    - identifikátor (dobre si ho poznačte, je veľmi dôležitý a budete ho potrebovať pri kontakte s mBank alebo pri práci s účtami)
    - dočasné heslo do internet bankingu
    - dočasné heslo pre mLinku
  3. Otvorte prihlasovaciu stránku do internet bankingu. Do príslušných polí zadajte váš klientsky identifikátor a dočasné heslo do internet bankingu. Prihláste sa.
  4. V ďalšom kroku vás vyzveme na zadanie a potvrdenie nového hesla. Kliknite na "Ďalej".
  5. Na vaše telefónne číslo vám pošleme dodatočný overovací kód. Zadajte ho do príslušného poľa a kliknite na "Potvrdiť".
  6. Hotovo. Práve ste úspešne aktivovali váš účet.

 

Poznámka: Pokiaľ sa vám nepodarí aktivovať internet banking do 48 hodín od obdržania aktivačného balíčka, je nutné požiadať o zaslanie nového prostredníctvom zákazníckeho centra mLinka (tel.: 0850 60 60 50). Po zavolaní na číslo zvoľte možnosť "0" (neklient)

 

 

  1. Prihláste sa do svojho účtu
    • Aktivácia v mobilnej aplikácii - po prihlásení kliknite na položku "Financie" a zvoľte záložku "Karty"
    • Aktivácia v internet bankingu - po prihlásení kliknite na položku "Moje financie" a zvoľte záložku "Karty"
  2. Vyberte kartu, ktorú chcete aktivovať.
  3. Kliknite na "Aktivovať".
  4. Zadajte číslo karty a zvoľte si PIN.
  5. Nastavte si limity pre platby podľa vašich potrieb.

 

 

 

Pri založení účtu pomocou mobilnej aplikácie sú limity transakcií z bezpečnostných dôvodov nižšie (viď tabuľka). Ak však potrebujete svoj limit navýšiť, zastavte sa kedykoľvek na ľubovoľnej pobočke mBank. Raz dva spravíme potrebné dodatočné overenie a potom si už budete môcť limity nastavovať sami v internet bankingu alebo aplikácii.

 

Typ transakcie

Prednastavený limit
pre 1 transakciu

Prednastavený
denný limit

prevody v mobilnej aplikácii

220 EUR

4400 EUR

prevody v internet bankingu

2200 EUR

2200 EUR

platby debetnou kartou k účtu

2200 EUR

2200 EUR

prevody pomocou mLinky

1100 EUR

1100 EUR

  1. Vyplňte žiadosť o presun účtu
    • Môžete využiť priamy link na žiadosť o presun účtu
    • Prihláste sa do internet bankingu, kliknite na položku "Supermarket". Vyberte záložku "Služby" - "Centrum žiadosti". Nájdite položku "Žiadosť o presun účtu do mBank" .
    • Podpíšte žiadost v internet bankingu - zhrnutie žiadosti nájdete v schránke správ.
  2. Spojíme sa s vašou starou bankou a všetko vybavíme za vás
    • Prevedieme vaše trvalé príkazy a inkasá z pôvodnej banky k nám
    • Informujeme spoločnosti o zmene účtu na základe vašej požiadavky – napríklad vášho zamestnávateľa, ktorý vám posiela mzdu na účet, alebo spoločnosti, kde máte nastavené inkasá.
    • Ak budete chcieť, účet vo vašej pôvodnej banke uzavrieme.
  3. O ukončení presunu vás budeme informovať e-mailom

 

 

  1. Vyplňte formulár.
  2. Odevzdajte ho u vášho zamestnávateľa.
  3. Pri najbližšej príležitosti skontrolujte, či bola výplata poslaná na váš nový účet v mBank.